آفتابگیر مشکی

سفارش و چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

یکی از بهترین وسیله های تبلیغاتی که بیشترین کاربرد را دارد و کاملا در معرض دید است، آفتابگیر تبلیغاتی است. این آفتابگیرها یکی از بهترین و مقاوم ترین هدایای تبلیغاتی می باشد. شما نیز اگر می خواهید کالای خود را تبلیغ کنید، می توانید از آفتابگیر تبلیغاتی استفاده کنید. چرا که آفتابگیرها تبلیغات گسترده ای در مورد کالای شما می توانند داشته باشند. این آفتابگیرها یکی از وسایلی هستند که همیشه در معرض دید عموم قرار دارند. با دیدن آفتابگیر تبلیغاتی همیشه به فکر فرو می روید و در مورد کالای تبلیغ شده فکر می کنید و کمی کنجکاو می شود تا در مورد آن بدانید.

آفتابگیر شیشه

کاربرد آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو برای داخل ماشین و به منظور جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل خودرو طراحی شده است. این آفتابگیرها دارای رنگ بندی های متنوعی می باشند و برای همه نوع خودرو طراحی شده اند. جنس این نوع آفتابگیر شمعی است و ۲ عدد فنری که در داخ آن قرار گرفته است باعث شده تا باز و بسته کردن آفتابگیر بسیار راحت و ساده شود. ضخامت فنر این آفتابگیر با کیفیت، ۳ میلیمتر و دارای یک کاور می‌باشد که در زمان عدم استفاده بتوانید آن را در کاور مخصوص قرار دهید.

آفتابگیر یک هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی است که دارای وزن سبکی است و امکان چاپ تبلیغات در دوطرف آن وجود دارد. چاپ آفتابگیر ماشین تبلیغاتی از نوع سیلک می‌باشد. شما طبق خواسته و سلیقه خود می‌توانید آفتابگیرهای تبلیغاتی را با هر نوع چاپ تبلیغات بر روی آن سفارش بدهید. این محصول که تیراژ تولید آن برای انواع خودروها ۵۰۰ عدد است یکی از هدایای تبلیغاتی مقرون به صرفه و در عین حال تاثیر گذار در میان هدیه های تبلیغاتی است.

ادامه مطلب
سفارش و چاپ آفتابگیر ماشین

آفتابگیر تبلیغاتی

چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

وقتی تصمیم می گیرید که کالای خود را تبلیغ کنید، فکرهای زیادی به ذهن شما خطور می کند تا از طریق آن ها کالای خود را تبلیغ کنید و به همه معرفی نمایید. همیشه برای تبلیغات از وسایلی مانند خودکار، سررسید، لوازم خانگی، لیوان ها و تابلوها استفاده می شود، اما کمتر کسی به این موضوع توجه می کند که این تبلیغات گسترده نیست. چرا که این تبلیغات فقط مورد استفاده شخصی قرار می گیرند و فقط شخص استفاده کننده آن ها را مشاهده می کند.

به دلیل اهمیت کیفیت آفتابگیر ماشین جهت چاپ آفتابگیر باید بررسی های لازم را در مورد انتخاب چاپخانه بروز و با امکانات انجام داده تا یک هدیه تبلیغاتی باکیفیت را به مشتری ها و مخاطبان خودذ ارائه دهید.

قابلیت آفتابگیر تبلیغاتی این است که هر کجا که بروید این تبلیغات با شما است و با شما حرکت می کند. وقتی در حرکت هستید یک تبلیغات در حال حرکت برای کالای خود می کنید تا همه آن را ببینند و از نام کالای شما با خبر شوند.

وقتی می خواهید تبلیغات کنید، هزینه های زیاد و گران کالاهای تبلیغاتی شما را از این امر منصرف می کند و همیشه به دنبال یک بودجه زیاد هستید. اما بهتر است بدانید که آفتابگیر یک کالای ارزان و مقرون به صرفه است. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی بسیار کم است؛ اما یک تبلیغات همیشه در معرض دید است.

این آفتابگیر با جنس مقاوم و قیمت مناسب بهترین تبلیغات برای شما است. این آفتابگیر تبلیغاتی در رنگ های مختلف تولید شده است که می توانید از رنگ های مورد پسند خود استفاده کنید.همچنین می توانید در طرح تبلیغاتی خود که بر روی آن چاپ می کنیم اظهار نظر نمایید. از کیفیت کار و چاپ مطمئن باشید.

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی ارزان + نتایج باورنکردنی آن در تبلیغات!

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *