سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی

سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی

همانطور که از اسم سررسید پیداست، این سررسید ها برای اولین بار در اروپا تولید شده اند، اما حدود ده سال هست که از سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی در ایران می گذرد، سررسید های اروپایی که امروزه ایرانیزه شده اند  طرفدار بسیاری پیدا نموده اند، حدودا از سال ۹۳ به بعد قطع جدیدی از سالنامه یا همان سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی در ایران به چاپ رسیده است، شما می توانید سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی را کش دار که  با رنگ جلد  سررسید ست باشد، بسیار مدل جذاب و کاربردی است سفارش دهید، و طبق سلیقه و نوع شغل و تبلیغ برند و محصول تون  سررسید را چاپ و آرم گذاری کنید.

سررسید اروپایی یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی دهه ی اخیر است ،

تفاوت سررسید اروپایی با سررسید های دیگر

تفاوت بارزی که این سررسید با دیگر سررسید ها دارد، مربوط به قطع آن می باشد، که همانطور که در بالا ذکر شد، این مدل از سررسید که حدود یک دهه است که ایرانیزه شده و طرفداران خاص خود را دارد.

سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی  در بین ما بقی سررسید های تبلیغاتی است‌، از آن جهت که این سر رسید را میتوان یکی از انواع سررسید های پالتویی یا جیبی تبلیغاتی شمرد.

سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی که ابعاد خاص خود را دارد برای قشر محصل و دانشجو کارمند که دایم بیرون از منزل فعالیت دارند مناسب است ،اندازه ی این سررسید باریک و بلند است ،عرض حدود ۱۱ سانتی متر و طول حدودا ۲۱ تا ۲۲ سانتی متر، البته این ابعاد قابل تغییر هستند اما خیلی نزدیک بهم باید باشد،

چاپ سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی میتواند به صورت اختصاصی باشد و با در خواست شما از حساسیت زیادی برخوردار باشد. از قبیل:

  • جلد سخت با مقوای سخت درجه یک
  • سلفون کشی روی جلد با بهترین کیفیت بدون حباب و بدون اینکه بعد از مدتی خشک شده و یا دچار ترک خوردگی شود.
  • چاپ جلد سررسید دقیقا عین نمونه های داخل کامپیوتر
  • جلد سازی با دستگاه تمام اتو ماتیک
  • چسب کاری ابتدای سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی باید دقیق و اختصاصی باشد چون اگر دقت نکنند این همان جایی است که باعث شکستگی سررسید می شود.
  • استفاده از بدرقه ی ضخیم ۱۲۰ گرم، که در بالا بردن کیفیت صحافی کمک میکند و باعث طولانی شدن عمر سررسید اروپایی می شود، و کلا استفاده از این نوع بدرقه برای قران با تعداد صفحات بالا استفاده می شود.
ادامه مطلب
نکات مهم در مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی چیست؟

سررسید ۱۴۰۱

سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی برای سال آینده میتواند بهترین گزینه باشد، از آن جهت که سررسید نیاز اکثرا مشاغل و کسب و کار ها است، پیشنهاد ما سررسید ارزان  اروپایی است، چون هم حکم دفترچه یاد داشت را برای شما دارد هم تقویم روز شمار است، و برای سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی بودجه کمتری نیاز است و به قول گفتنی خوش دست است ، و به راحتی در جیب پالتو یا کت و مانتوی شما جامی گیرد،

جلد این سررسید میتواند چرم ، ترمو می باشد، این نوع سررسید شامل لت مگنتی و یا به صورت کش دار موجود می باشد،

شما مشتری عزیز برای سفارش سررسید اروپایی تبلیغاتی می توانید با شرکت تبلیغاتی مجریان تماس حاصل فرماید، و از محصولات بی نظیر و درجه یک این شرکت که تماما بر اساس متد روز دنیا هستند استفاده کنید و از باز خورد تبلیغاتی خوبی بهره مند شوید، برای دیدن نمونه کارهای سررسید ۱۴۰۱ به سایت شرکت مجریان مراجعه نمایید و کاتالوگ محصولات را دانلود و تماشا نمایید تا بتوانید با معادل سررسید های دیگر موجود در بازار مقایسه و با اطمینان بیشتری سفارش خود را ثبت کنید.

و همچنین می توانید از مشاوره متخصصین ما در رابطه با نوع سفارش و همینطور مقدار توان شما در پرداخت هزینه کمک گرفته ‌و با آگاهی بیشتر از قیمتها و مدل و نوع سررسید و همینطور نوع آرم و چاپ برند شما باشد.

رضایت شما برگ ارزشمندی برای شرکت مجریان است.

شرکت مجریان با داشتن چاپخانه مجزا و داشتن دستگاه های چاپ بروز دنیا  امروزه نامی نکو برای خود در عرصه چاپ بجا نهاده است.

ادامه مطلب
بهترین چاپخانه بسته بندی محصول

تعریف سالنامه

سالنامه از ترکیب دو کلمه (سال) و (نامه) تشکیل شده است. و شاید به این دلیل باشد که سالنامه مجموعه ای از مجموعه ای از نامه های است که فرد برای سال می نویسد، یا بر عکس، یعنی سال یا گذر زمان، و صاحب سالنامه ، نامه نگاری های را با یک دیگر ترتیب می دهند به همین دلیل است که برخی از مردم، سالنامه یک وسیله ی  کاملا شخصی محسوب می شود.

سالنامه چیست ؟

سررسید یا سالنامه یک دفترچه یادداشت روزانه می باشد و تفاوت کلی؛ در صفحات تاریخ دار آن ها می باشد. سالنامه در بر گیرنده ی فهرست لغت های است که در تاریخ دینی و مذهبی و قومی هر ملت نام گذاری میشود ، سالنامه دفتر یا داشتی است که به ما این امکان را می دهد که در کنار مزیت دفترچه یاد داشت بودنش تقویم سال هم باشد و بتوانیم که برنامه های روزانه ی مان را طبق روز شمار تقویم رومیزی و یا ماه گرد فصل ها انجام دهیم، و این سالنامه ها امروزه بیشتر به صورت هدایای تبلیغاتی بین مردم عرضه می شوند، که بسیار کار بردی هستند هم از نظر دفتر یا دفترچه بودن آنها هم از نظر مبلغ بودن یک برند یا محصول خاص ک میتواند به این ترتیب دست به دست شود.

و در ذهن ها ماندگار ، ماندگار به ابن علت که وقتی یک برند و آرم محصول روی جلو سررسید اروپایی ۱۴۰۱ حک می شود، بسته به دوام و طول عمر سررسید نام آن شرکت یا محصول نیز در ذهن می ماند چه بسا که بعضی افراد یادداشت های ک روزانه در طول یک سال انجام می دهند را به مدت زیادی حتی ممکن است چند دهه داشته باشند و به عنوان خاطره از یادداشت ها یاد کنند، به همین خاطر است که دوام و استحکام سررسید های تبلیغاتی امری  مهم و ضروری است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *