سفارش ست مدیریتی جدید

سفارش ست مدیریتی جدید

سفارش ست مدیریتی جدید بهترین راه حل برای نشان ‌دادن وجهه برند تجاری شما است.

این ست برای افراد مهم مشاغل طراحی شده و نشانگر احترام و ارزشی است که برند شما برای فرد قائل است. همانطور که میدانید هدایای تبلیغاتی در معرفی برند ها تاثیر بسزایی دارند.

ست مدیریتی تبلیغاتی در همین دسته از هدایا قرار می‌گیرد و در صورتی که به درستی انتخاب شود، این امکان وجود دارد که کسب ‌و کارهای مختلف، زمینه همکاری با سایر تجارت ها را فراهم کنند. بنابراین انتخاب ست مدیریتی تبلیغاتی مناسب بسیار حائز اهمیت است و به نوعی آینده مشاغل را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ویژگی ست مدیریتی

هدف از ارائه ست مدیریتی تبلیغاتی، معرفی برند و محصولات شما خواهد بود. ست مدیریتی تبلیغاتی معمولاً شامل وسایل کاربردی و لوکس برای مدیران هستند. در صورتی که امکان استفاده از محصولات برند ها در این هدایا وجود داشته باشد، فرایند معرفی برند و محصولات آن بسیار ساده ‌تر خواهد بود. ست مدیریتی تبلیغاتی باید شامل اجزای ارزشمند و کاربردی باشد. دقت در انتخاب اجزایی گران ‌بها و ارزشمند، نشانگر اهمیت برند شما به مدیران و صاحبان مشاغل خواهد بود. همچنین این افراد هرگز نام برندی را که از آن هدیه ارزشمندی را دریافت کرده‌اند، فراموش نخواهند کرد.

نمونه هایی از سفارش ست مدیریتی جدید  محصولاتی که میتوان از آنها تحت عنوان ست مدیریتی استفاده کرد، به شرح زیر است:

  • ست کیف پول، جاسوئیچی و سررسید
  • ست کمربند و جا کارتی
  • ست انواع خودکار پلاستیکی یا فلزی به همراه سررسید
  • ست فلش مموری یا پاور بانک تبلیغاتی
ادامه مطلب
نکات مهم در انتخاب طراحی مناسب برای کیف چرم تبلیغاتی به عنوان هدیه

ست مدیریتی اختصاصی

البته امکان اضافه کردن یا حذف برخی از آیتم‌ها وجود خواهد داشت و در نهایت ست مدیریتی با توجه به درخواست مشتری تهیه و تنظیم خواهد شد. تهیه سایر هدایای مدیریتی گران ‌بها مثل تابلوهای نفیس یا مینا کارهای ارزشمند از دیگر گزینه های پیش‌ رو برای اهدای هدایا به مدیران خواهد بود. سررسید یا دفترچه یادداشت روزانه, دفتری است که میشود در هر صفحه ی آن تاریخ و مناسبت روز را دید و همچنین میتوانیم برنامه های شخصی روزانه خود را در آن یادداشت کنیم زیرا سررسید از اهمیتی  برخوردار است چرا که میتواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد .

ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان در هر موقعیتی امکان‌ پذیر است. یکی از فرصت های مهم برای ارائه چنین هدایایی نمایشگاه ‌های مختلف است. این نمایشگاه ‌ها فرصت بسیار خوبی برای معرفی برند و ایجاد همکاری با شرکت‌های مختلف است.

علاوه بر این ارائه ست مدیریتی در رویدادهای ویژه شرکت‌ها نیز فرصت بسیار خوبی خواهد بود. نکته مهم در مورد ارائه ست مدیریتی تبلیغاتی این است که ارائه آنها در هر زمان و هر موقعیتی مفید خواهد بود و نشان‌ دهنده ی اهمیت برند شما به جایگاه مدیران است.

سررسید بهترین هدیه تبلیغاتی

سررسید ، دفتر مورد علاقه ی افراد برنامه ریز یا افرادی که علاقه مند هستند تا کارهای روزانه شان را بر طبق برنامه انجام دهند محسوب می شود علاوه بر این سفارش ست مدیریتی جدید استفاده ی تجاری و تبلیغاتی داشته و شرکت ها و موسسات برای رسیدن به اهداف تجاری یا معرفی خود یا محصولات شان  به سفارش و چاپ آن میپردازند.

ادامه مطلب
اصول طراحی بیلبورد خلاقانه و عوامل تاثیر گذار بر آن

لذا سررسید یکی از بهترین ابزار در حوزه ی تبلیغات کاغذی محسوب می شود و به این صورت مورد قبول و مورد پسند ، جمع بیشتری  از  علاقه مندان واقع میگردد.

از بهترین های هدایای تبلیغاتی می توان به سررسید اشاره کرد، زیرا دارای تقویم سالانه، محل یادداشت و همچنین معرفی بیوگرافی شرکت و معرفی محصولات می باشد. اگر یک سررسید به شکلی مناسب و با کیفیت طراحی و چاپ شود، تاثیر به سزایی بر مخاطب می گذارد. از دیگر مزایای سررسید های تبلیغاتی می توان به آسان تر کردن برنامه ریزی های روزانه اشاره کرد. این موضوع سبب می شود علاوه بر اینکه نام شرکت تان را هر روز به مخاطبان خود یاد آوری می کنید، به پرسنل خود نیز کمک خواهید کرد که برنامه کاری و جلسات خود را به خوبی زمان بندی کنند.

استفاده لوگو در صفحات داخلی سررسید یکی از موثر ترین روش های چاپ سررسید از دیدگاه کاربرد تبلیغاتی است که باعث تکرار نام شما و برند کسب و کار شما در ذهن مخاطب خواهد شد. هدف چاپ یادآوری روزانه برند شما به مخاطبان تان است.

 سفارش ست مدیریتی جدید بیشتر توسط مشتریانی صورت می گیرد که تیراژ سفارش سررسید آنها بالاست . گاهی وقت ها  برخی از تولید کننده سررسید چاپ لوگو در متن سررسید یا همان ترام را در سفارش پایین نیز انجام می دهند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *