سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان

سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان

همه ی ما در طول روز یا هفته به خرید یک سری اقلام مورد نیاز برای امور زندگی اعم از مواد غذایی برای آشپزی، لباس مناسب و حتی تنقلات نیاز داریم. جهت آسان تر شدن خرید و همچنین استفاده کمتر از کیسه پلاستیکی،سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان می تواند گزینه ی خوبی باشد.

جنس ساک دستی پارچه ای

سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان در مقایسه با نوع پلاستیکی آن برتری قابل توجهی دارند و آن برتری این است که نوع پارچه ای ساک دستی تبلیغاتی تغییر شکل اندکی دارد و تا مدت ها ظاهر خود را حفظ می کند.این ساک دستی پارچه ای ارازن در دو نوع برزنتی و غیربافته که اصطلاحا non-woven نامیده می شود وجود دارد. نوع برزنتی آن نسبت به نوع غیربافته قیمت بالاتری دارد. از طرفی سفارش ساک های دستی پارچه ای ارزان با جنس غیربافته علاوه بر قیمت مناسب از دوام بالایی برخوردارند و به صرفه تر می باشند.این ساک ها بسته به جنس و ابعادشان می توانند تا حدود ۲۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند.این چنین برای ایجاد تنوع و ظاهری زیبا از دو نوع دسته استفاده شده است. ساک دستی پارچه ای ارزان با دسته رکابی،ساک دستی پارچه ای ارزان با دسته پانچ

چاپ روی ساک دستی پارچه ای

چاپ و سفارش ساک دستی تبلیغاتی به صورت چاپ سیلک انجام می شود. که ابتدا طرح مورد نظر را از شما گرفته و روی کاغذی به نام کاغذ کالک به صورت سیاه و سفید پرینت می کنیم، سپس یک توری با سوراخ های بسیار ریز را روی محل مورد نظر قرار می دهیم و توری برای چاپ روی ساک دستی به صورت یک شابلون عمل می کند. همچنین از یک کاردک برای حمل مرکب روی توری و چاپ تصویر مورد نظر روی پارچه استفادهمی شود.

ویژگی کاربرد ساک دستی

سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان صرفا یک وسیله برای حمل اجناس خریداری شده نیست بلکه با حک شدن برند شما روی آن می تواند  یک تبلیغ متحرک بسیار مناسب برای محصولات شما باشد. تبلیغی که می تواند خیلی کم هزینه تر از تبلیغ های پرهزینه تلویزیونی باشد.ویژگی های بارز ساک های دستی هوران گرافیک می توان به استحکام بالا و تحمل وزن زیاد و همچنین تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد.این ساک ها می توانند برای افراد دوست دار محیط زیست نیز هدیه تبلیغاتی مناسبی باشند چراکه در ساخت آن ها از مواد شیمیایی استفاده نشده و به همین دلیل هنگام بازیافت به محیط زیست آسیبی وارد نمی کنند.

ادامه مطلب
طراحی لوگو حرفه ای چیست؟ سفارش ، هزینه ها و مراحل طراحی

انواع ساک دستی پارچه ای

در ادامه به معرفی انواع ساک دستی های تبلیغاتی از نظر نوع کاربرد میپردازیم؛

ساک دستی کاری

ساک دستی کاری یکی از بهترین کیف ها برای نگهداری لوازم در محل کار شما هست مخصوصا اگر شغل شما به لوازم جانبی زیادی احتیاج دارد با سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان میتوانید به راحتی لوازم خود را حمل کنید.

ساک دستی بچه

با سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان میتوانید وسایل و لباس پوشک کودک را در این ساک دستی ها قرار بدین و این نوع ساک دستی ها کار را برای مادران راحت میکند

ساک دستی خرید

ساک دستی نخی و ساک دستی تبلیغاتی قیمت و ساده از انتخاب‌های عالی برای خرید هستند زیرا می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را با قیمت کم خریداری کنید. ساک دستی خرید می‌توانید جایگزین مناسبی برای کیسه های پلاستیکی باشد و با استفاده همیشگی از ساک دستی خرید از شر کشوی کیسه های پلاستیکی در خانه‌تان هم خلاص می‌شوید.

ساک دستی کتابی

شما دانش‌آموز کنکوری هستید که هرروز مجبور است تعداد زیادی کتاب را با خودش به کتابخانه ببرد یا دانشجویی که تعداد زیادی کتاب را باید در دانشگاه جا به جا کند و یا به هر دلیلی مجبورید تعداد زیادی کتاب را با خودتان حمل کنید، با سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان باکیفیت می‌تواند وسیله‌ای باشد که به جا به جایی راحت کتاب‌های شما کمک می‌کند و اگر طراحی ساک دستی هم زیبا باشد که خیلی هم عالی است.

ساک دستی شبانه

این نوع ساک دستی ها مخصوص کسانی است که شب به خانه آشنا یا دوستان خود میخواهند بروند که باید یکسری از وسایل شخصی خود را به همراه داشته باشند که در یک کیف معمولی جا نمیشود و با سفارش ساک دستی تبلیغاتی میتوانند به راحتی همراه خود ببرند.

ادامه مطلب
آشنایی با خودکار تبلیغاتی + انواع و مزایا

ساک دستی ورزشی

یک سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان با چاپ و طراحی خوب می‌تواند به‌اندازه‌ی کافی ظاهری زیبا داشته باشد تا به‌عنوان ساک باشگاه استفاده شود. یک ساک پارچه ای ارزان معمولی هم به‌اندازه‌ی کافی کاربردی هست تا یک جفت کفش، حوله، بطری آب و لباس‌های ورزشی را در خودش جا دهد.

ساک دستی ساحلی

بدون نیاز به توضیح همه ما می‌دانیم که سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای رفتن به ساحل و آفتاب گرفتن هستند. همین‌طور ساک دستی پارچه ای ارزان می‌توانید به‌عنوان ساک استخری هم استفاده شود. شما می‌توانید برای چنین مکان‌هایی میتوانید سفارش ساک دستی پارچه ارزان ضد آب بدهید تا تمام وسایلتان سالم بماند.

سفارش رنگبندی ساک دستی

سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان تنوع رنگ بسیار بالا می باشد و شامل رنگ های اصلی و رنگهای تکمیلی بسیار زیادی میشود.برخی از رنگهای پرکاربرد درتولید سفارش ساک دستی پارچه ای ارزان به مورد های زیر می باشد.سفید ، مشکی، نقره ای ، کرم قهوه ای یا نسکافه ای ، قرمز ، آبی فیروزه ای ، آبی کاربنی ، آبی درباری ، سورمه ای ، قهوه ای سوخته ، سبز فسفری ، سبز لجنی ، زرشکی ، نارنجی ، زرد ، سرخآبی ، صورتی ، بنفش ، نباتی

قیمت ساک دستی

یکی از ملاک های کاربران برای استفاده از نایلون ها بجای ساک دستی پارچه ای ارزان  قیمت پایین تر نایلون ها می باشد.نایلون ها ماندگاری کمتری نسبت به ساک دستی پارچه ای ارزان دارند اما از نظر قیمت گاها کمی بصرفه تر هستند .هیچگاه نباید ماندگاری ساک  دستی پارچه ای ارزان را هم فراموش کرد زیرا یکی از مهمترین اصول تبلیغات ماندگاری بسته بندی هست.ساک دستی تبلیغاتی نسبت به ساک دستی نایلونی و حتی ساک دستی کاغذی  می توان به جادار بودن آنها اشاره کرد. که این مزیت کمی نیست و کاربرد های فرآوانی دارد.همچنین باتوجه به نزدیک شدن به سال جدید، برای خرید هدایای تبلیغاتی مناسب و جذاب، شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی و چاپ سررسید اختصاصی و دیگر خدمات این مجموعه ، با مشاوران و کارشناسان مجریان از بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *