سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی

سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی

تقویم­ها از جمله محصولات کاربردی و پرمصرف هستند که در اغلب منازل، شرکت­ها و سازمان­ها به چشم می­خورند. این محصولات تنوع زیادی دارند و یکی از بهترین و رایج­ترین هدایای تبلیغاتی بشمار می­روند. برای سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی از طریق همین سایت اقدام کنید.

با مراجعه به صفحه تقویم­های تبلیغاتی، جدیدتریت و بروزترین تولیدات را مشاهده کرده و تقویم مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. کافی است نام و نشان تجاری خود را روی تعدادی از این تقویم­ها چاپ کرده و آن­ها را به مشتریان، کارمندان و رقبای خود اهدا کنید. با اهدای این محصولات در ابتدای سال جدید، از مشتریان خود قدردانی کرده و برند خود را به آن­ها یادآوری کنید. با خرید هدایای تبلیغاتی در ذهن مخاطب ماندگار خواهید شد.

چاپ تقویم تبلیغاتی در چاپخانه مجریان

تقویم تبلیغاتی از جمله هدایای ساده اما کاربردی است که در تمامی شرکت­ها، ادارات و منازل مورد استفاده قرار می­گیرد. شما می­توانید نام برند، لوگو، خدمات و محصولات خود را روی هر یک صفحات این تقویم­ها چاپ کرده و ان­ها را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. یکی از مهمترین نکات، کیفیت چاپ این تقویم­ها است. کیفیت هدایای تبلیغاتی باید بالا باشد. هدایای بی­کیفیت حس خوبی در مخاطب ایجاد نمی­کنند و نماینده مناسبی برای معرفی برند شما نیستند و توجه مشتریان را به خود جلب نمی­کنند.

از این رو بهتر است به چاپخانه­های معتبر مراجعه کنید. چاپخانه مجریان با سال­ها تجربه در زمینه چاپ به ویژه چاپ محصولات و هدایای تبلیغاتی، بهترین کیفیت را به شما ارائه می­دهد. شما می­توانید انواع تقویم­های رومیزی، دیواری، یادداشت دار و … را با طرح دلخواه خود به این چاپخانه سفارش دهید. برای سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی به چاپخانه مجریان مراجعه کنید.

سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی اختصاصی

تقویم­ها انواع مختلفی دارند. شما می­توانید با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود یکی از این تقویم­ها را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کرده و به مخاطبان خود اهدا کنید. هدایای تبلیغاتی حس قدردانی در مخاطب ایجاد کرده و تعداد مخاطبین شما را افزایش می­دهند. بسیاری از شرکت­ها و نهادهای دولتی و خصوصی، تقویم اختصاصی خود را دارند. یعنی شما می­توانید یک طرح و مدل اختصاصی سفارش داده و نام و نشان تجاری خود را روی آن چاپ کنید.

ادامه مطلب
روشها و نکات چاپ روی ماگ یا لیوان سرامیکی

سپس آن تقویم را به عنوان نماینده­ای ا برند خود، به مشتریان، کارمندان و رقبا اهدا کنید. برای سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی اختصاصی با کارشناسان ما در مجموعه مجریان در تماس باشید. در بخش بعدی تعدادی از تقویم­های کاربردی را به شما معرفی می کنیم.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از وسایل هوشمند همچون گوشی موبایل و ساعت، استفاده از تقویم­های کاغذی کمتر از قبل شده است. اما تقویم‌های رومیزی در هر ارگان و سازمانی قابل استفاده هستند. این تقویم‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند و جنس‌ها و اندازه‌های متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها دارای پایه‌های سخت و برخی دیگر دارای پایه‌های غیر سخت هستند. تنها تفاوت این دو نوع تقویم در قیمت آن‌ها است. در تولید تقویم‌های پایه سخت از متریال بیشتری استفاده است و این تقویم‌ها استحکام بالایی دارند.

این تقویم ها از جمله محصولات کاربردی هستند که در هر منزل و محل کاری به وفور یافت می­شوند. همچنین بسیاری از افراد تقویم شخصی خود را دارند. برای سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی از طریق سایت مجریان و به صورت آنلاین اقدام کنید.

تقویم دیواری تبلیغاتی

تقویم دیواری یکی از کاربردی‌ترین تقویم‌های موجود در بازار است. برای سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی دیواری به صفحه این محصولات سر بزنید. این تقویم‌ها دارای ابعاد مختلفی هستند و اغلب در مکان‌های پر رفت و آمد و عمومی نصب می‌شوند. شما می‌توانید در منزل، محل کار، مدرسه، فروشگاه و … انواع این تقویم‌ها را مشاهده کنید.

انواع طرح‌های تبلیغاتی، تجاری، عکس مناظر، طبیعت و … روی این تقویم‌ها چاپ می‌شود. با یک نگاه اجمالی به این تقویم‌ها به راحتی از تاریخ مطلع شده و رویدادهای مربوط به آن روز را مشاهده خواهید کرد. تقویم‌های دیواری اغلب به صورت یک برگ، چهار برگ و یا دوازده برگ طراحی و تولید می‌شوند. طراحی این تقویم‌ها باید ساده باشد تا تمامی سنین بتوانند از اطلاعات موجود در آن‌ها استفاده کنند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندسازی

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش­های تبلیغاتی هستند که از سال­ها پیش مورد استقبال کسب و کارهای بزرگ و کوچک بوده­اند. این هدایا تاثیر زیادی روی ذهن مخاطبان دارند و برند شما را در خاطر آن­ها ماندگار می­کنند. اولین قدم برای برندسازی، ماندگاری در ذهن مخاطب است. هدایای تبلیغاتی به شما کمک می­کنند تا خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل به مخاطب معرفی کرده و همچنین تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید. این هدایا بسیار متنوع هستند و انواع محصولات کاربردی را شامل می شوند. یک هدیه حتما نباید گران قیمت باشد تا در ذهن مخاطب ماندگار شده و باعث ایجاد حس قدردانی در او شود.

ادامه مطلب
با مفهوم لوگو مینیمال آشنا شوید | مینیمالیست در ساخت برند

هدایای تبلیغاتی، محصولات ارزان قیمت اما کاربردی هستند که نیاز به بودجه چندانی ندارند و برای تمامی کسب و کارها و مشاغل مناسب می­باشند. برای مثال تقویم دیواری تبلیغاتی یکی از بهترین و کاربردی­ترین هدایای تبلیغاتی است. حتما شما نیز در منزل و محل کار خود با انواع این تقویم­ها در طرح­ها و رنگ­های متنوع برخورد کرده و از آن­ها استفاده کرده اید. این تقویم­ها کاملا کاربردی هستند و در طول روز مورد استفاده قرار می­گیرند. برای سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی از طریق همین سایت اقدام کنید.

سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی از سایت مجریان

سایت مجریان با سال­ها سابقه فعالیت در زمینه محصولات و هدایای تبلیغاتی، همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت­ترین محصولات را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. شما می­توانید انواع هدایای تبلیغاتی از قبیل ست­های مدیریتی، سررسیدهای تبلیغاتی، تقویم­های تبلیغاتی، خودکارهای تبلیغاتی، لیوان­های تبلیغاتی، ساعت­های دیواری تبلیغاتی و … را با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت از طریق این سایت و به صورت آنلاین خریداری کنید.

خرید اینترنتی به شما این امکان را می­دهد تا تمامی محصولات موجود در سایت را مشاهده و بررسی کرده و سپس با توجه به بودجه، نیاز و سلیقه خود، مناسب­ترین هدایا را برای مخاطبین برند خود تهیه کنید. با سفارش جدیدترین تقویم تبلیغاتی در آخرین روزهای سال، بهترین هدیه را به مخاطبان خود اهدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از محصولات و اخذ مشاوره با کارشناسان ما در این مجموعه در تماس باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *