سررسید وزیری

سررسید وزیری ۱۴۰۲ اختصاصی

چاپ سررسید های اختصاصی ۱۴۰۰ یکی از ملزومات هر کسب و کار و سازمان یا برندی است. بنابراین اینکه چه نوع سررسیدی و در چه تعدادی این سفارش را انجام دهند دارای اهمیت است. انتخاب نوع سررسید میتواند فاکتورهای موثر زیادی را داشته باشد. در این مقاله قصد بر این است که به معرفی سررسید وزیری ۱۴۰۲ بپردازیم.

در انتخاب نوع سررسید و تعداد سفارش عوامل موثر زیادی وجود دارند، مانند میزان بودجه اختصاص یافته برای این کار، نوع کسب و کار و یا مخاطبان، هدف از تبلیغات با سررسید و…

در ادامه به شرح بیشتر این موضوع پرداخته ایم.

سررسید وزیری ۱۴۰۲

ارائه سررسید تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی میتواند یکی از هوشمندانه ترین و قدرتمندترین روش های بازاریابی دائمی است. سررسید ابزاری است که بطور روزانه توسط مردم در هر قشر و سطحی مورد استفاده قرار میگیرد، کارمندان، دانشجویان، مشاغل آزاد و حتی دانش آموزان نیز از سررسید ها بطور روزانه و مداوم استفاده میکنند. بنابراین این فرصتی کم نظیر جهت معرفی یک برند یا کسب و کار به مخاطب از طریق ارائه سررسید های تبلیغاتی است.

با توجه به این که سررسید وزیری در قطع ۲۳ در ۱۶.۵ تولید میشود، دارای اندازه ای مناسب جهت استفاده مداوم توسط مخاطب است.

این سررسید ها در انواع جلد ها و صحافی هاس مختلفی به تولید و چاپ میرسند.

انواع سررسید وزیری

این سررسید ها در جلد های چرم، چرم ترمو، ترمو، چرم پوست ماری، پارچه ای، مقوایی و پلاستیکی، گالینگو و… وجود دارند. همچنین این که این سررسید ها از نظر نوع صحافی نیز میتوانند در صحافی ته دوخت، صحافی چسبی و… نیز دسته بندی شوند.

ادامه مطلب
چاپ روی ماسک سه لایه

سررسید ها میتوانند بصورت روزشمار، ماهانه، هفته شمار طراحی شوند. اگر سررسید ها از نوع اختصاصی باشند لت هایی نیز برای قرار گرفتن در صفحات اولیه سررسید طراحی میشوند.

لت های سررسید میتوانند شمال معرفی خدمات و رزومه یک کسب و کار باشند. طراحی این لت ها باید به گونه ای خلاقانه و حرفه ای باشد که خواندن و مطالعه آنها توسط مخاطب جذاب باشد. بنابراین در انتخاب شرکتی که میخواهید سررسید وزیری ۱۴۰۰ اختصاصی سفارش دهید نهایت دقت را داشته باشید تا بهترین خدمات و نتیجه را دریافت نمایید.

سفارش سررسید وزیری ۱۴۰۲ اختصاصی

برای سفارش سررسید ها میتوانید به سایت WWW.MOJRIAN.NET مراجعه کنید و با دیدن نمونه های کار موجود در سایت به یک گزینش نهایی برسید. قبل از انجام سفارش بهتر است با مشاورین تبلیغاتی و همچنین کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفته و مشاوره ها و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید تا راحت تر به انتخاب و نتیجه نهایی برسید.

انتخاب این مجموعه به دلیل وجود آیتم هایی میتواند یکی از بهترین گزینش دنیای کاری شما باشد. شرکت تبلیغاتی مجریان دارای یک چاپخانه مستقل است که میتوانید با خیال راحت تمامی امور چاپ و تبلیغات خود را به آن بسپارید. همچنین وجود تیم گرافیک و طراحی حرفه ای و خلاق این مجموعه نیز بر امتیاز های این مجموعه افزوده است. گذشته از این موارد، شرکت تبلیغاتی مجریان و مجموعه چاپخانه آن، توانسته است طی سالهای پیاپی و اخیر بالاترین میزان رضایتمندی مشتری را در بین کسب و کارها و همکاران یا و همچنین رقبای خود کسب نماید.

ادامه مطلب
لوگو تصویری چیست و طراحی لوگو تصویر چه کاربردی دارد؟

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *