انواع سررسید وزیری|چاپخانه مجریان

سررسید وزیری ۱۴۰۲ و انواع و ویژگی های آن

سررسید ابزاری کاربردی و موثر در معرفی و تبلیغ اغلب مشاغل و کسب و کارها می باشد. این محصول با کارایی مناسب و همچنین نوع طراحی و تنوعی که در اندازه و یا جنس دارند برای تمام استفاده کنندگان آن دارای جذابیت می باشد. معمولا سررسید ها در ابعاد گوناگون تهیه و تولید می گردند. این ابعاد، سایزهایی استاندارد هستند که دارای اندازه هایی مشخص و طبق نظر و سلیقه خریدار و سفارش دهنده انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند.یکی از انواع سررسید های تبلیغاتی محبوب و پرطفدار ، سررسید وزیری ۱۴۰۲ است که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

سررسید 99

قطع وزیری در سررسید چیست ؟

وزیری جزء رایج ترین قطع در میان محصولات چاپی ( سررسید , کتاب , دفاتر , … ) است که ابعاد آن (۲۳*۱۶/۵ ) سانتیمتر میباشد. بیشتر افرادی که امور روزانه خود را یادداشت میکنند از این قطع استفاده مفیدتری دارند. لازم به ذکر است که این قطع برای افرادی که سالنامه خود را معمولا به همراه دارند پیشنهاد نمیشود.

سررسید قطع وزیری

سررسید وزیری یکی دیگر از سررسید هایی است که بسیار پرکابرد و متداول است. ابعاد این سررسید ۲۴×۱۷ سانتی متر بوده و تا حدودی شاید جزء سررسیدهای بزرگ محسوب می شود که معمولا از این ابعاد برای چاپ کتاب استفاده می شود. سر رسید وزیری۱۴۰۲ را می توان یکی از گزینه های همیشگی در میان انواع سالنامه در هنگام چاپ دانست. نوع کیفیت و جلد به کار برده شده در سررسید وزیری می تواند بسیار متنوع باشد و صحافی آنها به صورت دوخت و فنری قابل ارائه است که همین موضوع در قیمت آنها بی تاثیر نبوده و این سررسیدها را در قیمت های مختلفی می توان تهیه نمود.

ادامه مطلب
چاپ هدایای تبلیغاتی ارزان 1401

ویژگی های سررسید وزیری

سررسید های سایز وزیری یکی از قطع های استاندارد و پرطرفدار از بین دیگر سررسید های تبلیغاتی ۱۴۰۲ است . طبق آمار های فروش و سفارشات چاپخانه مجریان ۸۰ درصد سفارشات و استفاده از سررسید ها را ، سررسید قطع وزیری به خود اختصاص داده است . این سررسید ها به دلیل اندازه بزرگ و صفحات بزرگ و جادارتر آن دارای طرقداران زیادی هستند زیرا فضای نوشتن در آن ها بیشتر است و مخاطبان و استفاده کننده ها میتواند برای یادداشت های روزانه و یا دیگر کاربرد ها از آن ها استفاده کنند. همچنین اینکه فضای بیشتری برای چاپ تبلیغات و یا حتی معرفی محصولات یک شرکت و کسب و کار در آن وجود دارد .

سررسید 99

 انواع جلد سررسید وزیری ۱۴۰۲

  • سررسید وزیری چرم مصنوعی
  • سررسید وزیر چرم طبیعی
  • سررسید وزیری ترمو
  • سررسید وزیری کلاسه
  • سررسید وزیری سلفون مات
  • سررسید وزیری سلفون براق
  • سررسید وزیری گالینگور
  • سررسید وزیری اختصاصی و…
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *