سررسید وزیری H7136|چاپخانه مجریان

سررسید وزیری تبلیغاتی ۱۴۰۲ برای بازاریابی

سررسید ها از قدرتمندترین و پرکاربرد ترین ابزارهایی هستند که میتوانند مسیر تبلیغاتی یک کسب و کار  و برند را متحول سازند. سررسید وزیری یکی از پرطرفدارترین انواع سررسید ها میباشد. قطع این نوع سررسید ها معمولا ۲۴ * ۱۷ سانتیمتر هستند.

این نوع سررسید ها ممکن است در جنس های مختلف کاغذ،  نوع صحافی، نوع جلد و… به تولید برسند، که میتواند این انتخاب ها بر حسب سلیقه و نیاز مشتری باشد. البته این را نیز بگوییم که قبل از ثبت سفارش باید با توجه به بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید نوع سررسید و تعداد آن را انتخاب نمایید.

درا دامه میخواهیم یکی از نفیس ترین انواع سررسید های وزیری را به شما معرفی نماییم.

سررسید وزیری حافظ دار

این نوع سررسید که یکی از جذابترین انواع سررسید های تبلیغاتی است، با داشتن برگه های حافظ دار و طراحی برگه های جذاب آن، جزو نفیس ترین انواع سررسید های وزیری است. جلد با طرح برجسته این نوع سررسید که میتواند نظر مخاطب را به خود جلب نماید یکی از آیتم های جذاب این نوع سالنامه است.

سررسید وزیری حافظ دار M72003

همانطور که در تصویر مشاهده نمایید، طرح های برجسته و رنگ لاکچری این نوع سررسید میتواند آن را به یک هدیه تبلیغاتی نفیس و موثر تبدیل نماید.

سررسید وزیری حافظ دار M72003

این نوع سررسید که دارای تقویم روزشمار پنج شنبه جمعه باهم است در برگ های پیاین هر هفته یک برگ فال حافظ نیز دارد.

ادامه مطلب
ست مدیریتی نفیس یک هدیه تبلیغاتی به مدیران ارشد

از صحافی ته دوخت و روبان ظریف و رنگ مجذوب کننده آن که نگویم برایتان!!!!

سررسید وزیری حافظ دار M72003

طراحی های منحصر بفرد برگه های این نوع سررسید توانسته است به جذابیت و محبوبیت این نوع سالنامه وزیری اضافه نماید.

طراحی سررسید وزیری اختصاصی

شما میتوانید انواع سررسید هارا بصورت اختصاصی نیز سفارشی دهید، تفاوت سررسید های اختصاصی با سررسید های معمولی نیز در طراحی لت سررسید است. در ادامه توضیحاتی را در باره لت سررسید نیز به شما ارائه داده ایم.

طراحی لت سررسید

لت های سررسید که عموما از جنس کاغذ کلاسه در گرماز های متفاوت هستند، بهترین نوع کاغذ برای چاپ تبلیغات و صفحات رزومه و معرفی خدمات و محصولات و یا رزومه کسب و کار و یا برند شما است.

چاپ سالنامه وزیری

برای چاپ انواع سررسید ها و یا تقویم ها باید بهترین چاپخانه را انتخاب نمایید. چرا که اگر سررسید را بدون در نظر گرفتن کیفیت چاپ و فاقد کیفیت به مشتری ارائه دهید، نه تنها به بازاریابی و تبلیغات شما کمکی نمیکند بلکه، نتایج کاملا عکس و منفی نیز برای برند شما به همراه خواهد داشت.

در واقع ممکن است که مشتری و یا هدیه گیرنده با دریافت هدیه تبلیغاتی فاقد کیفیت از سمت برند و نام شما از برند شما سلب اعتماد کند. علاوه بر آن نیز ممکن است بر روی ذهن اطرافیان و دوستان خود تاثییرات منفی بگذارند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *