سررسید ارزان تبلیغاتی چیست |چاپخانه مجریان

سررسید ارزان تبلیغاتی ۱۴۰۲ و مناسب در تبلیغات

سررسید ارزان تبلیغاتی ۱۴۰۲

سررسید ارزان تبلیغاتی چیست ؟سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۲ و مناسب در تبلیغات باتوجه به آیتم‌ها و ویژگی‌هایی که دارد انتخاب می‌شود. درواقع سررسیدها باتوجه آیتم‌های مانند جنس جلد، ابعاد و جنس کاغذ مطابق با هزینه مدنظر شما طراحی و چاپ می‌شوند. سررسید ۱۴۰۲ یکی از هدایای تبلیغاتی مهم به‌شمار می‌رود که اغلب در سال جدید، به‌عنوان هدیه به کارمندان، مشتریان و مخاطبان شرکت‌ها، نهادها و … اهدا می‌شود. چاپ اختصاصی سررسید ۱۴۰۲ به منظور اختصاصی کردن آن همراه با چاپ عکس و لوگو صورت می‌پذیرد؛ که معمولاً اینکار باید ۳ ماه پیش از شروع سال جدید انجام شود. مثلاً جهت چاپ اختصاصی سررسید ۱۴۰۲ باید دی‌ماه ۱۴۰۱ اقدام به چاپ سررسید کرد تا در صف شلوغی نزدیک سال جدید قرار نگیریم. همانطور که در مطالب بالا اشاره شد قیمت سررسید نیز باتوجه به جنس، متریال و نوع چاپ آن مشخص می‌شود. چنانچه چاپ به‌صورت اختصاصی باشد قیمت بالاتر خواهد رفت. هم‌چنین سررسید طلاکوب و چاپ روی جلد آن، از قیمت ارزانتر برخوردار است.

ما در مقاله سررسید ارزان تبلیغاتی ۱۴۰۲ و مناسب در تبلیغات قصد داریم تا شما مخاطبین محترم با این هدایای تبلیغاتی قیمت مناسب آشنا نمایییم. پس برای اینکه بدانید سررسید ارزان چیست و مناسب‌ترین آن‌ها کدامند تا انتهای مقاله از وب‌سایت مجریان همراه باشید.

فهرست مطالب در این مقاله:

  • سررسید تبلیغاتی چیست؟
  • مخاطبین سررسید تبلیغاتی
  • سررسید تبلیغاتی چه کاربردهایی دارد؟
  • سررسید ارزان تبلیغاتی
  • مزایای سررسید ارزان تبلیغاتی
  • معایب سررسید ارزان تبلیغاتی
  • سررسید از روش‌های بازاریابی سنتی است.
  • چرا سررسید ارزان مناسب است؟
  • نتیجه‌گیری

سررسید ارزان تبلیغاتی چیست ؟

سررسید نوعی دفتر یادداشت تبلیغاتی است که شما می‌توانید برنامۀ روزانۀ خودتان را در تاریخ همان روز یادداشت نمایید. این سررسیدها از تاریخ‌های شمسی، میلادی، قمری و روز، ماه و سال برخوردار هستند، هم‌چنین رویدادهای مهم و تعطیلات رسمی در آن‌ها ذکر شده است. امروزه سررسید تبلیغاتی به یکی از عناصر مهم تبلیغاتی برند سازمان‌ها و شرکت‌ها مبدل شده‌اند، به‌طوریکه صفحات اول و گاهاً تمامی صفحات آن‌ها، حاوی اطلاعات مربوط به یک برند خاص است. سررسید تبلیغاتی  یکی از کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شود که طرفداران بسیاری در بین صاحبان برندها پیدا کرده است. می‌توان چنین عنوان کرد که تقریباً تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها در ابتدای هر سال، به‌دنبال چاپ سررسید تبلیغاتی هستند که به‌واسطه آن خدمات خود را تبلیغ نمایند. اصولاً یک سررسید تبلیغاتی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد و هم‌چنین در طراحی آن بایداز لوگوی سازمان یا شرکت به‌صورتی درست و جای مناسب استفاده شود، علاوه بر  این موارد ، در سررسید باید از کاغذ با کیفیت استفاده شود و در نهایت، هزینه‌های مربوط به تهیۀ کاغذ، چاپ و طراحی باید مقرون‌به‌صرفه برای شرکت یا سازمان باشد.

 

مخاطبین سررسید تبلیغاتی 

سررسید ارزان تبلیغاتی به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر برای کسب‌وکارها بسیار پرطرفدار است. همانطور که در مطالب بالا عنوان شد این سررسیدها برای مصارف روزانه کاربردهای زیادی دارند. درواقع مخاطبان هدف این سررسیدها به دو گروه تقسیم می‌شوند:

  1. صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها
  2. مصرف‌کنندگان سررسید

 

ادامه مطلب
پرچم تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

سررسید تبلیغاتی چه کاربرد هایی دارد؟

درواقع آنچه که کاربرد سررسید تبلیغاتی را به نسبت دیگر عناصر تبلیغاتی متمایز کرده، امکان شخصی‌سازی و تبلیغات بر روی هر کدام از برگ‌های کاغذ آن است. هم‌چنین سررسید برای استفاده از تقویمی که دارد تا مدت یک سال همراه مخاطبان شما هستند. درواقع طی این مدت بارها تبلیغا شما را در معرض دید آن‌ها یا بعضاً عموم مردم قرار می‌گیرد. دیگر نکته حائز اهمیت درباره سررسیدهای تبلیغاتی این است که آن‌ها درست همانند یک رسانه تبلیغات محیطی متحرک عمل می‌کنند. زیرا سررسید کالایی همراه است که معمولاً توسط افراد جابه‌جا می‌شود که به موجب این امر، می‌تواند تبلیغات مندرج بر رویش را در هر مکانی به نمایش بگذارد. هم‌چنین سررسید یکی از بهترین ابزار جهت تنظیم و یادآوری تاریخ جلسات و مناسبت‌ها و مواردی از این قبیل است که جهت یادداشت‌نویسی و نوت‌برداری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

سررسید ارزان تبلیغاتی

در ایران تولیدکنندگان و مجموعه‌های زیادی هستند که به تولید تقویم و سررسید مباردرت دارند. از لحاظ تناسب قیمت و کیفیت سررسید را می‌توان به سه دسته تقسیم نمود:

  • باکیفیت و قیمت بالا
  • کیفیت مناسب با قیمت ارزان
  • کم کیفیت و قیمت بسیار ارزن

بدیهی است که اکثر افراد تمایل به خرید سررسید هایی با ظاهر خوب، کیفیت مناسب و قیمتی ارزان هستند. درواقع آن‌ها می‌خواهند با قیمتی ارزان سررسیدی با کیفیت مناسب را داشته باشند. پس جای هیچ نگرانی برای این افراد وجود ندارد، زیرا در بازار این نوع از سررسیدها به‌وفور عرضه شده‌اند که قمتی ارزان و کیفیتی مناسب دارند. در ادامه مقاله سررسید ارزان تبلیغاتی ۱۴۰۲ و مناسب در تبلیغات شما را با مزایای این نوع از هدایای تبلیغاتی آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

 

  • مزایای سررسید ارزان تبلیغاتی چیست ؟

    • صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها می‌توانند از سررسید ارزان جهت تبلیغات استفاده نمایند. این افراد به‌واسطه استفاده از یک سررسید  قادرند انقلابی در برندسازی و معرفی محصول یا خدمات خود داشته باشند.
    • سررسیدها باتوجه به آنکه کاربرد روزانه و همیشگی برای مخاطبان دارند، با چاپ لوگو یا برند خود بر روی آن می‌توانید تا مدتها در ذهن مخاطب ماندگار شوید. زیرا هر روز که افرادی به سررسید شما را نگاه کنند، نام کسب‌وکار شما به چشمشان می‌خورد. هم‌چنین این دفتر در معرض دید اطرافیان مصرف‌کننده هم است و در ذهن آن‌ها نیز ماندگار می‌شود.
    • این محصول نسبت به مابقی روش‌های تبلیغاتی، ارزان و مقرون‌به‌صرفه است. هم‌چنین ویژگی‌های سالنامه ارزان این است که براساس سلیقه و انتخاب شماست که می‌توان قیمت آن را باتوجه به بودجه مدنظرتان تعیین نمایید. این روش نسبت به بقیه روش‌ها مانند تبلیغات مجازی و مواردی از این قبیل که هزینه بالایی دارند، انتخابی بسیار مناسب است .
    • سالنامه ارزان کارایی بسیاری در روزمره افرادی مثل دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان دارد. سررسیدها جهت یادداشت روزانه و نوشتن روتین گزینه مناسبی هستند.

 

  • معایب سررسید ارزان تبلیغاتی چیست ؟

سررسیدهای ارزان برخلاف مزایای بسیاری که دارند، از معایب کمی هم برخوردار هستند. امروزه باتوجه به پیشرفت فناوری، تقریباً تمامی کتاب‌ها و نوشته‌ها به‌صورت مجازی در رایانه و گوشی موبایل وجود دارند. درواقع عموم مردم روزمره‌های خودشان را در گوشی و رایانه شخصی یادداشت می‌کنند. بدیهی است با این کار استفاده از سررسید و سالنامه در آینده، شاید منسوخ شود.

 

سررسید از روش‌های بازاریابی سنتی است.

پیش از پرداختن به این مبحث، ابتدا باید بدانیم که بازاریابی سنتی چیست؟ درواقع به هر نوع بازاریابی که آنلاین نیست، بازاریابی سنتی اطلاق می‌شود. این به معنای چاپ، پخش، پست مستقیم، تلفن و تبلیغات در فضاهایی باز مانند بیلبوردها است. در حقیقت از روزنامه تا رادیو، این روش بازاریابی به مخاطبان هدف کمک می‌نماید تا با محصول و خدمات شما آشنا شوند. این نوع بازاریابی نه تنها یکی از قدیمی‌ترین روش‌های تبلیغاتی است، بلکه به بازاریابی تحقیقاتی نیز شهرت دارد. درواقع بازاریابان به این روش تمایل بیشتری دارند، چراکه امتحان خود را قبلاً پس داده است. هر فردی در زندگی روزمره خود به نوعی با بازاریابی سنتی مواجه شده که می‌تواند شامل دریافت نامه یا روزنامه برای مطالعه باشد. در اصل بازاریابی سنتی نقش بسیار مهمی در دستیابی به مخاطبان محلی دارد. چنانچه به‌صورت بازاریابی فیزیکی باشد، تبلیغات را می‌توان برای مدت زمانی طولانی نگه داشت. هم‌چنین در این بین مخاطبانی وجود دارند که دسترسی به آن‌ها از طریق، بسیار آسان‌تر از بازاریابی آنلاین است.

ادامه مطلب
تقویت کسب و کار با استفاده از لیبل مناسب برندینگ + نکات و ایده طراحی

با توجه به آنکه سررسیدها هزینه مناسب‌تری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارند، می‌توانند انتخابی مناسب برای برندینگ مشاغل و کسب‌وکارها باشند. سررسید ارزان تبلیغاتی به‌دلیل استفاده روزمره مخاطبان و اینکه بیشتر در معرض دید مصرف‌کننده و اطرافیان آن قرار دارد، می‌تواند به‌راحتی در ذهن مخاطبان ماندگار شود. چنانچه کسب‌وکارتان را به تازگی شروع کردید و یا نمی‌خواهید هزینه گزافی برای تبلیغات داشته باشید، سفارش یک سررسید ارزان با توجه به ویژگی‌های مدنظرتان می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد. هم‌چنین سالنامه ارزان به‌دلیل اینکه می‌توان ویژگی و آیتم‌هایش را طبق بودجه مد ظرتان انتخاب نمایید، برای شما گزینه خوبی هستند. درواقع به کمک انتخاب سالنامه ارزان می‌توانید با کمترین هزینه، بهترین تبلیغات و برندینگ را برای کسب‌وکار خود داشته باشید.

 

چرا سررسید ارزان مناسب است؟

درواقع با نزدیک شدن به سال جدید، بازار هدایای تبلیغاتی بسیار داغ شده است. دربعضی مواقع به‌خاطر صرفه‌جویی در هزینه و یا کمبود بودجه، به دنبال تهیه سررسید ارزان هستیم. درواقع با خرید سالنامه ارزان می‌توان تعداد بیشتری برای چاپ آن سفارش داد و با این کار به مخاطبان برند خود بیافزاییم. سررسیدهایی که از قیمت‌های مناسبی برخوردار هستند در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. این سررسیدها برحسب نوع کاغذ، جلد و سایز باهم تفاوت دارند. نکته قابل توجه در قیمت سررسید، جنس جلد روی آن است که تاثیر زیادی در کم کردن هزینه خواهد داشت.

 

نتیجه‌گیری

سررسید ارزان یکی از هدایای تبلیغاتی مهم است که اغلب در سال جدید، به کارمندان، مشتریان ومخاطبان خود هدیه می‌دهیم. چاپ اختصاصی سررسید ب اهدف اختصاصی کردن آن اعم از چاپ عکس و لوگوی کسب‌وکارمان انجام می‌شود. توجه داشته باشید به‌دلیل شلوغی آخرسال، اینکار باید ۳ ماه پش از شروع سال جدید انجام شود.  قیمت سررسید هم نسبت به جنس و متریال و نوع چاپ روی آن تعیین می‌شود. چنانچه چاپ به‌صورت اختصاصی باشد از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. هم‌چنین اگر سررسید به‌صورت طلاکوب روی جلد انجام شود، قیمت آن ارزانتر می‌شود.

امید است مقاله سالنامه ارزان تبلیغاتی ۱۴۰۲ و مناسب در تبلیغات مورد توجه شما مخاطبین محترم قرار گرفته باشد. لطفاً پس از مطالعه مقاله نظرات و تجارب شخص خود را در این زمینه با ما در وب‌سایت چاپخانه مجریان به اشترک بگذارید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *