چاپ و سفارش سررسید اختصاصی 1402

سررسید اختصاصی یا معمولی برای بازاریابی بهتر است؟

سررسید ها دارای انواع مختلفی هستند که میتوان از نظر نوع جلد، قطع و اندازه، تقویم و … آنها را به دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد. بنابراین میتوان گفت که به نوعی یک سررسید اختصاصی میتواند به مراتب بهتر و موثر تر از یک سررسید معمولی باشد.

اگر بخواهیم تفاوت بین سررسید‌های اختصاصی و معمولی را مورد بررسی قرار دهیم، به نوعی اصلی ترین تفاوت این دو نوع را میتوان در وجود و عدم وجود لت دانست.

لت ها برگه هایی بطور سفارشی طراحی شده هستند که میتوانند به صورت اختصاصی توسط طراح، طراحی شده و حاوی رزومه آن کسب و کار، معرفی خدمات، محصولات و یا نمونه کارهای آن باشد. داشتن لت اختصاصی در سررسیدها موجب میشود که گیرنده هدیه بتواند بیشتر و بهتر با کسب و کار شما آشنا شود.

سررسید اختصاصی تبلیغاتی

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم تفاوت اصلی بین یک سررسید اختصاصی با یک سررسید معمولی در داشتن و یا نداشتن لت است جنس لت های سررسید معمولا از نوع گلاسه هستند. طراحی جذاب و خلاقانه در این بخش بسیار بااهمیت است، به نوعی که باید ین کار را به یک طراح حرفه ای و خلاق واگذار کنید.

همچنین چاپ لت ها نیز دارای اهمیت بالایی است، بنابراین باید برای این کار یک چاپخانه مورد اعتماد و با سابقه را برای همکاری انتخاب نمایید.

انواع سررسید ها

سرسید ها نیز همانند دیگر هدیه های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند و هر یک باتوجه به اینکه چه نوع کسب و کاری دارید و با توجه به نوع مخاطبین کاربرد های تبلیغاتی خود را دارند.

ادامه مطلب
اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی + تاثیر آن در تبلیغات!

در ادامه به معرفی انواع سررسید ها از نظر قطع و اندازه میپردازیم؛

سررسید وزیری

سررسیدهای وزیری در قطع ۲۴*۱۷ سانتیمتر به تولید میرسند، این نوع سررسید ها دارای جلد های چرم نفیس نیز هستند که بسیار میتوانند مناسب ارائه به مدیران و یا مخاطبان خاص باشند. انتخاب این نوع سالنامه ها برای تبلیغات و هدیه های تبلیغاتی بسیار هوشمندانه و موثر است.

سررسید رقعی

سالنامه های رقعی در قطع ۱۵*۲۲ سانتی میتر به تولید میرسند، این نوع سررسید ها نیز میتوانند انتخاب مناسبی جهت چاپ تبلیغات باشند. اگر این نوع سررسید ها در جنس جلد ترمو انتخا نمایید به نوعی میتوانید با استفاده از آن تبلیغاتی قدرتمند را شروع نمایید.

سررسید اروپایی

سالنامه اروپایی ها در قطع ۱۲.۵*۲۲ سانتیمتر تولید میشوند. این نوع سررسید ها با داشتن قطعی جذاب میتوانند تاثیرات مثبتی را در روند تبلیغاتی و بازاریابی کسب و کار شما ایجاد کنند.

سررسید پالتویی

سالنامه پالتویی ها که به سررسید های جیبی و یا سررسید خشتی نیز معروف هستند ممکن است در قطع های مختلفی به تولید برسند، اما قطع رایج و معمول در این نوع سالنامه ها ۱۲*۱۷ سانتیمتر است. از این نوع سررسید ها در ست های مدیریتی نیز به وفور استفاده میشود.

سررسید یادداشتی

سالنامه های یادداشت دار، میتوانند برای مخاطب و هدیه گیرنده بسیار جذاب و کاربردی باشند، از این رو میتوان گفت بعد از سررسیدهای اختصاصی، استفاده از سالنامه های یادداشت دار یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه تبلیغات با سررسید های تبلیغاتی میباشند.

سررسید ارگانایزر

سررسید های ارگانایزر نیز مانند دیگر سررسید ۱۴۰۳ دارای کاربردهای زیادی میباشند، این نوع سالنامه های به سالنامه های مدیریتی و سررسید های کلاسوری نیز شناخته میشوند.

ادامه مطلب
با انواع ماشین های چاپ در چاپخانه‌ها آشنا شوید + کاربرد هر یک

با توجه به این که این نوع سررسیدها بسیار نفیس هستند، از این نوع سررسید ها در ست های مدیریتی نفیس نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *