انواع ست مدیریتی | مجریان

ست مدیریتی پرکاربرد چیست ؟ + راهنمای جامع

ست مدیریتی پرکاربرد چیست؟

ست مدیریتی پرکاربرد شامل چه جزئیاتی هستند؟ هزینه آماده‌سازی ست‌های مدیریتی پرکاربرد به چه صورت است؟ کدام محصولات برای ست‌های مدیریتی مناسب‌تر هستند؟ مزایای استفاده از ست‌های پرکاربرد مدیریتی چیست؟ در آماده‌سازی ست‌های مدیریتی پرکاربرد باید به چه نکاتی توجه کرد؟ مراحل سفارش ست‌ مدیریتی به چه صورت است؟ ست‌‌های مدیریتی یکی از هدایای لوکس و مناسب هدیه تبلیغاتی شرکت‌ها و برندها هستند که آماده‌سازی آن‌ها بیشتر در روزهای انتهای سال و نزدیک سال نو انجام می‌شود. در این مطلب از مجریان قصد معرفی این مدل از هدایای تبلیغاتی و روش‌ها و ابزارهایی برای بهبود عملکرد ست‌ مدیریتی را داریم. در صورتی که قصد سفارش این محصولات را دارید با ما همراه باشید.

 

ست مدیریتی پرکاربرد شامل چه آیتم‌هایی است؟

همه ساله نزدیک به سال نو برندها و سازمان‌های کوچک و بزرگ، محصولاتی را با لوگو یا نشان خود به عنوان هدیه تبلیغاتی به دیگر افراد اهدا می‌کنند. نوع هدایای تبلیغاتی بر اساس شخصی که آن را دریافت می‌کند، متفاوت است. برای مثال هدیه تبلیغاتی سازمان‌ها برای مشتریان اغلب محصولاتی مانند سررسید، تقویم‌های رومیزی یا خودکار پلاستیکی یا فلزی و جاسوئیچی است و برای مشتریان خاص محصولات دیگری مانند لباس‌های تبلیغاتی یا لیوان را نیز شامل می‌شود اما همه سازمان‌ها در روزهای آخر سال یک هدیه مهم دیگر هم دارند که به مدیران شرکت‌های رقیب یا همکار هدیه داده می‌شوند. این محصولات مجموعه‌ای از چند کالای تبلیغاتی هستند که در جعبه‌ای نفیس و زیبا کنار هم قرار می‌گیرند و به مدیران همکار یا رقیب هدیه داده می‌شوند. ست‌های مدیریتی یکی از بهترین هدایا برای معرفی یک سازمان هستند و معمولا به صورت لوکس و لاکچری آماده‌سازی می‌شوند. آیتم‌های مختلفی را می‌توان برای ست‌های مدیریتی استفاده کرد که برخی از آن‌ها پر کاربرد و برخی دیگر کاربرد کمتری دارند اما شاید این سوال ایجاد شود که یک ست مدیریتی پرکاربرد شامل چه آیتم‌هایی است؟ برای پاسخ به این سوال باید با پرکاربردترین و بهترین آیتم‌ها در ست‌های مدیریتی آشنا بود که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

انواع ست‌های مدیریتی

ست‌های مدیریتی دارای انواع مختلفی هستند. صاحبین کسب و کار و مالک برندها این امکان را دارند که بر اساس بودجه و توان خود ست‌ها را انتخاب و خریداری کرده و به عنوان هدیه تبلیغاتی مجموعه خود مورد استفاده قرار دهند. انواع ست‌های مدیریتی بر اساس ارزش و آیتم‌هایی که در آن‌ها استفاده می‌شوند، به شرح زیر هستند.

  • ست‌های عمومی: این نوع از ست‌های مدیریتی ارزان‌ترین نوع از ست‌های مدیریتی است و معمولا به عنوان هدیه تبلیغاتی در تیراژ بالا استفاده می‌شود. از جمله آیتم‌هایی که در این ست قرار می‌گیرند، مواردی مانند جاکارتی، خودکار یا روان‌نویس نفیس، تقویم یا سررسید را می‌توان نام برد.
  • ست‌های کارشناسی: ست‌های کارشناسی اغلب دارای آیتم‌های کاربردی هستند و قیمت آن‌ها متوسط است. کیف پول، شارژر، فلش مموری، خودکار فلزی یا پلاستیکی ، تقویم خشتی و بسیاری موارد دیگر از جمله اقلامی هستند که در این ست‌ها قرار می‌گیرند.
  • ست‌های لوکس: نوع دیگر ست‌های مدیریتی، ست‌های لوکس هستند که نسبت به ست های قبلی ارزش مادی بالاتری دارند. این ست‌ها صرفا برای مدیران رده بالا استفاده می‌شوند و آماده‌سازی آن‌ها در تیراژ بالا به دلیل قیمت زیادی که دارند، امکان‌پذیر نیست. در این ست‌ها اقلامی مانند پاوربانک، فلش مموری، هارد، ظروف سنتی و قیمتی و صنایع دستی قرار می‌گیرند.

 

 

پرکاربردترین آیتم‌ها در ست‌های مدیریتی

تهیه یک ست مدیریتی پرکاربرد برای مدیران که به عنوان هدیه تبلیغاتی نیز قابل استفاده بوده و تاثیر خوبی در مخاطبان داشته باشد، نیازمند انتخاب آیتم‌های مناسب برای طراحی و چیدمان ست است. آیتم‌های زیادی برای استفاده در ست‌های مدیریتی وجود دارند و سازمان‌ها بسته به بودجه، ماهیت کسب و کار و هدف خود از ارائه هدیه می‌توانند آن‌ها را در کنار هم قرار داده و تحت عنوان یک ست مدیریتی به مدیران رقیب یا همکار هدیه دهند. از پرکاربردترین آیتم‌ها در ست‌های مدیریتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ادامه مطلب
خرید بهترین سررسید سفارشی تبلیغاتی

 

۱. سررسید و تقویم

سررسید و تقویم جزو آیتم‌های اصلی در ست‌های مدیریتی هستند که در تمام انواع ست‌هایی که مخصوص مدیران طراحی می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. سررسید و تقویم جزو محصولاتی هستند که همه مدیران به آن‌ها نیاز دارند، بنابراین استفاده از آن‌ها در ست مدیریتی، آن را به هدیه‌ای کاربردی برای مدیران تبدیل می‌کند. این محصولات همچنین تنوع بالایی هم دارند و در طرح‌ها، مدل‌ها و با جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که این ویژگی به طراحی ست‌های متنوع کمک زیادی می‌کند.

 

۲. خودکار یا روان‌نویس نفیس

خودکار یا روان‌نویس نفیس از دیگر اقلام پرکاربرد در ست‌های مدیریتی هستند. خودکار تبلیغاتی نیز جزو محصولاتی است که همه مدیران به آن نیاز دارند و در صورتی که این محصول را به شکلی زیبا در ست خود قرار داده و به آن‌ها هدیه دهید، قطعا در ذهن آن فرد ماندگار خواهید شد. خودکار یا روان‌نویس نفیس به عنوان هدیه تبلیغاتی قیمت مناسبی نیز دارد، به همین دلیل امکان استفاده از آن در تمام ست‌های مدیریتی وجود دارد.

 

۳. جاکارتی و کیف پول

جاکارتی و کیف پول یا به طور کل محصولات چرمی از دیگر محصولاتی هستند که برای استفاده در ست‌های مدیریتی کاربرد دارند. از دیگر محصولات چرمی پرطرفدار که در ست‌های مدیریتی قابل استفاده و کاربرد زیادی دارد، کیف مدارک را می‌توان نام برد. به طور کل محصولات چرمی تنوع بالایی دارند، به همین دلیل حتی امکان ترکیب انواع مختلف آن‌ها و آماده‌سازی یک ست مدیریتی مجزا صرفا با محصولات چرمی هم وجود دارد. برای مثال بعضی سازمان‌ها ترکیب یک تقویم یا سررسید با جلد چرمی در کنار جاکارتی تبلیغاتی ، کیف پول و کمربند را برای مدیران مرد و ترکیب کیف مدارک، کیف دوشی، جاکارتی و کیف پول را برای مدیران زن مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

۴. محصولات الکترونیکی

محصولات الکترونیکی از دیگر اقلام کاربردی در ست‌های مدیریتی هستند. انواع فلش مموری، پاور بانک و شارژرهای فندکی محصولات الکترونیکی هستند که برای آماده‌سازی یک ست مدیریتی قابل استفاده هستند. این اقلام جزو اقلام پرکاربردی برای همه افراد به خصوص مدیران برای شرکت در جلسات و قرارهای کاری هستند اما به دلیل قیمت نسبتا بالا و ایجاد ستی گران‌قیمت استفاده از آن‌ها چندان مرسوم نیست یا نهایتا یک یا دو قلم از آن‌ها در کنار اقلام و کالاهای ارزان قیمت به عنوان ست هدیه آماده شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

۵. صنایع دستی

صنایع دستی و محصولات سنتی از دیگر محصولاتی هستند که برای تولید ست‌های مدیریتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در میان صنایع دستی برخی اقلام مانند گلدان‌های فیروزه کوب، ظروف مسی، رومیزی‌های ترمه و ظروف میناکاری شده، پرکاربردتر هستند. این اقلام به خصوص در آماده‌سازی ست‌های لوکس و لاکچری برای مدیران بالا گزینه‌ای مناسب هستند. صنایع دستی در ست هدیه معمولا در کنار اقلام ارزان قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرند. ترکیب یک ظرف مسی در کنار تقویم یا سررسید یا ظروف میناکاری شده در کنار جعبه‌ای با طراحی دستی، ستی لوکس، زیبا و به یادماندنی را به عنوان هدیه ایجاد می‌کند.

 

نکات مهم برای بهبود عملکرد ست‌های مدیریتی

ست‌های مدیریتی تبلیغاتی، بهترین راهکار برای نشان دادن ارزش و وجهه برند و سازمان هستند. طراحی و استفاده از این محصولات برای افراد مهم مانند مدیران مشاغل مرتبط یا رقیب با کسب و کار شما نشان دهنده ارزش و احترامی است که برای آن فرد قائل هستید و نتیجه این ارزش نیز مسائلی مانند بهبود روابط کاری، شهرت برند و همکاری و تعامل در زمان نیاز است. البته هر ستی این خاصیت را ندارد و برای تهیه ستی با این قابلیت باید به اقلام و جزئیات تهیه آن دقت زیادی کرد. به عبارت دیگر، نکاتی وجود دارند که در نظر داشتن آن‌ها به بهبود ست مدیریتی کمک کرده و ست مدیریتی را از یک هدیه معمولی به هدیه‌ای به یادماندنی و متفاوت تبدیل می‌کند. از جمله نکات مهم برای بهبود عملکرد ست‌های مدیریتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ادامه مطلب
ماگ حرارتی چگونه کار می کند ؟ + راهنمای خرید

 

۱. انتخاب اقلام همسان

اولین نکته‌ای که برای بهبود عملکرد و تاثیر بیشتر ست‌های مدیریتی باید به آن توجه کرد، انتخاب اقلام همسان است. هر چند انتخاب آیتم‌هایی که در ست مدیریتی استفاده می‌شوند کاملا سلیقه‌ای است اما بهتر است این اقلام و آیتم‌ها به گونه‌ای انتخاب شوند که با هم هماهنگی داشته باشند. حداقل حالت هماهنگی اقلام در ست‌های مدیریتی، هماهنگی طرح، رنگ و مدل‌ آن‌ها است. این موضوع به ظاهر بهتر، ست مدیریتی و جلوه بیشتر آن در زمان هدیه دادن کمک می‌کند. بهترین حالت برای آماده‌سازی ست مدیریتی انتخاب اقلامی با یک طیف رنگ، با ارزش مادی مشابه و کاربرد مناسب برای شخصی است که به او هدیه داده می‌شود.

 

۲. دقت به طراحی و بسته بندی

دقت به طراحی و بسته بندی یکی دیگر از نکاتی است که عملکرد ست مدیریتی را بهبود بخشیده و ارزش آن را چندین برابر می‌کند. به عبارت دیگر حتی اگر گران‌ترین اقلام را برای ست مدیریتی خود انتخاب کنید اما توجهی به بسته بندی آن نداشته باشید، ست شما چندان ارزشمند به نظر نخواهد رسید، این در حالی است که در بسیاری از موارد ستی ساده با بسته بندی شیک از نظر مخاطبان بسیار گران قیمت و ارزشمند به نظر می‌رسد.

 

۳. توجه به جایگاه مدیر

مهم‌ترین نکته‌ای که در انتخاب ست مدیریتی و آماده‌سازی آن باید به آن توجه داشت، توجه به جایگاه مدیر است. مدیران مختلف در یک سازمان جایگاه و رده شغلی متفاوتی دارند که در آماده‌سازی ست مدیریتی می‌توان به این موضوع توجه کرد. برای مثال می‌توان ست‌های لوکس را برای مدیران رده بالا و ست‌های عمومی یا ست‌های کارشناسی را برای مدیران رده پایین‌تر آماده کرد.

 

۴. در نظر گرفتن بودجه

در نظر گرفتن بودجه یکی دیگر از نکاتی است که در آماده‌سازی ست‌های مدیریتی باید به آن توجه کرد. آماده‌سازی، انتخاب اقلام ست هدیه و بسیاری موارد دیگر در مورد ست مدیریتی باید با در نظر گرفتن این موضوع انجام شود تا ستی در خور، شان و شخصیت مدیران و با بهترین ویژگی‌ها تهیه کرد. در نظر گرفتن بودجه چند مزیت مهم دیگر نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به انتخاب راحت‌تر اقلام برای ست هدیه، تعیین تیراژ هدیه و از همه مهم‌تر صرفه‌جویی در هزینه‌ها اشاره کرد.

 

۵. در نظر گرفتن زمان آماده‌سازی ست

در نظر گرفتن زمان آماده‌سازی ست آخرین موضوعی است که با توجه به آن می‌توان عملکرد ست مدیریتی را بهبود بخشید. برای مثال ستی که برای هدیه در ایام نزدیک به نوروز آماده می‌شود با ستی پاییزی یا ستی مخصوص شب یلدا متفاوت است و آیتم‌ها و نحوه طراحی آن نیز تفاوت خواهند داشت.

 

نتیجه گیری ست مدیریتی پرکاربرد

براساس آنچه در این مطلب گفته شد، آماده‌سازی یک ست مدیریتی و ارائه آن به مدیران رقیب یا همکار، تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کارها دارد. انتخاب هدایای مناسبی که به عنوان کالای تبلیغاتی در خور شخصیت مدیران باشند و موجب ماندگاری نام برند و فعالیت‌های سازمان شوند، به شهرت و خوش‌نامی برندها کمک می‌کند. به خصوص زمانی که اقلام انتخابی برای ست مدیریتی با دقت انتخاب شده و یک ست مدیریتی پرکاربرد تهیه شود، ارزش و تاثیر هدیه چندین برابر می‌شود. انتخاب اقلامی که یک ست پرکاربرد را تشکیل داده و در کنار هم ارزش مادی و معنوی مناسبی داشته باشند، نیاز به تخصص و تجربه دارد. البته اگر در این زمینه تجربه‌ای هم ندارید جای نگرانی نیست، زیرا امروزه مجموعه‌های زیادی آماده‌سازی ست‌های مدیریتی و دیگر محصولات تبلیغاتی را به جای شما انجام می‌دهند. یکی از مجموعه‌های فعال و خوش‌نام در این زمینه، مجموعه مجریان است. در چاپخانه مجریان انواع هدایای تبلیغاتی به صورت تک یا ست با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین متریال آماده می‌شوند و در کوتاه‌ترین زمان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. برای استفاده از خدمات مجموعه ما کافی است با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *