انواع ست مدیریتی تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

ست مدیریتی سررسید یکی از هدایای مدیریتی پرطرفدار

ست مدیریتی از انواع متنوعی برخوردار است که به متناسب با ارزش مالی آن بعنوان هدیه تبلیغاتی ارائه می شود.رایج ترین روش برای برقراری ارتباط با مدیران شرکت های رقیب دادن هدیه به آنان می باشد.از انواع هدایای تبلیغاتی که در این ست مدیریتی تبلیغاتی قرار می گیرد می توان به این موارد متنوع اشاره کرد : خودکار تبلیغاتی ، فلش تبلیغاتی ، ساعت تبلیغاتی ، ابزار چندکاره تبلیغاتی ، کیف پول تبلیغاتی و …که در محصولات زیر قابل مشاهده است.این ست های تبلیغاتی شامل ست مدیریتی دوتکه، سه تکه و یا حتی می تواند شامل هدایای تبلیغاتی بیشتری باشد که از خودکار پلاستیکی ، جاکلیدی، کیف پول جیبی یا کیف پول پالتویی، جاکارتی، فلش مموری و غیره تشکیل شده است.

می‌خواهید هدایای تبلیغاتی شما روی مدیران تاثیر گذار باشد؟ به جز ست مدیریتی چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ مثلا آیا می‌توانید به آن‌ها تیشرت تبلیغاتی هدیه بدهید؟ یا ساک دستی تبلیغاتی؟ مسلما باید مخاطب خود را بشناسید و مطابق آن انتخاب کنید. هر چند در این مورد خاص ست مدیریتی نفیس معجزه می‌کند. به طور مثال کیف مدارک هم در ست مدیریتی و هم در ست چرم وجود دارد- جاکلیدی و روان‌نویس هم همینطور اما هدیه تبلیغاتی مورد بحث ما که بسیار مناسب مدیران و افراد خاص است ست مدیریتی است.

ست مدیریتی سررسید یکی از هدایای مدیریتی پرطرفدار

در بسیاری از انواع ست مدیریتی، یک سررسید نفیس تبلیغاتی نیز قرار میگیرد، این نوع ست های میدیرتی که جزو هدایای مدیریتی بسیار پرطرفدار هستند قابل توجه ویژه مدیران و کارمندان قرار میگیرند.

ادامه مطلب
بهترین شرکت طراحی بسته بندی کالا

در این نوع هدیه مدیریتی معمولا یک عدد سررسید وزیری یا اروپایی، یک عدد کیف پول چرم، جاسوئیچی یا جاکلیدی بسیار نفیس، در بسیاری اوقات از هدایای الکترونیکی مانند اسپیکر و یا پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری تبلیغاتی نیز استفاده میشود.

در این نوع هدیه های مدیریتی میتوان از روان نویس و یا خودکار فلزی نفیس تبلیغاتی نیز استفاده کرد، که البته انتخاب آیتم های موجود در یک ست مدیریتی بر عهده مدیران سفارش دهنده هدایای تبلیغاتی است.

کیفیت ست مدیریتی تبلیغاتی

باتوجه به این که کیفیت هدیه تبلیغاتی بسیار در تاثیرگذاری آن بر ذهن مخاطب موثر است باید تولید کننده هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنیم که در کیفیت آیتم های موجود در ست مدیریتی تبلیغاتی مطمئن باشیم، البته انتخاب یک چاپخانه باکیفیت نیز بسیار اهمیت دارد.

این تصور را داشته باشید که هدیه ارائه شده شما به مدیران و یا کارمندان دارای کیفیت مناسب نباشد و یا آیتم های موجود در آن نفیس و درخور مدیران نباشد، آنوقت بنظر میرسد تمام اعتبار و اعتماد شما زیرسوال خواهد رفت.

و بالعکس اگر هدیه ای نفیس و باکیفیت را ارائه دهید میتوانید موقعیت های بسیار خوبی را برای خودتان رقم بزنید!!! به این صورت که میتوانید اعتماد و نظر مدیران مورد نظر خود را به برند و کسب و کار خود جلب کنید.

درج نام و لوگو بر روی بر روی ست مدیریتی تبلیغاتی

بر روی تمامی آیتم های ست مدیریتی امکان درج لوگو و نام شرکت وجود دارد که حتما با این کار تاثیر لوگوی درج شده روی ذهن شخص هدیه گیرنده دوچندان خواهد شد.در این صورت هنگام استفاده از هر آیتم موجود در ست تبلیغاتی نام شما را میبیند و این باعث میشود برند شما از ذهن مخاطب پاک نشود . همانطور که در مطالب بالا عنوان شد باید در انتخاب چاپخانه مورد نظر برای درج نام و لوگوی شرکت شما برروی جعبه ست هدیه و یا روی آیتم های ست بسیار دقت کنید. در غیر این صورت اگر این مهم را در نظر نگیرید و اقدام به ارائه هدیه ای فاقد کیفیت به مدیران و کارمندان مورد نظر کنید نه تنها موجب خرسندی و رضایت آنها نمیشود بلکه ممکن است اعتماد آنها نسبت به نام و برند شرکت شما سلب شود. چنانچه طراحی خاصی مد نظر داشته باشید می‌توانید آن‌را بر روی ست مدیریتی پیاده نمایید. البته بهتر است حجم متون تبلیغاتی را کم کرده و بیشتر بر روی سایر نمادها و المان‌ هایی که دارای تاثیرگذاری و تاثیرپذیری بیشتری است، تمرکز کنید.پیشنهاد می شود خلاقیت خودتان را بر روی این هدایای تبلیغاتی، نوع آنها و ایده های جدید پیاده کنید.

ادامه مطلب
مزایای ماسک پارچه ای + عجیب ترین مزایا !

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *