انواع ست رومیزی تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

ست رومیزی تبلیغاتی هدیه ای مناسب و لوکس

انواع ست رومیزی تبلیغاتی

انواع ست رومیزی تبلیغاتی چیست ؟ در جهان امروز و با وجود گسترش روز افزون تکنولوژی ، مشاغل مختلف و متنوعی روی کار آمدند.دربین این مشاغل آنهایی توانایی عرض اندام دارند که در میدان تبلیغات بهتر عمل میکنند. در دنیای تبلیغات یکی از تاثیر گذار ترین گزینه ها هدایای تبلیغاتی هستند.شرکت ها و کسب و کارها به راحتی با استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و یا هدایای تبلیغاتی خلاقانه می توانند نام خود را در ذهن مخاطبان حک کنند , یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی ست رومیزی تبلیغاتی است , این هدیه تبلیغاتی با توجه به استفاده زیاد آن در ادارات و سازمان ها می تواند باعث جلب اعتماد مشتری هایتان و یا جذب مشتری های جدید شود.
درادامه سعی داریم اصول اثربخشی هدایای تبلیغاتی و یک نمونه هدیه تبلیغاتی کارامد و مقرون به صرفه را به شما معرفی کنیم.

اصول هدایای تبلیغاتی

زمانی که بخشی از سرمایه خود را صرف تبلیغات و هدایای تبلیغاتی میکنید بدون شک انتظار دارید که مفید فایده واقع شده و روی روند توسعه کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد اما نکته اینجاست که کسانی در این راه موفق تر هستند که از اصول این کار به درستی پیروی میکند;اصولی که باعث میشود هدیه تبلیغاتی مورد نظر موثر واقع شود به شرح زیرند:

  • کاربردی بودن
  • کیفیت طراحی و زیبایی های بصری
  • کیفیت و دوام محصول
  • درمعرض دید و و در دسترس بودن
ادامه مطلب
لیوان حرارتی چیست و چرا به آن ماگ جادویی نیز می گویند؟

ست های رومیزی تبلیغاتی محصولاتی هستند که همه این شروط را باهم دیگر دارا هستند و ترکیبی از چند محصول است که هرکدام به تنهایی کاربردی بوده و ترکیبشان در کنار هم هدیه ای تبلیغاتی ای تمام عیار برای شما رقم میزند.
ست های رومیزی شامل اقلامی از جمله جاکارتی ، جا خودکاری ،ساعت ، جای لوازم التحریر ، نامه باز کن ، جای موبایل ، جای تقویم و جای یادداشت و… میباشند.
انتخاب این هدیه تبلیغاتی جدید می تواند به افزایش اعتماد مخاطبان و افزایش مشتری به کسب و کارهای نوپا و حتی برند های بزرگ کمک بسیاری کند.

ست های رومیزی دارای اصول مهم هدایای تبلیغاتی

  • کاربردی بودن ست رومیزی تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی که برای مخاطب خود در نظر گرفته اید باید کاربردی باشد به این معنا که برایش استفاده داشته باشد،ست های رو میزی از آنجا که ترکیبی از پر کاربرد ترین وسایل روزمره هستند این فاکتور را به خوبی دارا هستند.علاوه بر این ست های رومیزی به دلیل اینکه یک ساعت، جای لوازم التحریر، جای یادداشت و … را درخود دارند، یک جور منظم کننده میز شما و مخاطب شما هستند.

  • کیفیت طراحی و زیبایی های بصری

اگر برای سفارش ست های رومیزی به یک تولید کننده حرفه ای مراجعه کنید که محصولی شکیل به شما تحویل بدهد در این صورت این فاکتور را نیز رعایت کرده اید.

  • کیفیت و دوام محصول

یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت مسلما موجب رضایت خاطر بیشتر مخاطب شما خواهد شد و این رضایت خاطر با ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب رابطه مستقیم دارد.

  • درمعرض دید بودن

از شروط اولیه ای که بعضی افراد به آن توجهی ندارند این است که محصول تبلیغاتی مورد نظر در معرض دید باشد.ست های رومیزی همانطور که از اسمشان پیداست به دلیل اینکه روی میز قرار میگیرند جلوی دید هستند و افرادی که در طول روز با شما و مخاطب شما در ارتباط باشند حتما ست های رومیزی تبلیغاتی و برند و لوگو کمپانی شما را خواهند دید.
و در اخر اینکه انتخاب تولید کننده حرفه ای که بتواند تمام شروط را در تولید محصول تبلیغاتی به کار ببرد نکته بسیار با اهمیتی است.

ادامه مطلب
پاوربانک در تبلیغات چگونه تاثیرگذار است ؟

 

ست رومیزی تبلیغاتی چگونه می تواند باعث جلب اعتماد مشتری شود

علاوه بر اینکه برای جذب مشتری و نگهداشتن مشتری از هدایای تبلیغاتی استفاده میشود باید این موضوع را کاملا تحلیل کنید که چگونه یک هدیه تبلیغاتی یا حتی یک هدیه تبلیغاتی ارزان باعث جلب اعتماد مشتری می شود؟
پاسخ به این سوال نیاز به کمی فکر و بررسی دارد , شما اگر می خواهید اعتماد مخاطبان را به خود جلب کنید باید هدیه تبلیغاتی که ارائه می دهید با کیفیت باشد , در غیر این صورت اگر هدیه تبلیغاتی که به مخاطب می دهید بی کیفیت باشد نه تنها باعث آن نمیشود بلکه نتایج منفی در پی خواهد داشت پس توجه داشته باشید که در انتخاب تولید کننده هدایای تبلیغاتی مناسب جهت تولید و خرید هدایای تبلیغاتی مورد نظر دقت لازم را داشته باشید و پیش از هر کاری در این مورد با مشاور تبلیغاتی مطمئن ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز در این رابطه را کسب کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *