انواع ست اوراق اداری | چاپخانه مجریان

ست اوراق اداری، هویت سازمان

انواع ست اوراق اداری و ایجاد هویت سازمانی

انواع ست اوراق اداری چیست ؟ وقتی که یک مجموعه از ست اداری مشخصی استفاده می کند به مخاطبان تفاوت خود با سایر رقبا را در عمل اعلام می نماید.

استفاده از رنگ سازمانی، لوگو اختصاصی و نماد های مشخص سازمان در ست های اداری عمومیت دارند.

تمام این اجزا دست به دست یکدیگر می دهند تا هویت سازمانی را از بعد بصری به صورت ویژه به مخاطب ارائه نمایند.

ست اوراق اداری به مجموعه اوراق اداری از قبیل سربرگ، انواع پاکت، کارت ویزیت و … گفته می شود.

گاهی اوقات کاغذ یادداشت، فاکتور، قبض های اداری هم در این مجموعه قرار می گیرد.

طراحی اوراق اداری یکی از ملزومات شرکت ها و اداره ها می باشد که باید به طور جدی به آن اهمیت داد.

اوراق اداری نمای اولیه شرکت شما در ذهن مشتری است.همچنین اوراق اداری به طور کلی سایر اقلام تبلیغاتی و اداری شما را تحت تاثیر قرار داده و رنگ های سازمانی فونت ها و نوع نگارش سایر ملزومات شما را مشخص میکند.

همسان سازی و یکسان سازی اوراق میتواند بسیار تاثیر گذار باشد و هر یک از این اوراق اداری خود به تنهایی نقش مهمی را در امر تبلیغات شما خواهند داشت.

طراحی ست اداری نشان دهنده ماهیت سازمان شما می باشد. به عنوان نمونه طراحی کارت ویزیت شما بایستی با پاکت و سربرگ های شما هماهنگ باشد و در زمانی که شما یک نامه را دریافت کردید شکل ظاهری نامه با خود نامه یکدست باشد.

ادامه مطلب
تاثیر پرچم تشریفاتی و تبلیغاتی در برندینگ یک سازمان

 

 

آیتم های رایج ست های اوراق اداری

ست اوراق اداری می تواند شامل موارد زیر باشد:

 

در بسیاری موارد ست های اوراق اداری شامل طراحی بسته بندی کالا و یا لباس فرم، مهر و یا حتی هدیه تبلیغاتی نیز میشوند، که این اقلام بسته به نیاز یک سازمان انتخاب و توسط طراحان حرفه ای در این زمینه طراحی شده و به چاپ میرسند.

هر یک از این موارد ذکر شده باید به گونه ای طراحی شود تا در هنگام قرار گرفتن در کنار سایر موارد نظم، ترکیب بندی و به اصطلاح چارچوب اصلی طرح حفظ شود تا کل مجموعه اوراق اداری در یک خانواده دیده شود.

بسته نوع سازمان ، شرکت یا برند و بسته به نوع مخاطبین این مجموعه ها، ست های اوراق اداری در دسته بندی های گوناگون قرار می گیرند.

 

 

طراحی خلاقانه ست اوراق اداری

دربسیاری از شرکتهای تبلیغاتی، تنها یک حالت و یک طرح به مشتری ارائه میشود. اما شرکت تبلیغاتی مجریان در طول مدت زمان انجام پروژه چندین طرح خلاقانه و اتود مختلف در اختیار مشتریان خود قرار میدهد تا انتخاب طرح نهایی توسط مشتری را تسهیل نماید. تمام خدمات ما شامل کاتالوگ, سایت, طراحی ست اداری, لوگو و دیگر عناصر تبلیغاتی شامل این تنوع خلاقیت در طراحی خلاقانه میشود.

چاپ اوراق اداری

بعد از طراحی ست اوراق اداری باید در چاپ آن نیز دقت کنید، توجه داشته باشید که انتخاب یک چاپخانه مناسب بسیار حائز اهمیت است. از این رو قبل از چاپ اوراق اداری به دنبال یک چاپخانه باسابقه بگردید، البته بهتر است برای طراحی ست اوراق آژانس تبلیغاتی را انتخاب کنید که دارای چاپخانه نیز باشند، در این صورت قطعا کار باکیفیت تر و نتایج بهتری را خواهید گرفت.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *