ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک

قبل از اینکه بخواهید تصمیم بگیرید، خودتان را به عنوان یک شرکت کننده در یک نمایشگاه یا همایش تصور کنید. فکرش را بکنید که تعداد زیادی بروشور و برگه ی تبلیغاتی، خودکار، فلش مموری تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی زیاد دیگری دریافت کرده اید، علاوه بر آنها دارید وسایل شخصی مانند کتاب و دفتر و تبلت خود را هم حمل می کنید.

همین اتفاق شلوغ و به هم ریخته فرصت بسیار خوبی برای شرکت ها فراهم می آورد تا بتوانند ساک های تبلیغاتی خود را به شرکت کنندگان در مراسم ارائه دهند. هرچند هدف اصلی از دادن این ساک ها تبلیغ برندی است که لوگویش روی ساک چاپ شده، اما شما عملا دارید شخصیت مثبتی از برند خود را با دادن این ساک ها نشان می دهید. چرا که برخورد اولیه تان با مشتری، در قالب کسی بوده که به او در حمل وسایلش کمک کرده.

ساک دستی تبلیغاتی

کسب‌وکارها و شرکت‌های مختلف ساک دستی تبلیغاتی مختص خودشان که لوگوی برندشان رویش ثبت شده را در حین جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف بین شرکت‌کنندگان پخش می‌کنند تا بتوانند از این طریق دو هدف را به انجام برسانند. یکی اینکه از سایر رقبا پیشی بگیرند و پارامتر آگاهی از برند را به اجرا بگذارند و دیگری اینکه تأثیر ذهنی مثبتی روی ذهن مخاطبانشان داشته باشند.

انتخاب ساک دستی تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه و یا دیگر مکان و موقیت ها یکی از بهترین انتخاب ها جهت تبلیغات و بازاریابی میباشد.

ادامه مطلب
کاربرد لیوان در تبلیغات چیست؟ ابزاری برای معرفی کسب و کارها

انواع ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی پارچه‌ای

در بین تمام ساک دستی تبلیغاتی، ساک‌های نخی سبک‌وزن‌ترین هستند. اگر حمل کردن تعداد زیادی از ساک دستی تبلیغاتی و سنگین دیگر برایتان دشوار است، یک ساک دستی پارچه‌ای را انتخاب کنید که می‌تواند با وزن و دردسر کمتر، فضای موردنظرتان را برای شما فراهم کند.

ساک دستی پارچه‌ای یکی از محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف هستند. چرا که نه تنها می‌توان از آن‌ها در طول نمایشگاه استفاده کرد، بلکه می‌توان تا سال‌ها بعد هم آن‌ها را مورد استفاده قرارداد.

ساک دستی تبلیغاتی کاغذی

اینکه بتوانید یک تصویر دوست‌دار محیط‌زیست از شرکت خودتان ارائه بدهید امری بسیار مهم است. این به خاطر آن است که بیشتر مردم ترجیح می‌دهند مشتری شرکت‌هایی باشند که دوستدار و همساز طبیعت عمل می‌کنند و آلودگی ایجاد نمی‌کنند.

ساک دستی کاغذی از مواد تجزیه‌پذیر و همگام با طبیعت ساخته می‌شوند که می‌توانند برای سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید لوگوی برند خود را به‌خوبی و آسانی روی آن‌ها چاپ کنید.

ساک دستی کاغذی می‌توانند در زندگی روزمره هم همراه مشتری شما باشند. چرا که به‌خوبی می‌توان از این ساک دستی کاغذی در حین خریدهای روزانه استفاده‌ی کافی برد.

ساک دستی برزنتی

استفاده از ساک دستی برزنتی به عنوان ساک های تبلیغاتی گزینه ای بسیار عالی است. چراکه این ساک دستی بسیار مناسب آن هستند که در شرایط گوناگون دیگری هم مورد استفاده قرار بگیرند، از جمله در پیکینک ها، کمپ کردن،و حتی در زمان سفر یا کلا کارها و تفریحات خارج از خانه.

ساک دستی برزنتی وسیله ای بسیار کارآمد است که می تواند در شرایط گوناگون همراه فرد یا خانواده ی او باشد و تا مدت زیادی تبلیغ برند شما را از طریق لوگوی چاپ رویش انجام دهد.

ادامه مطلب
چاپ روی ماسک تبلیغاتی سه لایه

یکی دیگر از خاصیت های بسیار خوب استفاده از ساک برزنتی به عنوان هدیه ی تبلیغاتی این است که مردم نه تنها می توانند نوشیدنی های خود را در آن نگه دارند بلکه می توانند از ان برای حمل بطری های آب اضافه، غذا ها و تنقلات طبیعی دیگر استفاده کنندد. یکی از مزیت های ساک دستی برزنتی استحکام و ماندگاری بسیار بالای آن می باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *