ساعت مچی تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

ساعت مچی چه تاثیری در تبلیغات دارد ؟

ساعت مچی چه تاثیری در تبلیغات دارد؟

ساعت مچی تبلیغاتی چیست ؟ هدایای تبلیغاتی یکی از محبوب ترین ترفندهای فروش و استراتژی های هوشمندانه هر سازمان و شرکتی محسوب می شود. امروزه بازار هدایای تبلیغاتی در بین ارگان ها بسیار جذاب و پر طرفدار می باشد. هر کسب و کاری به دنبال بهترین روش و بهترین محصولات تبلیغاتی است تا بتواند در مراسمات و مناسبت های ویژه به مخاطب و مشتری خود هدیه ای به یادماندنی بدهد. در این مقاله می خواهیم در ارتباط با ساعت تبلیغاتی توضیح دهیم اما قبل از این که به ساعت مچی تبلیغاتی چیست بپردازیم لازم است بدانیم هدایای تبلیغاتی به چه محصولاتی می گویند و چگونه محصولات خاص در سبد هدایای تبلیغاتی بازدهی سازمان را بالا می برند.

هدایای تبلیغاتی:

هدایای تبلیغاتی؛ به نوعی استراتژی و برنامه ای برای بازاریابی و تبلیغات یک سازمان می باشد. استراتژی‌ای بسیار پر کاربرد. به صورتی که هر سازمان و هر شرکتی با هر ابعادی به لحاظ مالی می تواند از آن استفاده کند تا بازدهی فروش خود را بالا ببرد. هدایای تبلیغاتی عموما محصولاتی هستند که در زندگی افراد پر کاربرد هستند. به این صورت که تمام اشخاص در طول زندگی خود نیاز به ابزاری دارند تا کار خود را جلو ببرند. این ابزار دقیقا هدایای مناسبی هستند که می توانند به عنوان محصولی تبلیغاتی به مخاطب هدیه داده شوند. محصولاتی مانند ماگ، خودکار، سررسید، فنجان، فلش و …

به محصولاتی که در بالا ذکر شد فکر کنید. داشتن این وسایل چقدر در زندگی شما موثر است؟ چقدر در هنگام کار نیاز دارید که فنجان یا ماگی داشته باشید تا چایی یا قهوه بخورید؟ یا برای انجام کارهای مهم خود در محل کار از فلش استفاده کنید یا خودکار. این وسایل ابزار مهمی برای زندگی می باشند. در نتیجه همین مساله کارآمد بودن این وسایل آن ها را تبدیل به ابزاری مهم برای تبلیغات نیز می کند. چرا که بخاطر کاربردی بودن محصولات آن ها مدام جلوی چشم مخاطب و مشتری هستند و در نتیجه باعث می شوند که روند برند سازی سازمان بهتر شکل بگیرد. پس محصولات بسیار مهمی که در طول زندگی مورد استفاده‌ی زیاد قرار می گیرند بهترین محصولات برای تبدیل شدن به هدیه تبلیغاتی هستند. و خیلی از سازمان ها از این محصولات تبلیغاتی از قدیم استفاده کردند تا به امروز. کافی است به نزدیکی سال نو برگردید و هدایایی که آن زمان ها می گرفتید را به یاد بیاورید. تقویم ها، سررسیدها و سالنامه ها و محصولات دیگری که در جشنواره ها به شما هدیه داده شده است.

هدایای تبلیغاتی خاص:

قبل از این که به این سوال بپردازیم که ساعت مچی تبلیغاتی چیست. لازمه در ادامه هدایای تبلیغاتی به این مساله بپردازیم که چه مسیری طی شد تا محصولاتی که کاربرد روزانه داشتند و مورد استفاده قرار می گرفتند کم کم جا برای محصولات جدید باز کرده و سازمان ها و شرکت ها سبد هدایای تبلیغاتی را گسترش دادند.

ادامه مطلب
انواع پرچم های تشریفاتی + مزایای آنها

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن هر محصولی هدایای تبلیغاتی نیز از این امر مستثنا نبودند و دچار تغییرات بسیار زیادی شدند. به این صورت که به هر حال هر سازمانی از محصول تبلیغاتی مانند تقویم های تبلیغاتی یا سررسید و سالنامه تبلیغاتی استفاده می کرد. و یا خودکار در شروع هر کسب و کاری به عنوان محصول تبلیغاتی سفارش داده می شد. اما بعضی از سازمان ها که نگاه هوشمندانه تر و خلاقانه تری داشتند با ارزیابی مشتری و مخاطب خود تصمیم گرفتند که محصولات دیگری را نیز به سبد هدایای تبلیغاتی خود اضافه کنند. محصولاتی که به صورت عرف در این سبد قرار نمی گیرند. و با توجه به کمپین و مراسمات و ایونت های مختلف به سبد هدایای تبلیغاتی اضافه می شوند. محصولاتی مانند کلاه تبلیغاتی، لباس های مختلف تبلیغاتی، صنایع دستی تبلیغاتی و ساعت مچی تبلیغاتی و خیلی محصولات دیگر که شاید عجیب به نظر برسد ولی در استراتژی و برنامه های هوشمند تاثیری شگرف در بازاریابی و تبلیغات سازمان دارد. برای یک سازمانی که لباس تولید می کند چه محصول تبلیغاتی مناسب تر از کلاه و اکسسوری های فشن می تواند باشد؟ یا مثلا خودکار برای مخاطب این سازمان هدیه بهتری است یا ساعت مچی تبلیغاتی؟ این محصولات در استراتژی های خلاقانه می توانند از بهترین تبلیغات و بازاریابی ها هم جلو بزنند و نتیجه بهتری را برای سازمان ایجاد کنند.

ساعت مچی تبلیغاتی چیست؟

همانطور که در پاراگراف پیشین گفته شد، ساعت مچی تبلیغاتی چیست؟ هدیه ای تبلیغاتی که سازمان ها و ارگان های مختلف از آن به عنوان هدیه ای ویژه و به یادماندنی استفاده می کنند. زمان بسیار مهم است. مخصوصا برای کسانی که مشغله بسیار زیادی دارند و در طول روز جلسات مختلفی برگزار می کنند. افرادی مانند مدیران ارشد سازمان ها، صاحبان مشاغل، کارآفرینان، کارمندان ارشد. تمام این افراد همواره روی دست خود ساعتی دارند. و در هنگام انجام امور و کارهای خود مدام به آن نگاه می کنند. همین مساله باعث شده است که سازمان ها به سراغ این محصول بروند و آن را تبدیل به محصولی تبلیغاتی کنند. ساعت مچی تبلیغاتی ساعتی است معمولی که روی آن لوگو، آرم و نشانه شرکت نیز حک شده است. در نتیجه هر بار که مخاطب به آن نگاه کند یاد سازمان یا شرکت می افتد و به این صورت برند سازی برای سازمان اتفاق می افتد. بعد از پاسخ به این سوال که ساعت مچی تبلیغاتی چیست باید این مساله را یادآور شد که ساعت مچی تبلیغاتی محصولی خاص و لوکس برای هدیه دادن محسوب می شود و نمی توان آن را به تمام افراد یک جامعه هدیه داد. ساعت مچی تبلیغاتی محصولی به یادماندنی است که می توان آن را به افراد مهم و مخاطب های شناسسایی شده سازمان هدیه داد تا تاثیرگذار باشد. افرادی مانند:

۱. مشتری های وفادار سازمان، کسانی که طی سالیان سال همراه با سازمان بودند و از خدمات و محصولات استفاده کردند. یا افرادی که هزینه زیادی برای محصولات و خدمات سازمان انجام دادند. مثلا به عنوان صاحبان مشاغل یا مدیران سازمان های دیگر از محصولات و خدمات سازمان برای کل سازمان خود استفاده کردند.

ادامه مطلب
بهترین سررسید تبلیغاتی 1401

۲. مدیران و کارمندان ارشد سازمان، کسانی که وظایف بسیار مهمی در سازمان دارند بسیار هدف های خوبی برای هدیه گرفتن ساعت مچی تبلیغاتی می باشند. به نشانه تقدیر و تشکر از حضور آن ها و کیفیت کار این افراد. هدیه دادن باعث نزدیکی بیشتر افرادی می شود که در سازمان کار می کنند.

۳. مدیران ارشد، صاحبان مشاغل دیگر سازمان ها، کسانی که به عنوان مشتری و مخاطب هدف ما در استراتژی ما مشخص شدند، می توانند در مناسبت های مختلف و مراسمات این هدیه ارزشمند را دریافت کنند و این عملیات باعث می شود احساس خوبی نسبت به سازمان داشته باشند.

 

ساعت مچی تبلیغاتی چه تاثیری در تبلیغات دارد؟

ساعت مچی تبلیغاتی چیست، هدیه ای لوکس و پر هزینه. در نتیجه این هدیه را نمی توان با هزینه پایین تهیه کرد. اگر به عنوان سازمانی می خواهیم کلاس و شخصیت سازمان را با هدیه ای مانند ساعت مچی تبلیغاتی معرفی کنیم به هیچ عنوان نباید سراغ جنس ارزان و بی کیفیت برویم. چرا که این مساله به تصویر کلی سازمان و هویت آن صدمه خواهد زد. اما ساعت مچی تبلیغاتی با کیفیت خوب و برندی متوسط و ظاهری زیبا می تواند برای تبلیغات سازمان بسیار پر بازده باشد. به چه دلیل؟

۱- اولا تصویر لوکس و لاکچری از سازمان ارائه می دهد

۲- مخاطب را حتما تحت تاثیر قرار می دهد . و در این موقعیت قرار می دهد که نسبت به سازمان احساس دین می کند و حتما در راستای پیشرفت و گسترش سازمان قدم برمیدارد.

۳- هدیه تبلیغاتی لوکسی مانند ساعت مچی تبلیغاتی اطرافیان افراد را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. به این شکل که اگر کسی از او در ارتباط با ساعت سوال کند حتما به سازمان و کلاس کاری آن اشاره می کند. در نتیجه باعث گسترش اسم برند خواهد شد.

۴- ساعت مچی تبلیغاتی هدیه ای زیبا و کلاسیک است که دوام و ماندگاری بالایی دارد و اگر مخاطب با آن ارتباط برقرار کند تا سالیان سال کنار او خواهد بود.

۵- تمام مخاطبان و افراد احتمالا از هدیه گرفتن ساعت مچی تبلیغاتی خوشحال خواهند شد و منوط به طبقه و شغل خاصی نمی شود.

با توجه به دلایلی که در بالا ذکر شد، ساعت مچی تبلیغاتی هدیه ای بسیار ارزشمند در تبلیغات سازمان ها می باشد. و خلاقانه و خاص محسوب می شود. و بخاطر همین مساله وقتی در استراتژی هدایای تبلیغاتی سازمان قرار می گیرد حتما بازدهی سازمان را بالا می برد و در عین حال باعث برند سازی گسترده می شود. چرا که علاوه بر افرادی که این هدیه را دریافت می کنند اطرافیان او نیز به جمع مخاطبان و مشتریان سازمان می پیوندند و نسبت به برند احساس خوب و لوکس بودن خواهند داشت.

شما میتوانید برای دریافت خدمات و یا مشاوره در زمینه انواع خدمات طراحی نظیر  طراحی جلد کتاب ، طراحی پوستر،بروشور، طراحی کاتالوگ و نیز تهیه و خرید هدایای تبلیغاتی ، با مشاوران و کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید .

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *