ساعت رومیزی اداری چیست|چاپخانه مجریان

ساعت رومیزی اداری چیست و چه تاثیری در برندینگ کسب و کارها دارد ؟

ساعت رومیزی اداری 

ساعت رومیزی اداری چیست و چه تاثیری در برندینگ کسب و کارها دارد؟ یکی از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد در حوزه تبلیغات ساعت رومیزی اداری است. شما می‌توانید این ساعت‌های تبلیغاتی را به مخاطبان کسب‌وکار و حتّی کارمندان خود هدیه بدهید.

عموماً اغلب افراد همواره در محل زندگی و کار خودشان از ساعت دیواری یا رومیزی استفاده می‌کنند. یک ساعت رومیزی تبلیغاتی در طراحی زیبا که شخص از آن استفاده نماید، می‌تواند معرفی مناسب برای برند شما باشد. زیرا اکثر افراد در طول شبانه‌روز به دنبال چک کردن زمان هستند، حال چنانچه ساعت رومیزی اداری شما را ببینند ناخودآگاه توجه‌شان به برند کسب‌و‌کارتان جلب می‌شود.

باتوجه به نکات بالا نقش ساعت رومیزی اداری و تاثیریش در برندینگ کسب و کارها کاملاً مشخص است. مادر این مقاله قصد داریم به این نکته بپردازیم که ساعت رومیزی اداری چیست و چه تاثیری در برندینگ کسب و کارها دارد؟

پس جهت آشنایی با ساعت رومیزی تبلیغاتی و تاثیر آن در برندینگ کسب و کارها با ما تا انتهای این مقاله از وب‌سایت مجریان همراه باشید.

فهرست مطالب در این مقاله:

  • ساعت رومیزی اداری چیست؟
  • انواع ساعت رومیزی تبلیغاتی
  • انواع ساعت رومیزی از لحاظ جنس
  • مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت رومیزی تبلیغاتی
  • تاثیر ساعت تبلیغاتی در برندینگ محصول
  • نتیجه‌گیری

 

ساعت رومیزی اداری چیست؟

ساعت‌های رومیزی، ساعت‌های هستند اشخاص می‌توانند از آن‌ها بر روی میز خود جهت اطلاع از زمان استفاده نمایند. تنوع ساعت‌های رومیزی در بازار به قدری زیاد است که به‌راحتی قادرند پاسخگوی نیاز و علاقه‌ی کاربران با هر سلیقه‌ای باشند. همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد، رومیزی اداری، یکی از روش‌های تبلیغاتی جهت افزایش هویت به کسب‌و‌کارها است.

 

انواع ساعت رومیزی تبلیغاتی

یک ساعت تبلیغاتی می‌تواند به‌صورت دیواری یا رومیزی مورد استفاده قرار بگیرد. هم‌چنین نوع کارکرد ساعت‌ها هم می‌تواند از هم متفاوت باشند. از رایج‌ترین ساعت‌های رومیزی تبلیغاتی می‌توان به ساعت‌های کوارتز و روانگرد اشاره کرد. علاوه‌براین نوع نمایش ساعت‌ها به دو نوع آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند.

معمولاً ساعت‌های کوارتز به‌دلیل نوع ساختاری که دارند (شمارش ثانیه‌ها به‌واسطه استفاده از ضربات کریستال کوارتز) صدادار هستند، این در حالی است که ساعت‌های روانگرد از موتور ببسیار آرامی برخوردارند که کمترین میزان صدا را تولید می‌نماید. البته برای ساعت رومیزی اداری به‌دلیل ابعاد کوچیکی دارند، انتخاب ساعت کوارتز یا آرام گرد چندان هم تفاوتی ندارد.

ادامه مطلب
کاربرد های سررسید خشتی 1402 + مزایای سررسید خشتی

چنانچه برای تبلغات برند خود به دنبال انتخاب یک ساعت تبلیغاتی مناسب هستید، بهتر است برای این کار از ساعت‌های دیجیتال استفاده نمایید. درواقع ساعت‌های دیجیتالی که نمایش ساعت در آن‌ها به‌واسطه یک صفحه با چراغ های LED است، امروزه در طرح‌های بسیار متنوعی در بازار عرضه می‌شوند. این طرح‌ها معمولاً با چیدمان و دکوراسیون مدرن شرکت‌ها و ادراه‌ها بسیار همخانی دارند. البته در مقابل ساعت‌های آنالوگ و کلاسیک هم با هر دکوراسیون و سلیقه‌ای سازگار هستند.

انواع ساعت‌های رویزی عبارتند از:

  • ساعت‌های رومیزی مدل سالگردی
  • براکت
  • کالسکه
  • مدل تنبور
  • ساعت رومیزی مدل دریانوردی
  • ساعت رومیزی آلارم دار
  • رادیو ساعتی

 

انواع ساعت رومیزی از لحاظ جنس

ساعت رومیزی اداری از وسایل مهمی است که در انواع مختلف با کاربری‌های متفاوت تولید می‌شود. این ساعت‌ها در اماکن مختلف جهت نشان دادن ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. چنانچه به عنوان مدیر بازاریابی یک کسب‌وکار در فکر تهیه هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان یا کارمندان خود هستید، ساعت رومیزی اداری برای این کار انتخابی بسیار مناسب است. باتوجه به اینکه ساعت رومیزی تبلیغاتی، با قرار گرفتن بر روی میز، توجه اشخاص را همواره به خود جلب می‌نماید، اکثر کارشناسان تبلیغاتی از این هدیه تبلیغاتی جهت برندینگ کسب و کارها بهره می‌برند.

معمولاً ساعت رومیزی اداری تبلیغاتی به‌صورت چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته می‌شود. از مزایای بارز ساعت رومیزی تبلیغاتی، معرفی همیشگی نام برند و کالای شما در معرض دید مدیران، کارمندان و افراد دیگر است.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت رومیزی تبلیغاتی

  • راحتی برقراری ارتباط و درک سریع سمیوتیک طرح روی ساعت تبلیغاتی رومیزی ار سوی بیننده در راستای ساعت خوانی بارزترین ویژگی‌های است که باید یک ساعت زنگ دار رومیزی تبلیغاتی از آن بهره‌مند باشد.
  • انتخاب رنگ‌های گیرا مثل نارنجی برای بدنه ساعت تبلیغاتی رومیزی، باعث درک سریع مخاطب می‌شود و سلیقه کاربران را با خود همراه می‌نماید.
  • از دیگری ویژگی‌های ساعت‌های تبلیغاتی می‌توان به سهولت در جابجایی، سادگی در روشن و خاموش کردن آلارم و طراحی خوانا برای اطلاع از زمان اشاره کرد. کیفیت بالا از دیگر عوامل مهم در انتخاب ساعت رومیزی تبلیغاتی محسوب می‌شود.
  • بهینه بودن صدای زنگ آلارم ساعت رومیزی تبلیغاتی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل جهت انتخاب ساعت رومیزی تبلیغاتی ایده‌آل به‌شمار می‌رود. درواقع زنگ ساعت تبلیغاتی رومیزی زنگ‌دار باید کمی آرام باشد تا گوش شنونده را آزار ندهد و به آرامی شنونده را از آلارم آگاه نماید.
  • اغلب کارشناسان تبلغاتی معتقدند که بهتر است ساعتی که انتخاب می‌نمایید، زمینه روشن با رنگ خنثی داشته باشد تا لوگوی برند شما روی آن به‌خوبی مشخص گردد.
  • برای چاپ طرح روی ساعت رومیزی اداری شما می‌توانید از مراکز چاپ روی اجسام کمک بگیرید.
ادامه مطلب
سفارشی سازی سررسید چه تاثیری در برندینگ کسب و کار شما دارد؟

 

تاثیر ساعت تبلیغاتی در برندینگ محصول

امروزه باتوجه به گستردگی محصولات و کسب‌و‌کارها، رقابت برای افزایش فروش به امری بسیار سخت مبدل شده است. لذا اکثر کسب‌وکارها برای افزایش فروش خود و دستیابی به موفقیت به تبلیغات و بازاریابی روی آورده‌اند. امّا نکته اصلی اینجاست که کدام روش تبلیغاتی موجب افزایش فروش و رسیدن به موفقیت می‌شود. از عناصر مهم در تبلیغات که نقش بسیار زیادی در در برندینگ کسب و کارها دارد، می‌توان به استفاده از ساعت رومیزی اداری در تبلیغات اشاره کرد.

درواقع زمان مهم‌ترین عنصر زندگی ما را در عصر تلکنولوژی است. استفاده از ساعت در هر مکانی ما را از گذر زمان آگاه می‌کند. در حوزه تبلیغات، بهره‌مندی از ساعت‌های تبلیغاتی باتوجه به ماهیت و کاربری که دارند، به یک امر رایج و بسیار پرطرفدار مبدل شده است.برای برندینگ برند خود می توانید از محصولاتی مانند سررسید هم استفاده کنید.

 

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله با شما مخاطبین محترم وب‌سایت مجریان ماهیت ساعت رومیزی را بررسی کردیم. در ادامه به نقش ساعت‌های تبلیغاتی و تاثیرشان در در برندینگ کسب و کارها پرداتختیم. به‌طور کلی در انتها باید به این نکته اشاره کرد، که امروزه باتوجه به گستردگی تبلیغات و رقبا کسب‌و‌کاری در رقابت پیروز است، که از مهم‌ترین عناصر در حوزه تبلیغات و بازاریابی بهره‌مند شود.علاوه بر ساعت می توانید از محصولات ارزان مانند خودکار فلزی تبلیغاتی هم در جهت معرفی برند خود استفاده کنید.

امید است مقاله ساعت رومیزی اداری چیست و چه تاثیری در برندینگ کسب و کارها دارد؟ مورد توجه شما مخاطبین محترم قرار گرفته باشد. لطفاً پس از مطالعه مقاله نظرات و تجارب شخصی خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *