زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲

در اغلب مواقع می توانیم تقویم را روی میز کار، قفسه های کتاب خانه و روی میز تحریر ببینیم. استفاده از تقویم همیشه شما را از زمان و روزها و مناسبت های مختلف پیش رو آگاه می کند. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از تقویم ها برای تبلیغ شرکت خود استفاده می کنند. در این مقاله می خواهیم درباره ی نکاتی در زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ صحبت کنیم. پیش از آن توضیحاتی در مورد تقویم تبلیغاتی می دهیم.

تقویم تبلیغاتی چیست ؟

این روزها با توجه به این که تکنولوژی پیشرفت قابل ملاحظه ای نموده است ما می توانیم مد شدن انواع هدایای تبلیغاتی را در شکل های متنوع شاهد باشیم. در دنیای تبلیغات هر وسیله ای که در زندگی روزانه ی افراد کاربرد زیادی داشته باشد می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خوب مد نظر قرار بگیرد به طوری که با استفاده از بهترین چاپخانه تهران، نام تجاری شرکت مورد نظر را روی اجسام چاپ نمود. این چاپخانه ها از دستگاه های مدرن و پیشرفته برای چاپ استفاده می کنند. به طور معمول هر چیزی که بتوان با استفاده از آن نام تجاری یا همان برند را در ذهن عموم مردم ثبت کرد هدیه تبلیغاتی نامیده می شود. در دوران قدیم به دلیل این که دستگاه های چاپی پیشرفته و قدرتمند وجود نداشت شرکت ها از طریق تراکت های تبلیغاتی برند خود را تبلیغ می کردند. ایراد این روش این بود که تنها بعضی از مشاغل می توانستند از این شیوه استفاده کنند و سایر شغل ها نمی توانستند بهره برداری مناسب و نتیجه بخشی از تراکت ها داشته باشند. با گذشت زمان و پیشرفت های قابل توجهی که در صنایع چاپ اتفاق افتاد. تبلیغات به صورت غیر مستقیم شکل گرفت که باعث شد تبلیغات بسیار موثرتر از قبل باشد. چاپ تقویم یکی از مثال هایی ست که می توانیم در این زمینه ذکر کنیم.

 

 

تقویم چه کاربردی دارد ؟

تبلیغات انواع مختلفی دارد: تبلیغات مستقیم و تبلیغات غیر مستقیم. اگر بخواهیم این دو را بررسی کنیم نمی توانیم بگوییم که حتما یک روش از دیگری بهتر است چون روش های تبلیغات مکمل هم هستند. خرید هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی می باشند. مثلا بسیاری از شرکت ها منتظر می شوند تا زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ فرا رسد تا آن را به افراد مورد نظر خود ارائه دهند. لازم است یک آگاهی کلی درباره ی استاندارهای چاپ ارائه کنیم. این استانداردها بسیار مهم هستند و باید افراد و شرکت ها در زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ به آن توجه کنند، تا بتوانند بهترین خروجی را کسب کنند که این استانداردها شامل موارد زیر می باشند:

  • کیفیت چاپ بسیار حائز اهمیت است.
  • باید طراحی گرافیکی را مد نظر قرار داد.
  • در زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ حتما جامعه ی هدف مد نظر قرار بگیرد.
  • سادگی در تبلیغات مهم است.
  • سبک مورد نظر باید انتخاب شود.
  • در انتخاب شرکت تبلیغاتی دقت شود و رزومه ی آن بررسی شود.
ادامه مطلب
درباره تاریخچه طراحی بیلبورد چه می دانید؟ + دانستنی های جالب

اگر در زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ به این موارد توجه شود باعث خروجی بهتر می شود و تبلیغات نتیجه بخش تر خواهد شد.

 

 

دلیل اهمیت کیفیت چاپ تقویم

کیفیت در چاپ تقویم بسیار مهم و قابل توجه می باشد چون از این طریق است که می توانید نام تجاری مورد نظرتان را در زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ به بهترین شکل چاپ کرده و آن را در ذهن مخاطب تان ثبت کنید.

 

 

انواع مختلف چاپ تقویم 

ما انواع مختلف چاپ تقویم تبلیغاتی را داریم که شامل این موارد می شود: چاپ افست، چاپ طلا کوب، چاپ دیجیتال و چاپ یووی.

  • چاپ افست

یکی از بهترین انواع چاپ تقویم است که این روزها پیشرفت زیادی کرده است. این نوع برای صفحه های داخل تقویم رومیزی و هم چنین صفحه های تک برگی تقویم های دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت این شیوه این است که می توان تعداد بسیار بالایی تقویم با کیفیت چاپ کرد به طوری که قیمت تقویم رومیزی و تقویم دیواری مقرون به صرفه باشد.

  • چاپ دیجیتال

این نوع چاپ هم برای صفحه های داخلی تقویم استفاده می شود ولی دارای کیفیت کم تری نسبت به چاپ افست می باشد. اگر شما به دنبال چاپ تعداد اندک تقویم هستید می توانید در زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ از این شیوه استفاده کنید. مثلا برای چاپ کم تر از صد عدد مناسب است به دلیل تعداد کم آن در شیت بندی. در چاپ افست به دلیل اینکه شیت بندی استاندارد است نمی توان در تعداد کم چاپ نمود. در نتیجه به دلیل کیفیت پایین این نوع چاپ فقط زمانی به مشتری پیشنهاد این روش داده می شود که هدفش چاپ تعداد کم باشد. هزینه چاپ دیجیتال بسیار بالاست پس اگر بخواهید در تعداد بالا چاپ تقویم داشته باشید این روش مقرون به صرفه نیست در صورتی که می توانید با انتخاب چاپ افست در زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ هزینه ی پایین تری را تقبل کنید.

  • چاپ طلا کوب

برای کسانی که به دنبال المان ویژه ای برای افزایش جذابیت تبلیغات شان هستند مناسب است. این نوع چاپ دارای رنگ طلایی است و برای همه ی تقویم ها استفاده می شود. این چاپ برای تقویم هایی که دارای رنگ های تیره هستند جلوه ی ویژه ای ایجاد می کند و بهتر است برای صفحه ی اول تقویم استفاده شود.

  • چاپ یووی

در این نوع چاپ از اشعه ی یووی استفاده می شود و معمولا برای بدنه ی تقویم کاربرد دارد.

ادامه مطلب
پرچم تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

 

چاپ تقویم ویژه ۱۴۰۲

تقویم تبلیغاتی  و سررسید در ایران بسیار مورد استفاده است. از مهم ترین نکاتی که باید در زمان چاپ تقویم ۱۴۰۲ و سررسید توجه کنید رزومه ی شرکت تبلیغاتی می باشد. در اصل باید بدانید این شرکت ها چند پروژه موفقیت آمیز داشته و تا چه اندازه به کیفیت توجه می کنند. برای این کار می توانید نمونه کارهایشان را بررسی کنید تا با نحوه ی کار این شرکت ها آشنا شوید. اگر شما تمایل به چاپ تقویم رو میزی ۱۴۰۲ دارید می توانید با تیم پر انرژی و متخصص مجریان وب تماس بگیرید. این تیم از به روز ترین تجهیزات و ماشین آلات و بهترین چاپخانه تهران، برای تولید انواع سررسید، و تقویم رومیزی ۱۴۰۲ به عنوان یکی از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می کند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *