اهمیت سررسید اختصاصی|چاپخانه مجریان

اهمیت سررسید اختصاصی ۱۴۰۲ و رابطه آن با توسعه کسب و کار

اهمیت سررسید اختصاصی و رابطه آن با توسعه کسب وکار

سررسید اختصاصی چیست ؟ اهمیت سررسید اختصاصی تا چه اندازه در بازاریابی کسب و کار شما تاثیر دارد ؟ امروزه در باب توسعه کسب و کار راه های مختلفی پیش پای شماست که میتوان به جرات گفت مهم ترین و اثربخش ترین آن ها برند سازی خود و ماندگار کردن خود در ذهن مخاطبان است.یک سررسید اختصاصی (سررسید اختصاصی ۱۴۰۲) که نام،برند و لوگوی شما بر روی آن حک شده باشد،میتواند نقش بسیار ارزنده ای را در برندینگ سازی شما بازی کند. سررسید دفتریست دارای تقویم،که کارهای مهم و قرارهارا درآن یادداشت میکنند.به دلیل اینکه سررسید دارای تقویم است و نیز به دلیل زمان بر بودن تولید آن،بنابراین زمان سفارش آن مهم بوده و باید چندین ماه قبل از شروع سال جدید اقدام به سفارش سررسید اختصاصی کنید.
یک سررسید اختصاصی(سررسید اختصاصی ۱۴۰۲)برای معرفی شرکت و یا برند شماست که نشان تجاری و اسم کمپانی بر روی آن حک شده است. این یک روش بازاریابی هوشمندانه و نسبت به سایر روش ها کم هزینه تر برای جهت دهی مشتریان است که شرکت های بزرگ جهانی و بین المللی نیز از این روش بازاریابی به درستی استفاده میکنند. مفهوم “ترجیح آشنا” در حوزه روانشناسی و روانشناسی صنعتی بیان میکند که اکثریت مردم بخاطر هدیه ای که از طرف یک برند و یا یک کمپانی خاص دریافت کرده اند، آن شرکت را نسبت به سایر شرکت ها و برندهایی که اسم آن ها را نشنیده اند و یا هدایای تبلیغاتی ارزان از جانب آن ها دریافت نکرده اند ترجیح داده و دست کم تا یک سال پس از استفاده از محصول اسم برند مورد نظر را به یاد آورده اند، خصوصا اگر از محصولی که دریافت کرده اند راضی بوده باشند و برایشان کاربردی بوده باشد. این نکته مهم، اهمیت تبلیغات تاثیر گذار را در حوزه بازاریابی و شناسایی برند بیان می دارد. شرکت های بزرگ و کوچک اهمیت این موضوع را در کسب و کار خود می دانند و ازین راه تعداد رقبای تجاری خود را تشخیص می دهند.

ادامه مطلب
انواع چاپ روی فوم برد نمابشگاهی چیست؟ - چرا باید آن را در نمایشگاه ها استفاده کرد؟

انواع سررسید ها

سررسید ها از حیث اندازه به چند دسته سررسید های وزیری،رقعی،پالتویی،مدیران،اروپایی و خشتی تقسیم میشوند.از حیث نوع صحافی به سررسید های ته دوخت،فنری،کلاسوری و چسب گرم تقسیم بندی میشوند واز حیث جنس سررسید های سلفونی،چرمی،ترمو،ارگانایزر،گالینگور و طرح برجسته را شامل میشوند.

برندینگ سازی

در دهه اخیر تعداد برپایی شرکت های خصوصی و دولتی و سایر کسب و کارها روبه افزایش بوده است؛این مفهوم به معنای افزایش تعداد رقبای تجاری است.اما چگونه میتوان در میان این آشفته بازار حرفی برای گفتن داشت؟چگونه مخاطب ما را از میان هزاران رقیب تجاری دیگر،انتخاب کند و تشخیص دهد؟پاسخ یک کلمه است!برندینگ!
فرایند برندینگ یا برند سازی همان چیزی است که شما را از دیگران متمایز و متفاوت میکند. در اینجا میتوانیم دو تعریف از برند داشته باشیم؛یکی”ارتباط احساسی ای که یک کالا با مشتری برقرار میکند” و دیگری “هر آنچه که کالا را از کالاهای دیگر متمایز میکند”.پژوهش ها نشان داده اند که یک برند قوی موجب وفاداری مشتریان به یک محصول یا خدمت میشود و این به معنی آن است که شما دیگر لازم نیست نگران فروش محصولات خود باشید.

در واقع اگر بخواهیم به اختصار اهمیت برندسازی را برشماریم عبارت اند از:

  • مشتری ها شما را به راحتی از میان صدها برند شناسایی میکنند.
  • به راحتی محصول و خدمات خود را به بازار معرفی میکنید و نگرانی ای بابت فروش ندارید.
  • اعتبار محصولات و خدماتتان بالا میرود.

اهمیت سررسید اختصاصی 

حال با توجه به مطالبی که تا به اینجا گفته شد تا حدودی واضح است که چگونه یک سررسید اختصاصی میتواند شما را در توسعه کسب و کار خود یاری دهد.شما به وسیله چاپ سررسید اختصاصی که حاوی لوگو،نام و مختصری از خدمات شما باشد،خود را همردیف کمپانی های بزرگ بین المللی ساخته اید و به برند خود ارزش و اعتبار بخشیده اید؛علاوه بر این برند خود را در مرکز توجه قرار داده اید.به طور مثال افرادی به طور روزمره در سررسید اختصاصی شما یادداشت مینویسند و قرار های کاری مهم خود را چک میکنند لوگو و اسم برند شما را نیز رویت میکنند.نکته مهم اخر در ارتباط با کیفیت سر رسید است که رابطه مستقیم با احساس رضایت مخاطبان شما دارد. شرط لازم برای تاثیرگذاری یک محصول کیفیت بالای آن است بنابراین باید در انتخاب یک تولید کننده حرفه ای سررسید که بتواند این تضمین کیفیت را به شما بدهد دقت لازم را داشته باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *