انواع فلش تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

انواع فلش مموری تبلیغاتی + دلایل مهم انتخاب USB به عنوان هدیه تبلیغاتی

فلش مموری به عنوان هدیه

پیش می‌آید که نیاز است به شخصی مهم هدیه بدهید؛ اما از سلیقه و علاقه شخصی او اطلاعی ندارید. در این زمان بهتر است، وسیله‌ای را انتخاب و تهیه کنید که معمولا بیشتر افراد به آن علاقه دارند و اطمینان دارید که آن هدیه مورداستفاده قرار می‌گیرد. انواع فلش تبلیغاتی از آن دسته از وسایلی هستند که می‌توان مطمئن بود، همیشه به کار می‌آید. بدنه این فلش‌ مموری‌ها به صورتی طراحی شده که دارای طرح‌های مختلفی است و می‌توان طبق سلیقه نمونه‌های خاصی از آن را انتخاب کرد.

مطلب پیشنهادی: فلش تبلیغاتی چیست ؟

فلش مموری تبلیغاتی چیست؟

هدیه‌ تبلیغاتی از بهترین و مناسب‌ترین راه‌هایی است که می‌توان به وسیله آن یک تصویر روشن و پایدار از توانایی‌های افراد را در فکر کاربران ایجاد کرد و نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی ماندگارتر است. فلش مموری که توسط پورت usb به لپ‌تاپ و کامپیوتر وصل می‌شود، به معنی حافظه‌ای است که سرعت پاک‌شدن و نوشتن اطلاعات در آن بسیار بالا است.

فلش مموری تبلیغاتی قطعه‌ای کوچک برای ذخیره و جابه‌جایی داده‌ها و اطلاعات مورداستفاده است. انواع فلش تبلیغاتی بدون اینکه به انرژی اضافی نیاز داشته باشند، فعالیت می‌کنند و قسمت‌های جداشدنی هم ندارند.

انواع فلش مموری‌های تبلیغاتی

فلش مموری‌ها باتوجه‌به توانایی‌هایی که دارند از لحاظ ساختار و بدنه دارای انواع مختلفی هستند که هر سازمانی می‌تواند از انتخاب‌های متنوعی از آن را استفاده کند. در این مقاله چند نمونه از فلش مموری‌هایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌شود، اشاره می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • فلش مموری چرمی
  • نوع فلزی تبلیغاتی
  • فلش مموری تبلیغاتی کارتی و یا اختصاصی
  • نوع تبلیغاتی کریستالی
  • فلش مموری کلیدی و…

همچنین دیگر انواع مختلفی که از لحاظ ظاهر و شکل یکسان هستند را نیز می‌توان نام برد. این فلش‌ها را در ظرفیت‌های متنوع می‌توان تولید و تهیه کرد. حک لوگو یا نام شرکت روی آن به‌راحتی امکان دارد.

 

ویژگی یک فلش مموری تبلیغاتی چیست؟

طبق بررسی‌ها مشخص شده که فلش مموری‌ها بسیار کاربردی هستند و کارایی‌های آن را به عنوان هدیه‌های تبلیغاتی کاملا مشخص است. بیشتر شرکت‌های تجاری هم از روش‌های منحصربه‌فرد که دارای هزینه کمتری باشد، برای تبلیغ کسب‌وکارهای خود استفاده می‌کنند که می‌توان استفاده از انواع فلش تبلیغاتی را از نمونه‌های آن‌ دانست. فلش مموری‌های باکیفیت دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند که می‌توان طبق بودجه و نیازمندی از آن تهیه کرد.
  • این فلش مموری‌ها دارای شکل‌های متفاوت با ساختارهایی مانند فلزی، چوبی، کارتی و … هستند.
  • کوچک بوده و قابل‌جابه‌جایی و حمل هستند.
  • می‌توان اطلاعات را از راه‌های مختلف روی این فلش مموری‌ها ذخیره کرد.
  • می‌توان روی فلش مموری‌ها شکل‌های مختلفی را چاپ کرد.
ادامه مطلب
راه اندازی چاپخانه و استانداردهای لازم + راهنمای کامل

نکاتی مهم در انتخاب و تهیه انواع فلش تبلیغاتی

فلش مموری یا همان usb در تمام اندازه‌ها و طرح‌های مختلف دارای ظرفیت‌های ذخیره‌سازی و میزان کیفیت در سبک‌های مختلفی ارائه می‌شود. قبل از این که در خرید فلش مموری عجله کنید، باید عواملی را بررسی کنید تا بتوانید بهترین نمونه را برای نیاز تبلیغاتی خود انتخاب کنید. این نکات عبارت‌اند از:

  • کیفیت

در زمان انتخاب یکی از انواع فلش تبلیغاتی، کیفیت آن از عوامل بسیار مهم است که باید در نظر گرفته شود؛ زیرا ارائه محصول کم‌کیفیت تبلیغاتی موجب ایجاد تجربه منفی و بعد در ذهن مشتری می‌شود و به برند و نام هم آسیب وارد می‌کند.

  • ظرفیت تراشه

تراش‌های حافظه‌ای که در داخل فلش مموری‌ها قرار دارند در سطح‌های مختلفی هستند؛ زیرا سرعت و توانایی نگهداری اطلاعات متنوع است. در زمان تهیه مراقب افرادی باشید که این کالا را با قیمت پایین‌تر می‌دهند؛ زیرا می‌توانند محصولات ای بی‌کیفیت یا دست‌دوم را به شما عرضه کنند.

  • گارانتی و پشتیبانی کالا

انواع فلش تبلیغاتی از جمله وسایل الکترونیکی محسوب می‌شوند که باید دارای گارانتی خوبی باشند تا مشتریان بتوانند این کالا را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موثر برای شرکت‌ها و سازمان‌های خود انتخاب کنند.

دلایل مهم انتخاب فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی

با بررسی کاربردی و سودمندی هدیه تبلیغاتی، همین کافی است که بدانید بیشتر شرکت‌های تجاری به دنبال روش‌های باصرفه برای بالابردن سود و درآمد خود هستند. سال‌های گذشته فلش مموری‌ها با یک اسم تجاری و کارساز به کمک کمپانی‌ها آمدند. با حک‌کردن لوگو وخدمات خود روی این کالا می‌توان تاثیر خیلی مثبتی در ذهن کاربران و مشتریان خود ایجاد کرد. به دلایل ویژه‌ای بیشتر شرکت‌ها از این فلش مموری‌ها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند. این دلایل عبارت‌اند از:

  • این فلش‌ها دارای ظرفیت‌های متنوعی طبق نیاز و بودجه مشتری وجود دارند و قابل‌تغییر هستند.
  • کوچک بوده و قابل‌حمل و جابه‌جایی هستند.
  • می‌توان اطلاعات را به روش‌های مختلف روی پیکان‌های مموری ذخیره کرد.
  • انواع فلش تبلیغاتی متفاوتی با ساختار مختلف مانند فلزی، چوبی، کلیدی و … وجود دارد.
  • قبل از اینکه داده را بارگیری کرد، می‌توان اطلاعات را روی روف پیکان مموری‌ها بارگیری کرد که یکی از مزایای به‌کارگیری usb برای تبلیغات و حتی بازاریابی است.
  • زمانی که برای یک کار فلش مموری به کامپیوتر وصل می‌شود، می‌تواند به‌صورت اتوماتیک تمام داده‌های قبل دیتا شده را مانند یک ارائه به‌صورت خودکار راه‌اندازی کند.
  • امکان چاپ روی فلش مموری در شکل‌های مختلف وجود دارد.
ادامه مطلب
ابزارهای تبلیغاتی را بشناسیم

تاثیر فلش مموری تبلیغاتی

تبلیغاتی که با فلش مموری تبلیغاتی انجام می‌گیرد، مزایای زیادی دارد و می‌توان گفت که روش مقرون‌به‌صرفه‌ای است. با تبلیغ توسط فلش مموری یک تبلیغ با کیفیتی است که نشان می‌دهد، شرکت شما معتبر بوده و مشتریان با استفاده از این کالای تبلیغاتی به اصالت شرکت شما پی می‌برند.

فلش مموری تبلیغاتی چه تاثیری بر برند دارد؟

تبلیغات توسط انواع فلش تبلیغاتی،  اعتبار و باکیفیت بودن یک شرکت را نشان می‌دهد. افراد زمان خرید هدایای تبلیغاتی متوجه می‌شوند که برند این شرکت و خدمات آن نسبت به برندهای دیگر تفاوت دارد. نکته بعدی که اهمیت دارد این است که فلش مموری‌ها وسیله دورانداختنی نیستند و از یاد نمی‌روند و موجب گسترش دامنه ارتباطی شما و دوستان و آشنایان می‌شوند. در استفاده از این هدایای تبلیغاتی سرمایه‌گذاری که برای تبلیغ هزینه و صرف شده با چندبرابر مبلغ را دریافت خواهید کرد.

این فلش‌های تبلیغاتی معمولا برای بازاریابی استفاده می‌شوند که می‌توان روی آن لوگو و برند خود را چاپ کرد. این فلش را می‌توان در همه‌جا به همراه خود داشت و موجب آرامش خاطر فرد نیز می‌شوند. حتی افرادی که به فناوری‌ها علاقه‌ای ندارند، یک نمونه‌ فلش مموری تبلیغاتی را در سیستم صوتی خودرو خود دارند. پس یک هدیه ارزشمند برای تمامی افراد و تبلیغ برند است.

کلام پایانی

امروزه روش‌های تبلیغ و بازاریابی تفاوت بسیاری کرده است و هر برندی با برندهای دیگر در زمینه هدیه تبلیغاتی رقابت می‌کند. کارت‌های ویزیت و تبلیغاتی دیگر طرف‌داران زیادی ندارند؛ زیرا افراد فرصت و زمان کافی برای مطالعه پیدا نمی‌کنند. پس یک راه مناسب، استفاده از انواع فلش تبلیغاتی است. زیرا بازدهی و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و می‌تواند افراد زیادی را به خود جلب کند و باعث افزایش اعتبار می‌شود.مجریان علاوه بر ارائه خدمات هدایای تبلیغاتی نظیر: ماسک سه بعدی ، خودکار تبلیغاتی،خرید سررسید، پاوربانک تبلیغاتی ،ست مدیریتی زنانه و…، خدمات طراحی نیز نظیر طراحی کاتالوگ و طراحی جلد کتاب و … نیر ارائه می دهد که شما می توانید جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر ، از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما ، با کارشناسان و مشاوران مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *