مزایای ساک تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

استفاده از ساک دستی یک روش موثر تبلیغاتی

مزایای ساک تبلیغاتی چیست ؟

مزایای ساک تبلیغاتی چیست ؟ جهت تبلیغات پر بازده نیاز به روش های تبلیغاتی جدید داریم که یکی از بهترین نوع آن استفادخه از هدایای تبلیغاتی است.

ساک دستی تبلیغاتی ابزاری کارآمد و مفید همانند بیلبوردهای متحرکی است که در مقابل چشمان ببندگان و مخاطبان نامحدودی به نمایش در می آیند و پیام خود را منتقل می کنند. ساک دستی تبلیغاتی برای کالاهای لوکس و لاکچری اغلب استفاده می شود و هر چه طراحی و چاپ ساک دستی حرفه ای تر انجام شده باشد قیمت ساک دستی برای خریدار بیشتر می شود و خریدار رغبت بیشتر دارد که ساک دستی در تیراژ کم با چاپ را برای محصول خود خریداری کند.

انواع ساک تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی یکی از پر مصرف ترین اقلام تبلیغاتی می باشد، این ساک تبلیغاتی دارای انواع مختلفی از نظر نوع جنس می باشد که شامل ساک دستی پارچه ای، ساک پرسی، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی برزنتی یا ساک دستی واتر و ساک دستی مقوایی یا کاغذی می باشد.

در بین ساک های تبلیغاتی پارچه ای اخیراً نوعی پارچه از جنس منسوج نبافته تولید می گردد که در بازار خرید هدایای تبلیغاتی مرسوم گشته است که اصطلاحاً به آن سوزنی می گویند.

این ساک تبلیغاتی بدلیل قیمت مناسب و تنوع رنگ جایگاه ویژه ای در نزد مشتریان پیدا کرده است. ساک تبلیغاتی از جنس سوزنی را می توان بصورت دوخت ساده و یا کاست دار و دسته آن ها را می توان پانچ ساده یا موزی و یا با دسته بندی و لوپ تولید کرد.

ادامه مطلب
در خرید پاوربانک به چه نکاتی توجه کنیم؟{راهنمای خرید}

مزایای استفاده از ساک تبلیغاتی

مهمترین مزیت های ساک دستی کاغذی آماده را با هم مطالعه میکنیم؛

ساک دستی آماده را باید یکی از مهمترین و پرکاریرد ترین ساک دستی تبلیغاتی کاغذی برشمرد که برای تست میتوان از آنها استفاده کرد. مثلا شما توان تولید ساک دستی کاغذی بصورت انبوه یا در تیراژ بالا را ندارید و یا میخواهید ساک دستی در تعداد کم داشته باشید و در صورت جواب دادن و کار بردی بودن پاکت آماده کرافت ، ساک دستی کرافت در تیراژ بالا چاپ کنید، آن وقت است که باید از ساک دستی های کاغذی آماده استفاده کنید. مهمترین مزیت های ساک دستی های آماده این است که شما می توانید با کمترین هزینه و کمترین تعداد از ساک دستی های کاغذی بهره بگیرید.

از مزیت های دیگر ساک دستی در تعداد کم یا ساک دستی آماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل آسان کالاها با ساک دستی آماده کاغذی
  • چاپ درسایز کوچک ولی با کارایی بسیار بالا بر روی ساک دستی کاغذی آماده
  • مقاومت بالای ساک دستی آماده با کشیدن روکش سلفون بر روی آن
  • کیفیت بالای تولید با مرغوب ترین کاغذ های موجود در بازار
  • مقاومت بالای ساک دستی بدلیل استفاده از کاغذ گلاسه گراماژ بالا در تولید آن
  • استفاده از کاغذ کرافت کیفیت بالا در تولید پاکت کرافت آماده
  • استفاده از پاکت آماده فوری کرافت و ساک دستی کاغذی فوری در تعداد کم برای بسته بندی

استفاده از ساک تبلیغاتی یک روش موثر تبلیغاتی

در بازار تبلیغاتی کسب و کار امروز، اگر صاحب تبلیغاتی باشید که علاوه بر آگاه سازی مردم از کسب و کارتان، کارایی مفید و موثری برای مخاطب هایتان داشته باشد، در تبلیغ تجارت خود کاملا موفق عمل کرده اید. ساک دستی تبلیغاتی، تبلیغ و ابزاری بسیار کاربردی و موثر برای تبلیغ کسب و کار شماست که علاوه بر نقش تبلیغاتی برای شما نقش ابزاری برای مشتری یا مخاطب شما ایفا میکند، به همین دلیل ساک دستی شما مدت زمان بیشتری در دست مخاطبتان باقی میماند و در نتیجه افراد بیشتری از فعالیت های شما آگاه میشوند. شما با ارائه ساک دستی به مخاطب خود به او احترام گذاشته و نشان میدهید که به خرید او اهیت میدهید. ارائه محصول شما درون ساک دستی اختصاصی شما نشان دهنده ی احترام شما به مشتری، محصول و تجارت شماست.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *