پاوربانک O304 | چاپخانه مجریان

خرید پاور بانک تبلیغاتی و معیارهای انتخاب

خرید پاوربانک تبلیغاتی برای شرکت ها و سازمان ها همیشه در حال انجام است. اگر می خواهید که برای تبلیغ و نمایش دادن برند و نام تجاری شرکتتان از تبلیغات استفاده کنید و می خواهید در میان روش های مختلف تبلیغات از دادن هدایای تبلیغاتی به مخاطبانتان استفاده کنید و یا اگر حتی فقط می خواهید که اطلاعات خود را در زمینه تبلیغات بالا ببرید که بتوانید با چشم باز وارد عرصه رقابت شوید، صفحه درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید.

در این مقاله به انواع مختلف پاور بانک ها، ظرفیت های آن ها و چند مورد دیگر خواهیم پرداخت که در نهایت در بخش جمع بندی برایتان روشن می شود که معیارهای خرید پاور بانک تبلیغاتی کدام اند و کدام یک از اهمیت بیشتری برخودار است. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید و مطمئن باشید که اطلاعات با ارزشی را فرا خواهید گرفت.

استفاده از هدیه برای تبلیغ برند

در ادامه به بررسی معیارهای خرید پاور بانک تبلیغاتی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید. بر همگان روشن است که نباید از بخش تبلیغات به سادگی گذر کرد، چرا که اگر شما بهترین محصولات بازار را هم تولید کنید اگر از روش مناسبی برای تبلیغات استفاده نکنید نمی توانید آن طور که باید و شاید سود ببرید. تبلیغات دارای انواع مختلفی هستند مانند تبلیغات رسانه ای (تلویزیون، رادیو، شبکه های اجتماعی و …) و تبلیغات چاپی ( از جمله بیلبورد های بزرگ در آزادراه ها و پل های هوایی و یا حتی برگه های کوچک تبلیغاتی کف پیاده رو ها) تمامی روش های تبلیغاتی اگر به نحوه ای درست اعمال شوند می توانند سود آوری شرکت شما را افزایش دهند اما در این مطلب مقصود اصلی ما استفاده از هدایای تبلیغاتی برای اثر گذاری روی مخاطب است.

از بین هدیه های تبلیغاتی ست مدیریتی کلاسیک و ست مدیریتی الکترونیکی از طرفداران بیشتری برخوردارند که نرخ تاثیرگذاری بیشتری هم دارند چرا که ذات هدیه رایگان بودن است و معمولا نیت پشت هر هدیه ای خوشحال کردن مخاطب است بنابراین شما با اهدا کردن هدایای تبلیغاتی با کیفیت و با طراحی درست می توانید تاثیری دائمی روی ذهن مخاطب داشته باشید. اصلی ترین کالای موجود در ست های مدیریتی الکترونیکی، پاور بانک است. امروزه پاور بانک ها جایگاه خودشان را در میان کاربران موبایل و تبلت پیدا کرده اند و می توان گفت که پاور بانک ها رفقای شرایط سخت هستند چرا که در هنگام احتیاج ضروری به موبایل زمانی که شارژ ندارد، ظاهر می شود و ما را بگونه ای از مهلکه نجات می دهد. چاپ لوگو پاور بانک ها بصورت حک لیزر روی پاوربانک و چاپ تامپو انجام می گیرد. معیار های انتخاب نواع تبلیغات در بالا توضیح داده شد اما معیارهای خرید پاور بانک تبلیغاتی در پاراگراف بعدی بیان خواهند شد.

ادامه مطلب
اهمیت طراحی و چاپ لیبل محصولات

پاوربانک تبلیغاتی

کیفیت پاور بانک

هر چه کیفیت اقلام موجود در ست مدیریتی بالا تر باشد قادر است تاثیر بیشتری روی ذهن مخاطب داشته باشد. پاور بانک های تولیدی شرکت های معتبری مانند سامسونگ و شیائومی دارای کیفیت زیادی هستند اما مقداری از هزینه ای که برای خرید محصولات این شرکت ها می کنید بخاطر برند معتبرشان، بعنوان سود اضافه است. اما اگر می خواهید که پاور بانکی تهیه کنید که با داشتن کیفیت عالی قیمت مناسب تری هم داشته باشد بهتر است به سراغ برند های سوم شخص تولید لوازم جانبی مانند انرجیا بروید. یکی از معیارهای خرید پاور بانک تبلیغاتی ظرفیت پاور پانک است. هر چه بودجه بیشتری داشته باشید می توانید پاور بانک هایی با ظرفیت های بالاتر خریداری کنید، اما به شما پیشنهاد می شود که ظرفیت پاور بانک را بین ۵ تا ۱۰ هزار میلی آمپر ساعت انتخاب کنید چرا که هر چه ظرفیت بالاتر باشد وزن هم بالاتر می رود و مانند پاور بانک های زیر ۵ هزار بدون کاربرد می شوند. یکی دیگر از معیارهای خرید پاور بانک تبلیغاتی که مهم ترین آن ها نیز هست، قیمت آن است اما تصمیم گیری در این بخش بعهده خودتان است چرا که باید تمامی پارامتر ها را در نظر بگیرید و با توجه به مقدار بودجه ای که دارید تصمیم بگیرید که کدام پاور بانک را خریداری کنید. اگر قصد دارید که چاپ لوگو پاور بانک هایتان را به روش حک لیزر روی پاوربانک انجام دهید به شما پیشنهاد می شود که به وبسایت مجریان مراجعه کنید.

ادامه مطلب
آفتابگیر ماشین تبلیغاتی

چاپ لوگو روی پاور بانک

برای چاپ لوگو روی پاور بانک ها باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که رنگ و تا حدودی طرح پاور بانک مورد نظرتان با دیگر اقلام موجود در ست مدیریتی هماهنگ باشند بخاطر این که بدین صورت می تواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند. چاپ لوگو بر روی پاور بانک به صورت حک لیزر روی پاوربانک و تامپو انجام می شود. لازم بذکر است که چاپ لوگو روی پاور بانک از معیارهای خرید پاور بانک تبلیغاتی  نمی باشد چرا که چاپ بعد از خرید صورت می گیرد.

پاور بانک داخل ست مدیریتی

همانطور که گفته شد ست های مدیریتی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شوند که نوع کلاسیک بیشتر مناسب مدیران و کارمندان عالی رتبه است چرا که این ست ها معمولا شامل کالاهایی می شوند که شکل و ذات رسمی تری دارند و می توان داخل آن ها یک عدد پاوربانک به ظرفیت های مختلف نیز در کنار محصولات دیگر در نظر گرفت.
از طرف دیگر برای افراد جوان تر و مشتریانی که قصد دارید آن ها را تحت تاثیر قرار دهید بهتر است از ست مدیریتی مدرن و همچنین ست مدیریتی الکترونیکی استفاده کنید که داخل آن باز هم می توان از پاور تبلیغاتی استفاده کرد و می تواند جذابتر باشد

سخن آخر

ما در چاپخانه مجریان با استفاده از ماشین آلات چاپ مدرن سفارشات چاپ روی انواع ست های مدیریتی را بر عهده بگیریم . در این مقاله معیارهای خرید پاور بانک تبلیغاتی بیان شد اما از آنجایی که پاور بانک جزئی از ست مدیریتی است پس به شما پیشنهاد می شود که اگر قصد چاپ لوگو پاور بانک دارید، در وبسایت مجریان ثبت سفارش کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *