چاپ کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
چاپ کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
کارت ویزیت بیمه نوین
کارت ویزیت بیولیدی

چاپ کارت ویزیت حرفه ای

چاپ کارت ویزیت در ظاهر ساده و معمولی است . اما یکی از سخت ترین ها در حوزه چاپ است. اگر طراحی کارت ویزیت شما عمومی باشد به علت کاهش هزینه ها معمولا از چاپ استاندارد استفاده می کنند که شاید با رنگ سازمانی شما متفاوت باشد. اگر هم کارت ویزیت شما اختصاصی است که تماما می توان مانند رنگ نمونه ارسالی انجام داد.
برای چاپ جنس های مختلفی وجود دارد: کارت ویزیت مدیریتی PVC , کارت ویزیت سلفون مات یا براق  , کارت ویزیت برجسته  , کارت ویزیت لمینیت براق یا مات  , کارت ویزیت کتان

 

انواع چاپ 

 

چاپ سلفون براق

این کارت ویزیت ها بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شوند.پس از چاپ با روکشی که جنس آن سلفون براق می باشد،پوشش داده می شود.این روکش برای اینکه پوست دست با رنگ های چاپ شده به صورت مستقیم در تماس نباشد و برای مقاومت بیشتر آن به کار می رود.مقرون به صرفه ترین کارت ویزیت هایی که در بازار موجود می باشند،کارت ویزیت سلفون براق و مات می باشد.

 

چاپ سلفون مات

چاپ این کارت ها هم همانند سلفون براق بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰گرم انجام می شود.بعد از چاپ با لایه ای از جنس سلفون مات پوشش داده می شود.امکان چاپ یووی (UV) هم در کارت های سلفون مات وجود دارد که باید در فایل های جداگانه ای ارسال بشوند.

 

چاپ نوشتاری

این سبک از کارت ها بدون روکش هستند که برای نوشتن مناسب هستند.اندازه این کارت ویزیت ها در سایز ۴.۸ در ۸.۵ سانتی متر می باشند که حدودا ۳ میلی متر از هر طرف کارت به عنوان لقی طراحی در نظر گرفته می شود.جنس و قیمت این کارت ویزیت ها به گونه ای می باشد که آن را به پر طرفدارترین کارت ویزیت های موجود در بازار تبدیل کرده است.

 

چاپ گلاسه و بافت دار براق

این نوع از کارت ویزیت ها روکش دارند ولی امکان نوشتن روی آنها وجود ندارد.این نکته هم در نظر داشته باشید که کارت گلاسه یووی بافیلتر یا بدون روکش یووی هم چاپ می شود.اگر می خواهید کار شما بدون روکش یووی باشد،ذکر آن را در قسمت توضیحات فرم سفارش فراموش نکنید.رنگ های این کارت به صورت شفاف و درخشنده می باشد.

 

چاپ لمینت براق 

این کارت ویزیت ها بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰گرم چاپ می شوند و روکش لمینتی ۱۵۰ میکرونی بعد از چاپ بر روی آن قرار می گیرد.لمینت براق دارای مقاومت فوق العاده ای می باشد و از پاره شدن و خم شدن کارت پرزنت جلوگیری می کند.تمامی رنگ هایی که بر روی این کارت چاپ می شوند،پررنگ و زنده می باشد و هیچ محدودیت رنگی در چاپ آنها وجود ندارد.تمامی کارت های لمینت شده دارای دور گرد می باشند.

 

چاپ لمینت برجسته

یکی از زیباترین کارتهایی که تولید می شوند، کارت لمینت برجسته می باشد.چیزی که باعث شده این مدل از ضخامت بسیار خوبی برخوردار باشد،لمینت برجسته است که تشکیل شده از ۲ ورق گلاسه ۳۰۰گرم می باشد که با سلفون مات به یکدیگر پرس شده است.در صورتی که می خواهید کارت خود را برجسته کنید می توانید قسمت های موردنظر خود را در یک فایل جدا ارسال کنید که به شکل یووی چاپ و براق و برجسته شود.

 

سفارش چاپ کارت ویزیت

یکی از روش های مناسبی که می تواند برای کسب و کار شما عزیزان موثر باشد،چاپ کارت می باشد.برای این کار شما می توانید از طرح های مورد علاقه خودتان استفاده کنید. در مجموعه مجریان از طرح های رنگی متنوعی که نشان دهنده برند شماست استفاده می شود و کارت های با کیفیت عالی و دستگاه های مجهز در سریع ترین زمان و پایین ترین قیمت چاپ می شوند.برای اینکه بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید،می توانید همین حالا برای سفارش خود اقدام کنید.