چاپ و سفارش سررسید اختصاصی 1402

تولید کننده سررسید اختصاصی ۱۴۰۲ چاپخانه مجریان

اگر صاحب یک کسب و کار، برند یا یک سازمان هستید، قطعا تابحال برایتان پیش آمده است که اقدام به سفارش و چاپ سررسید اختصاصی و یا سررسید معمولی نمایید. شاید بخواهید اطلاعات بیشتری در مورد سررسید های اختصاصی کسب نمایید و یا تفاوت های ریز سررسید معمولی با سررسید سفارشی را بشناسید.

در این مطلب میخواهیم بطور مفصل به این موضوعات بپردازیم.

تفاوت سررسید معمولی و سررسید اختصاصی

سررسید های معمولی نیز گزینه های مناسبی جهت چاپ تبلیغات هستند، شما میتوانید نام و لوگوی تجاری خود را روی جلد سررسید چاپ نمایید. نوع چاپ روی جلد سررسید بسته به نوع سررسید و جنس جلد آن دارد،  آرم و لوگو را روی سررسید هایی با جنس پارچه و مخمل طور را با لیزر و داغی حک میکنند. سررسید های با جنس جلد چرم و یا پلاستیکی یا گالینگور ها و… را میتوان با استفاده از نصب پلاک فلزی روی آن ها و لیزر روی پلاک به هدیه های تبلیغاتی کاربردی تبدیل نمود.

اما چرا بهتر است از سررسید‌های اختصاصی جهت چاپ و تبلیغات استفاده نماییم؟ چه مزیت هایی نسبت به سالنامه های معمولی دارد؟ در ادامه همین مطلب به تمامی این ابهامات خواهیم پرداخت؛

سررسید اختصاصی

در مورد سررسید‌های معمولی و نحوه چاپ آرم و لوگو روی آنها بطور کلی صحبت نمودیم، اما چیزی که باعث تفاوت بین سالنامه های عومی و سالنامه های اختصاصی مشود، وجود و یا عدم وجود لت های سررسید است. داشتن لت سررسید موجب تبلیغاتی با گستره ی بیشتر میشود، حالا شاید این سوال در ذهن شما تداعی شود که لت چیست؟!

ادامه مطلب
سررسید وزیری تبلیغاتی 1402 برای بازاریابی

لت سررسید در واقع به برگه هایی با جنس گلاسه میباشد که حاوی خدمات، رزومه، تصاویر و یا معرفی محصولات کسب و کار شما میباشد. این لت هارا باید بطور اختصاصی طراحی کنید.

طراحی لت ها به دلیل تاثیر بالایی که در جذب مخاطب و مشتری دارد باید به گونه ای اختصاصی و حرفه ای باشد، از این رو بهتر است این کار را به یک طراح حرفه ای بسپارید.

انواع سررسید های تبلیغاتی

سررسید ها و سالنامه ها نیز مانند دیگر هدیه های تبلیغاتی و یا تقویم های تبلیغاتی، دارای انواع مختلفی است، این انواع بر اساس نوع تقویم، جنس انها، ابعاد و قطع سررسید ها و… طبقه بندی میشوند.

معمول ترین انواع سررسید ها بصورت زیر میباشد؛

چاپ سررسید اختصاصی

سررسید ۱۴۰۳ را نیز باید با کیفیت بالا چاپ نمود، چاپ لت ها، صحافی سررسید، طراحی و چاپ برگه ها، حک لوگو روی جلد سررسید، همگی دارای اهمیت بالایی هستند.

بنابراین باید بهترین چاپخانه و شرکت تبلیغاتی را جهت انجام این امور انتخاب نمایید.

چاپخانه مجریان که تحت مدیریت شرکت تبلیغاتی مجریان است، با داشتن سابقه ای بالای بیست سال در زمینه چاپ و تبلیغات توانسته است بالاترین میزان رضایتمندی در میان مشتریان را کسب نماید، پس میتواند انتخاب مناسبی برای انجام امور چاپی باشد.

اگر شما بدون برنامه ریزی پیشین و نداشتن آگاهی و عدم تحقیق در مورد چاپخانه مورد نظر اقدام به چاپ تبلیغات و یا هدیه های تبلیغاتی نمایید، ممکن است در این زمینه به مشکلات جدی برخورید، اگر سررسید های شما دارای عدم کیفیت مناسب باشند، هدیه گیرنده به هیچ وجه نمیتواند به برند و نام شما اعتماد کند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *