سررسید 1401 , سالنامه 1401 , چاپ سررسید اختصاصی

تبلیغات دائمی با سررسید ۱۴۰۲

یکی از روش های تبلیغات دائمی استفاده از تقویم ها و همچنین سررسید است. با نزدیک شدن به پایان سال جاری فصل سفارش سررسید ۱۴۰۲ آغاز میشود، کسب و کارها، سازمان و برند ها سالانه اقدام به چاپ سررسید مینمایند. اینکه در چه زمینه ای فعالیت دارید مهم نیست، مهم تر از آن شیوه و ماندگاری  تبلیغات دائمی با سررسید ۱۴۰۲ بازاریابی هدفمند است.

با توجه به اینکه سررسید ها ابزارهایی کاربردی هستند و برای عموم مردم قابل استفاده هستند میتواند هدیه تبلیغاتی قابل توجهی باشد.

سررسید اختصاصی 1402

بهترین زمان چاپ سررسید ۱۴۰۲

با توجه به اینکه در نیمه دوم سال، چاپ سررسید ها و تقویم ها آغاز میشوند، بهترین زمین از اواسط پاییز تا اواخر اسفند ماه میباشد. با توجه به اینکه هرچه به روزهای پایانی سال نزدیک میشویم، حجم سفارشات برای شرکت های تبلیغاتی و چاپخانه ها بالا میرود، بهتر است تا قبل از روزهای پایانی سال اقدام به سفارش سررسید نمایید.

شرکت تبلیغاتی مجریان با دارا بودن چاپخانه مستقل تولید کننده اصلی انواع سررسید ها است، توانسته است با برند ها و سازمانهای شناخته شده و موفقی در زمینه تبلیغات همکاری داشته باشد.

بنابراین به عنوان یک تولید کننده میتوانید سفارشات خود را از طریق سایت www.mojrian.net ثبت نمایید. و همچنین میتوانید با ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و بازاریابی این شرکت مشاوره های لازم را دریافت کنید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

ثبت سفارش سررسید مستلزم در نظر گرفتن نکاتی است که باید حتما لحاظ شوند، مهمترین آن مشخص نمودن بودجه اختصاصی است که طبق آن نوع و تعداد سررسید ها را انتخاب نمایید. علاوه بر این موارد باید اختصاصی بودن و یا عمومی بودن سررسید را نیز مشخص نمایید.

ادامه مطلب
هرآنچه که باید درباره چاپ دیجیتال و کاربرد های آن بدانید!

انواع سررسید ۱۴۰۲

سررسید های ۱۴۰۰ نیز دارای انواعی از نظر قطع، سایز، جنس و… هستند که به بررسی و شرح بیشتر این موارد خواهیم پرداخت.

سررسید ها بر اساس قطع و اندازه به دسته های زیر تقسیم بندی میشوند؛

  • سررسید اروپایی
  • سررسید وزیری
  • سررسید ارگانایزر
  • سررسید رقعی
  • سررسید پالتویی
  • سررسید یادداشتی
  • سررسید اختصاصی

جلد سررسید ها نیز با توجه به نوع جنس به انواع مختلفی تقسیم میشوند. سررسید جلد چرم، سررسید جلد ترمو، سررسید جلد گالینگور، سررسید های جلد پوست ماری و یا جلد پارچه ای یا حتی مقوایی.

تبلیغات دائمی با سررسید ۱۴۰۲

چاپ سررسید اختصاصی یکی از بهترین انتخاب ها جهت تبلیغات با سالنامه است. چرا که سررسید های سفارشی و اختصاصی را میتوان از نظر نوع جلد، اندازه، نوع کاغذ، نوع صحافی و… سفارشی سازی نمود. همچنین اینکه علاوه بر چاپ لیزری روی پلاک سررسید میتوان صفحات لت سررسید را نیز طراحی و همراه با صحافی سررسید به ابتدای برگه های آن افزوده شوند. به دلیل داشتن لت سررسید و فضای کافی برای معرفی خدمات و محصولات، میتوان برند یا کسب و کار خود را بیشتر و بهتر به مخاطبان و مصرف کنندگان سررسید معرفی نمود.

در این نوع سالنامه ها طراحی لت های سررسید نیز دارای اهمیت است، به همین دلیل بهتر است در انتخاب شرکت تولید کننده سررسید نیز دقت نماییم. چرا که طراحی لت ها باید به گونه ای حرفه ای و خلاقانه باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *