کاربرد جاکلیدی تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

کاربرد جاکلیدی تبلیغاتی در معرفی کسب و کار

کاربرد جاکلیدی تبلیغاتی

کاربرد جاکلیدی تبلیغاتی در بازاریابی چیست ؟ جاکلیدی تبلیغاتی دارای مدلهای متنوعی می باشد مانند جاکلیدی ارزان شیشه ای,جاسوئیچی طلقی, جاکلیدی فلزی چرمی و استیل, جاسوئیچی با شکل های انتخابی و… می باشد.جا کلیدی تبلیغاتی یا جاسوئیچی تبلیغاتی یکی از کاربردترین هدایای تبلیغاتی ارزان می باشد که همیشه بدلیل نوع کارایی و قیمت مقرون به صرفه آن در بین هدایای تبلیغاتی مطرح بوده است.

معرفی جاکلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی یا جاسوئیچی تبلیغاتی، یکی دیگر از انواع هدایای تبلیغاتی ارزان می باشد که به دلیل کاربرد زیاد و ارزان بودن آن، طرفداران زیادی نیز دارد. این وسیله ای است که جهت قراردهی کلیدها در کنار جاکلیدی در نظر گرفته می شود. در صورت استفاده زیاد از کلید و لوازم جانبی مانند فلش مموری، میتوان از یک جاکلیدی تبلیغاتی زیبا و جالب استفاده نمود. جاکلیدی تبلیغاتی در انواع مختلف فلزی و پلاستیکی تولید می شود. در صورتی که تصویر خاصی مد نظر باشد، میتوان روی جاکلیدی فلزی و پلاستیکی، تصویر مد نظر را چاپ نمود. این هدیه به گونه ای طراحی می شود که تصویر یا متن یا لوگویی از برند و شرکت مورد نظر روی آن درج و چاپ گردد. در صورتی که این محصول به صورت حرفه ای طراحی و تولید شود، در فروش محصولات و برندها تأثیر فراوانی خواهد گذاشت.

کاربرد جاکلیدی تبلیغاتی در معرفی کسب و کار

کاربرد این محصول ، آنجا مشخص می شود که هر فردی میتواند دسته ای کلیدهای شخصی خود را به جاکلیدی خود نصب نماید. در صورتی که این هدیه تبلیغاتی دارای تصویر، نام برند و نام محصول مشخصی باشد، با هر بار استفاده از جاکلیدی، نام برند دیده و مشاهده می شود. مخاطبان این هدیه تبلیغاتی با مشاهده نام برند با هر بار استفاده از ، متوجه نام کالا شده و در ذهن خود نام و نشان شرکت تولید کننده را ثبت می کنند. در صورتی که این هدیه تبلیغاتی ارزان به افراد مشخصی ارائه شود، می تواند به دو صورت فلزی و پلاستیکی اهداء شود. بهتر آن است که گروه مخاطبین جاکلیدی تبلیغاتی شناخته شود تا کارشناسان تبلیغاتی، تصمیم بهتری جهت ارائه این محصول بگیرند. از کاربردهای دیگر این هدیه تبلیغاتی، این است که به دلیل استفاده مکرر، بیشتر از وسایل دیگر مورد مشاهده واقع می شود. کاربرد دیگر این است که این هدیه تبلیغاتی برای مدت زیادی ماندگاری دارد و دیرتر دچار خرابی و آسیب دیدگی می شود. در نتیجه چاپ نام برند روی آن، میتواند نقش مهمی در افزایش فروش محصولات ایفا کند. رمز محبوبیت و ماندگاری اسم برخی از بانک‌ها، کارخانه‌ های آبمیوه خریدجاسوئیچی تبلیغاتی مخصوص به خود است. اما جاکلیدی و جاسوئیچی‌ های تبلیغاتی منحصرا برای تبلیغات شرکت‌ ها و محصولات نیست، شما می‌توانید با سفارش جاسوئیچی‌ های منحصر به فرد خود در طرح‌ هایی محبوب مانند ماشین و مکان‌ های دیدنی، ماه تولد و … و فروش آن‌ ها در نمایشگاه‌ ها و مناطق گردشگری تنوع را به کسب و کار خود وارد کنید. هم چنین امروزه جاکلیدی‌ ها و جاسوئیچی ها تبلیغاتی بسیار در میان جوانان باب شده و بسیاری از خریداران با طرح ایده‌ هایی نوین در هنگام سفارش آن را به عنوان یک هدیه خاص به دوست، همسر و خانواده خود هدیه می‌دهند.

ادامه مطلب
اهمیت برند سازی با حک لوگو برروی محصولات تبلیغاتی?

سفارش جاسوئیچی تبلیغاتی

در بین این تنوع جنس و طرح جاکلیدی، جاسوئیچی‌ های تبلیغاتی فومی و فلزی-چرمی به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت بالایی که دارند، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. جاکلیدی‌ های فلزی یا سربی به صورت ریخته گری و با قالب‌ های مخصوصی ساخته می‌شوند و طرح‌های انتخابی سه بعدی شما را در عرض چند ساعت باکیفیت بالا تولید خواهد کرد. نوشته‌ ها بر روی جاکلیدی‌ های چرمی نیز اکثرا از طریق چاپ لیزری بر روی چرم مصنوعی یا اصل نقش می‌بندد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام سفر به شهر و کشور بخواهید یک یادگاری کوچک از آن محل با خود داشته باشید، جاسوئیچی‌ های تبلیغاتی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ ها در این مورد هستند که جزو هدایای تبلیغاتی کاربردی است. شما می‌توانید با خرید آنلاین یک جاسوئیچی تبلیغاتی بدون تلف کردن زمان یک سوغاتی ماندگار را تهیه نمایید. به دلیل مقاومتی که جاکلیدی و جاسوئیچی‌ها که دارند به مدت طولانی طرح و نوشته شما را حفظ خواهند کرد، شما می‌توانید با سفارش جاسوئیچی تبلیغاتی هر نوع طرح و نوشته‌ای را بر روی جاسوئیچی خود ثبت نمایید. در هنگام سفارش جاکلیدی تبلیغاتی خود دقت داشته باشید که از جنس مرغوبی برای ساخت آن استفاده شده باشد چراکه کیفیت هدیه تبلیغاتی در امر تبلیغات و برندینگ موضوع بسیار مهمی است.

محل لیزر جاکلیدی تبلیغاتی

این کاملا بدیهی است که شما سفارش جاکلیدی تبلیغاتی میدهید برای معرفی برند و کسب و کارتان. برای بهتر دیده شدن و در ذهن ها جاودان باقی ماندن. هدف این است پس باید لوگو و برند را روی جاکلیدی لیزر و حک کرد. اگر جاکلیدی سفارشی شما فلزی است باید روی بدنه آن که فلز است لوگو و برندتان را لیزر و حک کنید. اگر چوبی است هم می توانید لوگو را لیزر نمایید و هم چاپ نمایید اگر جاکلیدی چرم است می توانید هم لوگو را لیزر کنید و هم از داغی لوگو استفاده کنید. در هر صورت سعی کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید چرا که مدت ها این هدیه تبلیغاتی شما نزد مشتریان شما باقی خواهد ماند. پیشنهاد می شود فقط لوگو را حک کنید و از زدن شعار تبلیغاتی ، آدرس ، تلفن ، سایت خودداری کنید چراکه فضای معرفی کم است و در آن فضای کم موارد فوق دیده نمی شوند و به ظاهر کار هم لطمه می زند. همکاران ما در مجریان آمادگی دارند در زمینه جاکلیدی تبلیغاتی بهترین مشاوره ها را به شما ارائه دهند. همین حالا از طریق چت واتس اپ یا تلفن ۰۹۱۲۱۳۶۰۸۶۸ تماس بگیرید.

ادامه مطلب
از کدام پک هدیه برای سالگرد و افتتاحیه کسب و کار استفاده کنیم؟
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *