بهترین چاپخانه چاپ ساک دستی تبلیغاتی

بهترین چاپخانه چاپ ساک دستی تبلیغاتی

اگر در این صفحه هستید احتمالا صاحب یک بیزینس یا کسب و کار هستید و قصد مراجعه به بهترین چاپخانه چاپ ساک دستی تبلیغاتی دارید. همه ما میدانیم دنیای تبلیغات دنیایی پر از رقابت است. در این دنیا لازم است از تمامی امکانات، ایده ها، نیرو و توان خود بهره گرفت تا پیروز میدان شد. این رقابت تنها محدود به شهر یا کشور ما نیست بلکه در سرتاسر جهان، تبلیغات به شکل کاملا کاربردی و با پیچیدگی های خاص خود در جریان است.

همه کمپانی ها و بیزینس های بزرگ دنیا سالانه هزینه هنگفتی را صرف تبلیغات میکنند و البته چندین برابر این هزینه را از سود دریافت میکنند. حال در این همه پیچیدگی تبلیغاتی یکی از ساده ترین و پرکاربرد ترین راه ها، هدایای تبلیغاتی هستند. حال این هدیه میتواند سررسید باشد یا چاپ ساک دستی تبلیغاتی. و اما این مقاله اختصاص دارد به توضیح مزایای ساک دستی و معرفی بهترین چاپخانه چاپ ساک دستی تبلیغاتی است. پس با ما همراه باشید.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

معمولا فروشگاه های مختلف اعم از؛ بوتیک، سوپرمارکت، فروشگاه های زنجیره ای، کفش فروشی ها، لوازم آرایشی و غیره از ساک دستی هایی استفاده میکنند که لوگو کسب و کارشان روی آن حک شده باشد. در این روش، خرید مشتریان در بگ هایی شیک و زیبا قرار داده میشوند تا علاوه بر انتقال حس خوب، اطلاعات مربوط با کسب و کار و بیزینس به مشتری داده شود. از آنجایی بگ های تبلیغاتی، زیبا و کارآمد هستند توسط مشتری نگه داشته میشوند و همچنان مورد استفاده قرار میگیرند‌ و همین زمینه ای برای تبلیغات مستمر و گسترده خواهد بود.

انواع ساک دستی های تبلیغاتی

بسته به نوع محصول و نوع بیزینس ساک دستی ها با جنس های مختلف تولید و عرضه میشوند. مثلا برای کالاهای سبک و فانتزی از ساک دستی کاغذی استفاده میکنند. برای کالاهای سنگین تر از بگ های پارچه ای یا نایلونی استفاده میکنند. بنابراین اگر صاحب یک بیزینس هستید بهتر است برای تهیه ساک دستی به بهترین چاپخانه چاپ ساک دستی تبلیغاتی مراجعه کنید تا علاوه بر زدن چاپ های با کیفیت، در انتخاب نوع ساک دستی به شما کمک کنند.

ادامه مطلب
چرا از الان سررسید اختصاصی ۱۴۰۳ را بخریم ؟ + کاربرد ها و انواع

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

شاید در تهیه ساک دستی تبلیغاتی مردد باشید ولی این را در نظر بگیرید امروزه عصر رقابت است و کم ترین کاری که کسب و کار ها برای خودشان انجام میدهند خرید هدایای تبلیغاتی یا چاپ ساک دستی تبلیغاتی است‌. شما هیج کسب و کاری را نمیبینید که از ترفند تبلیغ برای پیشرفت خود استفاده نکند و شما اگر همین کار ساده را انجام ندهید برای همیشه از دنیای رقابت کنار خواهید رفت.

چرا ساک دستی تبلیغاتی ؟

همگی ما همه روزه در حال حمل و نقل وسایل مختلفی هستیم. به هرحال حمل هر وسیله باید توسط یک بگ پارچه ای یا نایلونی صورت گیرد. حال اگر ما به عنوان یک بیزینس من، از بگ های زیبا و بادوام به همراه نام تجاری و شماره تلفن و آدرس محل کار استفاده کنیم و آن را به ارباب رجوع بدهیم. از آن پس ساک دستی شما به عنوان وسیله ای برای حمل استفاده میشود و افراد زیادی با آن مواجه خواهند شد. همین کار ساده میتواند به عنوان یک مبلغ متحرک عمل کند و با شما در راستای هدفتان کمک نماید.

اما مهمترین بخش تهیه هدایای تبلیغاتی یا ساک دستی باید این را در نظر بگیرید که همکاری با یک تیم حرفه ای چقدر میتواند کمک کند. پس شما به عنوان یک مدیر یا موسس باید در نظر داشته باشید، تیمی را انتخاب کنید که از هر جهت حرفه ای باشد و دارای پارامتر هایی چون؛ رضایت مشتریان، تیم خلاق و حرفه ای، سابقه، مجهز بودن و غیره باشد.

همچنین این تیم باید یک مشاور جهت مشاوره دادن در انتخاب درست هدایای تبلیغاتی داشته باشد. در نهایت بهتر است چاپخانه ای را انتخاب کنید که ساک دستی را با هر تعداد چاپ کند چرا که اکثر چاپخانه ها در تعداد کم چاپ نمیکنند و این خود یک نقطه ضعف محسوب میشود. بنابراین سعی کنید بهترین چاپخانه تهران را شناسایی کنید سپس مراجعه کنید.

ادامه مطلب
چاپ آرم روی سررسید تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی ارزان

یکی دیگر از ویژگی های بهترین چاپخانه چاپ ساک دستی تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی ارزان است. یک چاپخانه خوب باید خیلی منصف باشد و هدایایی با قیمت مناسب و ارزان ارائه دهد. در غیر اینصورت تهیه و سفارش محصولی چون ساک دستی در تعدا بالا، به صرفه نخواهد بود و ممکن است به جای سود آوری، زیبان بارهم باشد. پس در تهیه هدیه تبلیغاتی باید به تمامی این نکات توجه کرد.

یکی دیگر از ویژگی های یک چاپخانه خوب در این است که  دارای تنوع بالایی از هدایای تبلیغاتی باشد. مثلا هدایایی چون ماگ، سررسید وزیری، سررسید اروپایی، جاکلیدی، جاکارتی، چاپ ساک دستی تبلیغاتی و غیره را داشته باشد. همانطور که احتمالا میدانید چاپ روی محصولات و اجناس مختلف نیازمند دستگاه و ابزار آلات مختلف است پس اگر یک چاپخانه دارای تنوع بالایی از محصولات باشد به این معناست که این مرکز بسیار مجهز است. بنابراین سعی کنید با چاپخانه ای قرارداد ببندید که تنوع بسیار بالایی در هدایای تبلیغاتی داشته باشد.

چاپخانه مجریان

مفتخر هستیم که در اینجا چاپخانه ای را معرفی کنیم که دارای تمام ویژگی های فوق اعم از: کادر مجرب، سابقه طولانی، ابزار آلات پیشرفته، تنوع محصولات و غیره است. چاپخانه مجریان در خصوص تولید ساک دستی بر روی جنس های مختلف پارچه ای، پلاستیکی و کاغذی دارای انواع ماشین آلات اعم از کاچیران، فلکسو، پرسی متانو و غیره است. همچنین این چاپخانه سابقه مشارکت با کارخانجات، شرکت ها و موسسات مختلف دارد که در این مشارکت خدمات ارزنده ای را ارائه داده است و میتوانیم آن را به عنوان بهترین چاپخانه چاپ ساک دستی تبلیغاتی معرفی کنیم.. شما مشتریان عزیزم هم میتوانید برای ثبت سفارش خود به سایت مجریان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن موجود در سایت مراجعه کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *