بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول

بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول

کسب و کارها برای محصولات تولیدی خود به دنبال بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول هستند چون می دانند نباید بسته بندی را نادیده بگیرند. این روزها کسانی که برای کالا و محصولات خود از بسته بندی بهتر و زیبا تری استفاده می کنند می دانند که فروش بهتری نیز دارند در واقع بین بسته بندی محصولات و فروش آن ها رابطه ی مستقیم وجود دارد. بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول سعی می کند به نحوی طراحی را برای جعبه ها انجام دهد تا آنقدر جذاب و باکیفیت باشد که حتی آن مصرف کننده ای که تا به حال از آن محصول استفاده نکرده است ترغیب شود و سعی کند اطلاعات خود را درباره ی آن محصول بالا برد. به عبارت دیگر طراحی بسته بندی ها باید کامل و با رعایت جزئیات انجام شود تا  شرکت در فروش موفق عمل کند.

طراحی بسته بندی

در تحقیقات انجام شده در امریکا به این نتیجه رسیده اند که حدود هفتاد درصد از خریداران تایید کرده اند که طراحی بسته بندی در تصمیم گیری آن ها برای خرید موثر بوده است. کسب و کارها سفارش خود را به بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول می دهند چون می دانند آنان برای طراحی هر جعبه اهمیت خاصی قائل هستند و از طریق بیان و اجرای ایده های نو و خلاقانه می توانند توجه مشتریان هدف را به خود جلب کنند. خلاقیت در طراحی پک ها موجب می شود آن برند دارای مزایای ویژه ای نسبت به سایر رقبا شود و موجب ایجاد تمایز می شود.

شرکت تبلیغاتی ها در طراحی بسته بندی به عوامل متعددی توجه می کنند مثلا گروه سنی مصرف کننده را در نظر می گیرند و متناظر با آن، رنگ و طرح ها را انتخاب می نمایند. مثلا برای کارتون اسباب بازی از تصاویر شخصیت های کارتونی استفاده می کنند.

نحوه ی انتخاب رنگ و شکل در طراحی بسته بندی

بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول به خوبی به نکات مهم طراحی واقف هست و می داند هر جعبه و پک محصول از دو جنبه مهم تلقی می شود. اولین جنبه خصوصیات فیزیکی پک ها می باشد که به آن هویت فیزیکی می گویند و شامل رنگ و طرح و شکل و سایز پک ها می باشند. دومین جنبه هویت روانی در طراحی پک ها می باشد که در فرهنگ ها و کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد و بسته به فرهنگ و عرف هر کشور باید طراحی متفاوت انجام شود. برای مثال در برخی کشورها و فرهنگ ها انتخاب رنگ آبی را برای بسته بندی رنگ مختص مردان می دانند و رنگ قرمز را برای زنان می پسندند یا پک های دایره شکل را برای زنان انتخاب می کنند و جعبه های چهار گوش را برای مردان جالب می دانند.

ادامه مطلب
سررسید وزیری 1402 و انواع و ویژگی های آن

استفاده از برخی رنگ ها در بعضی فرهنگ ها نشان از ارزان بودن آن محصول است  و بعضی رنگ ها نشان از گران بودن  و قیمتی بودن کالا محسوب می شود. برخی اعتقاد دارند که استفاده از رنگ قرمز در بسته بندی چای، کیفیت رنگ آن را نشان می دهد و استفاده از رنگ سبز نشان دهنده ی سبز بودن برگ چای می باشد. بنابراین کسب و کارها به بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول سفارش می دهند چون می دانند این شرکت ها دارای تیمی هستند که به این جنبه ها آگاهی دارند و می توانند به آن ها کمک کنند تا طرح متناسب با جامعه هدف را انتخاب و تولید نمایند تا باعث تاثیر گذاری بیشتر در ذهن مخاطب و افزایش فروش شوند.

طراح بسته بندی

طراحان در بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول به خوبی می دانند که ویژگی های هر بسته بندی باید متناسب با دیگر جنبه های تبلیغات و بازاریابی باشد به عنوان مثال اگر یک کسب و کار تنها از فروشگاه ها برای فروش محصولات خود استفاده می نماید پس باید دارای پک های خاصی باشد، از طرفی اگر بسته بندی محصولات برای شرکتی می باشد که به تازگی وارد صنعت شده است و کارش تقریبا مشابه شرکت های رقیب است، بسته بندی باید طوری طراحی شود که جنبه های رقابت در آن لحاظ شده باشد. برای بسته بندی برای شرکت های تازه وارد باید به این نکته توجه نمود که توزیع این محصول در مکان های ارزان قیمت تر انجام می شود پس می تواند بسته بندی ساده تری نیز داشته باشد تا ارزان قیمت تر شود.

ادامه مطلب
بهترین هدایای تبلیغاتی

نکته ای که بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول رعایت می کند این است که روش مناسب برای تحقیق را انتخاب می کند. برای مثال برای این که تحقیق موفقیت آمیزی داشته باشد یک بازسازی واقعی از مغازه و خریدار انجام می دهد و از خریدار سوالاتی در باره ی اینکه چه برند هایی را خریداری می کند و کدام را خیر، می پرسد تا شناختش از جامعه هدف افزایش یابد و طراحی بسته بندی را بهتر انجام دهد.

سفارش طراحی بسته بندی محصول

همان طور که اشاره کردیم نحوه ی طراحی در بازاریابی و برنامه ریزی مهم است. در بسته بندی اندازه و رنگ و طرح و اطلاعات مندرج بر آن و دفترچه راهنما و.. مهم است. بسته بندی در واقع شبیه به یک واسطه ای می باشد که اطلاعات را از فروشنده و تولید کننده به خریدار و مصرف کننده منتقل می کند پس انتخاب بهترین شرکت طراحی بسته بندی محصول مهم است تا بتواند اطلاعات را به درستی منتقل کند.

اگر بسته بندی به درستی انجام نشود بر ذهن مصرف کننده تاثیر منفی می گذارد و لازم است به بهترین نحو انجام بگیرد و حتی هر چند وقت یکبار در آن تغییر صورت بگیرد. فراموش نشود که بسته بندی تنها وظیفه ی تبلیغات را به عهده ندارد بلکه باید از محصول طی فرآیند تولید و پس از آن تا زمان مصرف، محافظت نماید.

چاپخانه مجریان یکی از شرکت های تبلیغاتی است که در زمینه تولید و طراحی بسته بندی محصولات فعالیت می کند و با بسیاری از کارخانجات و کسب و کارها همکاری کرده و پک مخصوص محصولشان را طراحی می نماید. این شرکت تبلیغاتی به طور خاص در چاپ و طراحی و بسته بندی فعالیت می کند و دارای سابقه ای طولانی می باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *