سررسید اروپایی 1400

بهترین زمان چاپ سررسید ۱۴۰۲

سررسید یکی از بهترین استراتژِ های تبلیغات برای انواع کسب و کارهاست! چاپ سررسید ۱۴۰۲ با توجه به نزدیک شدن به فصل پایانی سال، یکی از ملزومات جهت پیگیری و برنامه ریزی در این خصوص است.

هر کسب و کار و سازمان و یا برندی دارای کارشناسان بازاریابی و تبلیغات هستند، و یا ینکه مدیریت آنها این مسئولیت را نیز برای برند یا سازمان خود برعهده دارد. بنابراین باید بطور مداوم به دنبال روش های بازاریابی نوین و موثر باشد.

روش های تبلیغات دارای انواع گوناگون هستند که با توجه به نوع کسب و کار و یا شرایط جامعه توسط کسب و کارها گزینش و به اجرا میرسند.

همواره چاپ سررسید و یا انواع تقویم ها دارای مزیت های بسیاری جهت جذب مخاطب و مشتری برای یک کسب و کار هستند.

سفارش سررسید ۱۴۰۲

برای سفارش سالنامه بهتر است ابتدا با توجه به بودجه تخصیص داده شده برای این امر و همچنین نوع کسب و کار و نوع مخاطبین اقدام به انتخاب یکی از انواع سالنامه ها نمایید.

بهترین زمان برای انجام این سفارش، از اواسط فصل پاییز و تا اواخر سال جاری است. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر چه به روزهای پایانی نزدیک میشویم با توجه به حجم بالای سفارشات، مدیریت و همچنین زمان تحویل کارها برای چاپخانه و شرکت ها سخت تر شده و ممکن است زمان انتظار برای شما بیشتر و بیشتر شود.

بنابراین شما باید به این نتیجه برسید که دقیقا چه ماهی شروع به چاپ سررسید نمایید. طبقق گفته های کارشناسان امور تبلیغات و بازاریابی، بهترین زمان از آبان و آذر ماه تا بهمن ماه است! با وجود اینکه در اسفند ماه نیز این سفارشات صورت میگیرد اما این زمان همه مجموعه ها و چاخانه ها پرکار بوده و شما مجبور به صرف زمان بیشتری جهت انجام این کارها هستید.

ادامه مطلب
چرا بهتر است از کاتالوگ های چاپی استفاده کنیم

شما میتوانید قبل از گزینش با کارشناسان امور تبلیغاتی و همچنین کارشناسان فروش شرکت مجریان تماس گرفته و مشاوره های لازم در این زمینه را دریافت نمایید.

انواع سررسید ها

سررسید وزیری، سررسید اروپایی، سررسید رقعی، سررسید کلاسوری یا سررسید ارگانایزر، سررسید پالتویی یا جیبی، انواع سررسید های خشتی و سررسید یادداشتی ها از قبلی انواع سالنامه های قابل سفارش جهت اختصاصی نمودن برای تبلیغات و چاپ هستند.

شما میتوانید بر حسب نیازتان یکی از انواع این سررسید ها را انتخاب نمایید. چرا که تفاوت اصلی این سررسید ها از حیث قطع آنها بوده و جهت سفارشی سازی نوع جلد، جنس کاغذ و نوع تقویم سررسید ها نیز دارای انواع مختلفی هستند.

به عنوان نمونه جنس کاغذ ها میتواند کاغذ سفید باشد و یا کاغذ کرم! این کاغذ ها در وزن های مختلف مانند کاغذ های ۷۰ گرم و… نیز وجود دارند.

جلد سررسید ها نیز میتواند در انواع مختلفی مانند جلد چرم، جلد های ترمو و یا گالینگور و یا پارچه ای و مقوایی به تولید برسند. از حیث نو.ع صحافی نیز میتوان گفت که دارای انواعی از قبلی صحافی با چسب و یا صحافی ته دوخت و … هستند.

سررسید اختصاصی 1400

چاپ سررسید ۱۴۰۲

بعد از مرحله سفارش سررسید ابتدا نوبت به نوع طراحی و درج تبلیغات و همچنین حک لوگو روی پلاک سررسید و یا جلد آن و همچنین چاپ نهایی و صحافی سررسید میرسد.

طراحی سررسید

بعد از مرحله سفارش سالنامه همانطور که گفتیم به مرحله طراحی سالنامه میرسیم، منظور از طراحی، طراحی لت سررسید و یا نام و لوگو تجاری روی پلاک و یا جلد آن است. این طرح ها ابتدا به صورت موکاپ اجرا شده و سپس برای چاپ در سررسید به چاپخانه ارسال میشوند.

ادامه مطلب
ست مدیریتی هدیه تبلیغاتی مناسب مدیران

بعد از این مراحل نوبت به چاپ و صحافی سررسید میرسد. شما میتوانید جهت انجام این امور کارهای خود را به چاپخانه مجریان بسپارید و از سابقه درخشان این مجموعه بهره گیری نمایید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *