بهترین هدایای مدیریتی چیست |چاپخانه مجریان

بررسی بهترین هدایای مدیریتی

هدایای مدیریتی

بهترین هدایای مدیریتی چیست ؟دنیای کسب‌وکار امروزه فعال‌تر شده است. در این زمانه پر از مشغله و تغییروتحول برای این که کسب‌وکاری پابرجا و ماندگار باشد، از روش‌های خلاقانه و متعددی در کسب‌وکارها استفاده می‌شود. یکی از روش‌هایی که در بیشتر کسب‌وکارها برای ارتقا و پیشرفت و حتی شناساندن محصولات و کالای خود به دیگران از آن بهره می‌برند، هدایای مدیریتی هستند. تهیه این هدیه‌ها کار بسیار سخت و چالش‌برانگیزی است، مخصوصا اگر برای افراد خاص و یا مدیران انتخاب شوند. در این مقاله می‌خواهیم، بدانیم بهترین هدایای مدیریتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارند.

هدیه مدیریتی مناسب‌ترین هدیه

مدیران از جمله افرادی هستند که معمولا در طی سال، هدایای تبلیغاتی را از شرکت‌های دیگر یا توسط کارمندان خود دریافت می‌کنند. این هدایای مدیریتی در مناسبت‌های مختلف تهیه شده و به مدیران ارائه می‌شوند که می‌تواند برند آن شرکت و سازمان را ماندگار کرده و اهدافی مانند روابط کاری بعدی را پایدار کند.

در طی سال‌ها این هدایا تنوع بسیار بالایی پیدا کردند و افراد معمولا در فکر اینکه بهترین هدایای مدیریتی چیست، سردرگم می‌شوند. هدیه مدیریتی علاوه بر ماندگاری و قائل‌شدن ارزش نباید تکراری باشد، بلکه باید تاثیر مثبتی روی مدیران بگذارد.

آیا ست‌های مدیریتی از بهترین هدایا برای مدیران محسوب می‌شوند؟

زمانی که صحبت از تهیه بهترین هدایا برای مدیران می‌شود، افراد به فکر تهیه ست‌های مدیریتی می‌افتند. پیش خود فکر می‌کنند که بهترین هدایای مدیریتی چیست و شامل چه اقلامی می‌شود. ست‌های مدیریتی هدایای مناسبی هستند که چندین کالا را در خود جای‌داده‌اند و در یک بسته‌بندی شیک ارائه می‌شوند. اقلام در این بسته‌بندی‌ها شامل لوازم الکترونیکی مانند: فلش مموری تبلیغاتی ، هندزفری، موس، هارد، کابل شارژر و… هستند.

ست‌های لوازم‌التحریر شامل: تقویم رومیزی ، روان‌نویس‌های لوکس، سررسید، خودنویس، دفترچه یادداشت و… بوده و ست‌های لوازم شخصی شامل: کمربند، جاکارتی، کیف پول، ساعت‌مچی، جاسوئیچی و… هستند. این وسیله‌هایی که نام‌برده شد از کالاهای اصلی در هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند که مناسب خانم‌ها و آقایان هستند . حالا می‌خواهیم بدانیم بهترین هدایای مدیریتی چیست و چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی‌های هدایای مدیریتی چیست؟

برای اینکه بدانید هدیه مدیریتی مناسب هدیه به مدیران هستند یا نه، باید به ویژگی مهم این هدایا توجه کنید. آن را نسبت به سلیقه و علاقه افراد مورد بررسی قرار داده و تهیه کنید. در پاسخ به این که بهترین هدایای مدیریتی چیست، ابتدا ویژگی این هدایا را بررسی می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • گزینه‌های خلاقانه و دورشدن از کلیشه‌ها

در مورد هدایای مدیریتی که ذکر کردیم، هرچند که هدایای مناسبی هستند؛ ولی تکراری بوده و از جمله هدایای کلیشه محسوب می‌شوند و مشخص است که تاثیر چندانی روی مدیران نخواهند گذاشت. پس باید به دنبال انتخاب‌های خلاقانه رفت تا بتوان هدایایی را انتخاب کرد که در ذهن مدیران ماندگار شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

  • کاربردی‌بودن هدایا در عین خلاقیت

بیشتر افراد سعی کنند یک هدیه جالب و درعین‌حال عجیب را به مدیران هدیه دهند که باز فرقی با هدایای کلیشه‌ای نمی‌کند. در تهیه این هدایا باید به کاربردی‌بودن آن توجه کرد. البته فقط کاربردی‌بودن هدایا مهم نیست؛ بلکه باید درعین‌حال خلاقانه هم باشد و تاثیر شگرفی روی مدیران بگذارد.

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی سنتی (انواع صنایع دستی اصیل ایرانی)

برای این منظور می‌توان بسته‌های ترکیبی و خلاقانه‌ای را تهیه کرد یا از بسته‌های آماده هدایا که در فروشگاه‌های معتبر هستند، خریداری کرد. بعدازاین توضیحات حالا می‌خواهیم به سوال بهترین هدایای مدیریتی چیست بپردازیم و از نمونه‌های زیبای هدایا صحبت کنیم.

  • بسته‌بندی ویژه را فراموش نکنید

اگر بهترین هدایای مدیریتی را هم تهیه کنید که هم کاربردی و هم خلاقانه باشد ولی از بسته‌بندی مناسبی برخوردار نباشد، تاثیر چندان خوبی بر مدیران نخواهد داشت. بدون بسته‌بندی و جعبه نوعی بی‌احترامی به مدیران محسوب می‌شود. امروزه انواع مختلفی از جعبه و بسته‌بندی‌های شکیل را می‌توان تهیه کرد تا گزینه‌های مناسبی برای هدایای به مدیران باشد.

نمونه‌هایی از بهترین هدایای مدیریتی زیبا و شیک

باتوجه‌به توضیحاتی که در مورد هدایای مدیریتی داده شد که از جمله هدایای تکراری محسوب می‌شدند، در این مطلب در مورد هدایای ارزشمند و لوکسی صحبت می‌کنیم که هدایای مدیریتی شیکی هستند که مناسب مدیران هستند. این هدایا شامل موارد زیر می‌شوند:

  • جاقلمی خاتم و سنگاب و بسته شکلات خوری

اگر به شهر اصفهان و شیراز سفرکرده باشید، کلمه خاتم‌کاری و سنگاب را شنیده‌اید و یا حتی ممکن است در بازارهای شهر نمونه‌های زیبایی از آن را مشاهده کرده باشید. هدیه ایرانی و اصیل است که حالت سنتی دارد و می‌تواند به‌عنوان بهترین هدیه مدیریتی برای مدیران محسوب شود.

این بسته حاوی جاقلمی خاتم‌کاری شده و یک شکلات خوری مسی است که با فیروزه ترکیب شده به هماره یک سنگاب که درون یک جعبه چوبی شیک قرار گرفته است و موجب زیبایی و جذابیت چشمگیر این هدایا شده است. در پاسخ به این که بهترین هدایای مدیریتی چیست، می‌توان به این نمونه اشاره کرد.

  • خرید کتاب‌های ارزشمند و گران‌بها به‌عنوان هدیه‌های مدیریتی

هدیه‌ای خلاقانه و جذاب که می‌تواند برای هر مدیر شایسته باشد. امروزه سلیقه افراد در خواندن کتاب زیاد پیچیده نیست و می‌توان از نمونه کتاب‌های پرفروش و شناخته‌شده ادبی به‌عنوان یک هدیه گران‌بها برای ارائه به مدیران تهیه کرد. بعضی از کتاب‌ها ارزش معنوی زیادی دارند مانند: گلستان و بوستان سعدی، دیوان حافظ کتاب‌های شاعران بزرگ دیگر که می‌تواند یک هدیه بسیار باارزش برای مدیران محسوب شود. می‌توان در کنار این کتاب‌ها سالنامه ۱۴۰۲ را در مدل‌ها و طرح‌های زیبا در کنار این هدایای نفیس ارائه کرد.

  • آجیل‌خوری ملیله و قندان فیروزه و بسته گلدان

این ست زیبا نمونه‌ای از هدیه‌های VIP محسوب می‌شود که می‌تواند گزینه خوبی برای قدردانی از مدیران و کارمندان محسوب شود و یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است. ملیله از هنرهای دستی اصیل ایرانی است که معمولا روی نقره مس و طلا صورت می‌گیرد. در این بسته هدایای مدیریتی دو گلدان و یک آجیل‌خوری ملیله‌کاری قرار گرفته است. این بسته هدیه زیبا دارای ترمه ابریشمی است که تکمیل‌کننده هدیه مدیریتی است. باتوجه‌به این نمونه‌های ارائه شده می‌توان پاسخ سوال بهترین هدایای مدیریتی چیست را دریافت.

ادامه مطلب
چگونه بسته بندی لوازم آرایشی را طراحی کنیم؟

هدیه مدیریتی پذیرایی

یکی از هدایای خلاقانه‌ای که کاربردهای زیادی دارند، هدایای پذیرایی است. به طور مثال می‌توان بسته دم‌نوش‌های متنوع را همراه با ست استکان و نعلبکی نام برد که یکی از بهترین هدایای مدیریتی است. بسته‌بندی این دم‌نوش‌ها به شیوه صنایع‌دستی ایرانی طراحی شده است و در بسته‌ها به‌صورت خلاقانه از وسایل بسیار کاربردی صنایع‌دستی ایرانی قرار داده شده است.

پس اگر به دنبال تنوع در هدایای مدیریتی هستید، این بسته‌های مدیریتی پذیرایی می‌تواند به‌عنوان یک هدیه لاکچری محسوب شود. با داشتن ویژگی مثبتی که دارد، می‌تواند در ذهن مدیران ماندگار شود و با هر بار استفاده یادآور برند و محصولات شما خواهند بود. هدایای زیادی را می‌توان به‌صورت خلاقانه تعبیه کرد که در شان مدیران و کارمندان باشد و ارزش قدردانی از آنها را داشته باشد. در پاسخ به بهترین هدایای مدیریتی چیست، می‌توان نمونه‌هایی از این هدایا را ذکر کرد.

سخن پایانی

یکی از نکاتی که مشخص می‌کند یک هدیه مدیریتی مناسب است، ارتباط داشتن آن هدیه با حوزه کسب‌وکار است. شرکت و سازمان‌ها در بخش‌های مختلف مشغول به کار هستند و بعضی از این مشاغل، چند سال قبل وجود خارجی نداشتند که همین مورد موجب شده کالاهای جدیدی برای هدایای مدیریتی و تبلیغاتی افزایش پیدا کند. با تمام گستردگی که در ایجاد هدایای مدیریتی صورت‌گرفته باید بین هدیه انتخاب شده و بخش فعالیت کسب‌وکار ارتباط وجود داشته باشد تا به معنی و مفهوم بهترین هدایای مدیریتی چیست پی ببریم.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *