ساعت تبلیغاتی

بازاریابی موثر با چاپ تبلیغات روی ساعت دیواری تبلیغاتی

یک روش بازاریابی و تبلیغات مطمئن و موثر وجود دارد به نام هدایای تبلیغاتی، حتما با اسم هدیه های تبلیغاتی آشنا هستید که امروزه نیز شرکت ها و موسسات مختلف استفاده از هدایای تبلیغاتی را جزئی پررنگ و مهم از روش های بازاریابی وتبلیغات کسب و کار خود میدانند.

و البته این شرکت ها و موسسات نتایج خوبی نیز در زمینه بازاریابی از این طریق کسب میکنند، اما نکته مهمی که وجود دارد انتخاب هدایای تبلیغاتی است. ساعت دیواری و یا ساعت تبلیغاتی ارزان یکی از گزینه های بسیار کاربردی و موثر به جهت انتخاب  به عنوان هدیه تبلیغاتی است.

بازاریابی موثر با چاپ تبلیغات روی ساعت دیواری تبلیغاتی

تاثیر تبلیغات بر کسب و کار بر هیچکس مخفی نیست و همه میدانند که تبلیغات امری مهم و ضروری در کنار هر کسب و کاری است. حتی کسب و کارهای موفق نیز با وجود برند بودن و معروف بودنشان باز هم تبلیغات را به طور مداوم انجام میدهند، از تبلیغات رسانه ای و چاپی تا شبکه های مجزی، سایت و یا هدایای تبلیغاتی.

شما باید هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید که علاوه بر تاثیرگذاری مطلوب و مناسب، هزینه مناسبی نیز داشته باشد. به همین علت شما با انتخاب ساعت تبلیغاتی که خود دارای انواع مختلفی از جمله ساعت دیواری تبلیغاتی، ساعت مچی تبلیغاتی، ساعت رومیزی و یا ساعت چوبی تبلیغاتی، میتوانید به هدف تبلیغاتی خود برسید.

شما می توانید این ساعت های تبلیغاتی زیبا در در تعداد بالا سفارش دهید و آن ها را در مناسبت های خاص و یا هنگام برگزاری نمایشگاه های تجاری خود به افراد زیادی هدیه دهید . شما حتی می توانید از ساعت های تبلیغاتی دیواری در محل کار خود نیز استفاده کنید و حتی شما مدیران عزیز می توانید ساعت های تبلیغاتی را به افراد خاص مانند شرکت های همکار و کسانی که به شغل و حرفه خود مرتبط هستند و همچنین افرادی مانند ریئس های بانک ها و …. که با آن ها در تعامل هستید هدیه بدهید.

ادامه مطلب
ست چرم مدیریتی چیست و برای چه کسانی مناسب است ؟

حتی شما می توانید برخی از این اقلام و هدایا را برای مشتریان ثابت و دائمی خود در نظر بگیرید و مطمن باشید این امر سبب می شود تا مشتریان شما وفادار بمانند و مشتریان دیگری را جذب کار شما می کنند . این هدایای تبلیغاتی شما می تواند در کنار سایر هدایا مانند دفترچه یادداشت ، ساعت رومیزی . ماشین حساب و … در یک بسته بندی زیبا و شیک قرار بگیرند و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ویژه ارائه شود.

قبل از این که بخواهید برای بازاریابی شرکت خود ساعت دیواری تبلیغاتی سفارش دهید باید ابتدا یک طرح خاص ساعت را در نظر بگیرید و همچنین مکان هایی که می خواهید ساعت دیواری تبلیغاتی را در آن استفاده کنید بسنجید . شما باید از ساعت های تبلیغاتی استفاده کنید که دارای جذابیت ویژه ایی باشند و حس خوبی را به مخاطب منتقل کنند و همچنین با جامعه هدف شما متفاوت نباشد.

بعضی از ساعت های دیواری تبلیغاتی دارای دماسنج نیز می باشند یا به عنوان مثال مجهز به سلول خورشیدی برای شارژ مجدد باطری هستند . برخی دیگر از ساعت های تبلیغاتی دیواری این قابلیت را دارند که چند منطقه زمانی مختلف را به نمایش می گذارند.

انواع چاپ روی ساعت دیواری تبلیغاتی

چاپ روی ساعت دیواری به سه صورت شکل میگیرد؛

  • چاپ سیلک
  • چاپ سابلیمیشن
  • چاپ دیجیتال

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که باید در چاپ ساعت تبلیغاتی بسیار دقت داشته باشید، از این نظر که کیفیت چاپ آن بسیار بااهمیت است، از این رو در انتخاب چاپخانه مورد نظر دقت و تحقیق های لازم را انجام دهید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *