اهمیت جاکارتی تبلیغاتی | چاپخانه مجریان

اهمیت جاکارتی تبلیغاتی چیست ؟+انواع

درباره جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی چیست؟ اهمیت جاکارتی تبلیغاتی از آن جایی است که این محصول یکی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی ارزان محسوب میشود. این محصول عموما توسط کسب و کارهای مختلف به مشتریان هدیه داده میشود.از این رو پرداختن به این محصول خالی از لطف نیست. هدف ما از نگراش این مقالات داده ایده به شما کافرمایان عزیز است.زیرا میدانیم که هر گاه قصد تهیه هدیه تبلیغاتی را دارید سردرگم میشوید و انتخاب برایتان سخت میشود.به همین دلیل ما سعی کردیم در این مقاله، مقالات قبل و مقالاتی که قرار است در آینده در این صفحه بارگذاری شود به ایده پردازی و مغرفی هدایای تبلیغاتی مختلف بپردازیم.پس چنانجه شما به عنوان یک کافرما و یا بازاریاب قصد تهیه محصولات مفید و تاثیر گذار در زمینه تبلیغات را دارید این مقالات را از دست ندهید.ما هم سعی میکنیم در این زمینه از تمام توانمان برای آموزش دادن شما استفاده کنیم.

 

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین محصولات برای هدیه دادن است. امروزه همه ما دارای چندین کارت مختلف هستیم.یعنی زندگی مدرن امروزه ما را ملزم به استفاده از تعداد زیادی کارت کرده است. از کارت بانکی گرفته تا کارت ملی،کارت دانشجویی تا کارت گواهی نامه و غیره.حال آنکه ممکن است یک فرد دارای چندین کارت بانکی از بانک های مختلف باشد. از طرفی همه ما همواره با خود تعداد زیادی کارت ویزیت و کارت کافه و غیره نیز نگه میداریم.حال بدیهی است که نگه داشتن همه این کارت ها برای ما کار سختی خواهد بود.چه بسا ما به طور روزانه به تمام این کارت ها احتیاج پیدا میکنیم و لازم است تمام آن ها را با خود به همراه داشته باشیم.در چنین شرایطی جاکارتی یکی از بهترین محصولاتی است که ما میتوانیم از آن برای نگه داشتن کارت هایمان استفاده کنیم.

 

علت اهمیت جاکارتی تبلیغاتی

با توجه به مطالب گفته شده در مورد اهمیت جاکارتی تبلیغاتی احتمالا متوجه شده اید. جاکارتی میتواند از گم شدن و فراموش کردن کارت ها جلوگیری کند.زیرا ما تمام کارت ها را در جاکارتی قرار میدهیم و آن را با خود به همراه داریم. در صورت لزوم نیز از کارت ها استفاده میکنیم و مجددا آن را در سرجای خود قرار میدهیم.همین محصول ساده میتواند تا حد زیادی ما را از سردرگمی و دردسر های ناشی از گم کردن کارت ها نجات دهد.بنابراین میتوان نتیجه گرفت جا کارتی میتواند یک محصول کاربردی برای تمامی سنین باشد.از زن و مرد و پیر و جوان میتوانند از این محصول استفاده کنند و کارت های خود را درون آن قرار دهند.پس این محصول میتواند یک هدیه تبلیغاتی تاثیر گذار و کاربردی در جهت معرفی کسب و کار شما باشد.

ادامه مطلب
چاپ روی ماسک تبلیغاتی سه لایه

 

انواع جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی های تبلیغاتی میتوانند در انواع و مدل های مختلف تولید و عرضه شوند. در همین راستا میتوان به انواع جاکارتی تبلیغاتی لوکس اشاره کرد.این نوع جاکارتی ها داری طراحی منحصربه فردی هستند. زیرا از یک محفظه فلزی، چرم یا ترکیبی از هردو تشکیل شده اند.لولای این جاکارتی ها معمولا از فلز بوده و به دو رنگ طلایی یا نقره ای قابل سفارش هستند.جنس این محفظه ها بسیار محکم بوده و کارت ها را از هرگونه آسیب های مخرب خارجی محافظت میکند.این نوع جاکارتی های میتوانند هدیه بسیار مناسبی برای مشتریان خاص و افراد مجموعه باشند.ظاهر زیبا و شیک، کیفیت بالا و کاربردی بودن این محصول آن را از هر نظر کامل کرده است.علاوه بر این نوع جاکارتی ها، جاکارتی های دیگری وجود دارند که از جنس چرم صنعتی یا چرم اصل بوده و به شکل آلبومی طراحی شده اند.

 

نحوه حک لوگو برروی جاکارتی تبلیغاتی

نحوه حک لوگو برروی جاکارتی تبلیغاتی بر اساس جنس محصول میتواند متفاوت باشد.برای مثال جاکارتی هایی که از جنس فلز هستند معمولا نحوه حک لوگو از طریق لیزر صورت میگیرد. یعنی لوگو یا آرم از ظریق لیزر برروی خود فلز حکاکی میشود.اما اگر جنس جاکارتی از چرم باسد معمولا نحوه حک لوگو از طریق داغی روی جلد صورت میگیرد.روش های دیگری نیز بریا حک لوگو وجود دارد که همگی بسته به سلیقه مشتری و جنس کار و محدودیت های آن است.از این رو در هنگام خرید محصول دقت کنید که محصول شما فضای کافی جهت حک لوگو داشته باشد.همچنین جنس کار باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در حین حک دچار آسیب نشود. اما یک نکته بزرگی که در حین خرید باید به آن توجه کنید فرد هدیه گرینده است.

ادامه مطلب
از سیر تا پیاز فعالیتهای شرکت های تبلیغاتی مجازی

 

کیفیت جاکارتی تبلیغاتی

کیفیت جاکارتی تبلیغاتی یکی از موارد بسیار مهمی است که باید بدان توجه کنید. زیرا در مرحله اول هدایای شما نشان از اعتبار شما و کسب و کارتان است.یکی هدیه بی کیفیت میتواند در روند تبلیغاتی شما تاثیر عکس داشته باشد و اعتبار مشتریان را از شما سلب کند.از طرفی اگر فرد مورد نظرتان از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار باشد و از مشتریان خاصتان باشد اهدای هدیه بی کیفیت نوعی بی احترامی به او محسوب میشود.پس در حین خرید باید عوامل بسیار زیادی را در نظر بگیرید. هر گونه سهل انگاری در حین خرید میتواند اثرات جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.چنانچه در این زمینه تجربه کافی ندارید میتوانید از یک مشاور مشورت بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.همچنین میتوانید مسئولیت تهیه هدیه تبلیغاتی را به یک بازاریاب ماهر واگذار کنید تا از نتیجه کار خیالتان راحت باشد.

 

حرف آخر

هیچ گاه نتیجه تبلیغات را دست کم نگیرید. تبلیغات میتوانند مسیر کاری شما را چندین برابر باز تر کنند و تاثیرات شگفت انگیزی را به همراه داشته باشند.بدیهی است که در دنیای پر رقابت امروز نمیتوان بدون تبلیغات به نتیجه دلخواه رسید. پس دست از سماجت بردارید و در مسیر پیشرفت خود گام بردارید.از روش های تبلیغاتی کم هزینه شروع کنید. قطعا به مرور تاثیر آن را در کار و حرفه خود خواهید دید.پس از دریافت سود بیشتر میتوانید از روش های تبلیغاتی پر هزینه و تاثیر گذار تر استفاده کنید و در این مسیر هر روز موفق تر باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *