مدیر موفق ملی

اهدای تندیس زرین مدیر موفق ملی ۱۴۰۱ به محمد رفیعی

تندیس زرین مدیر موفق ملی سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما به مهندس محمد رفیعی اهدا گردید.

در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ پس از نشست های زیاد سومین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم توسط ستاد اجرایی اجلاس در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وزارتخانه های صنعت معدن و تجارت ( سمت ) – امور اقتصادی و دارایی ( سازمان خصوصی سازی ) – وزارت تعاون ، کار و امور اجتماعی – وزارت نفت – سازمان حمایت از مصرف کنندگان – وزارت ورزش و جوانان – سازمان حفاظت محیط زیست – سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی ایران – سازمان مدیریت صنعتی – سازمان گسترش و نوسازی  – دانشگاه تربیت مدرس – دانشگاه علامه طباطبایی – دانشگاه صنعتی شریف از برگزارکنندگان این اجلاس بودند.

برخی نمایندگان محترم مجلس و کارآفرینان و مدیران شرکت های بزرگ ایران در این اجلاس حضور داشتند.

پس از ارزیابی های صورت گرفته در بخش های مختلف توسط تیم اجرایی و علمی اجلاس ، جناب آقای محمد رفیعی مدیرعامل شرکت تبلیغاتی مجریان در بخش شرکتهای صادارات غیر نفتی توانست تندیس زرین مدیر موفق ملی ۱۴۰۱ را از آن خود نماید.

 

ویدیوی لحظه ی گرفتن تندیس زرین مدیر موفق ملی

play-sharp-fill

 

مهندس محمد رفیعی ( دانشجو دوره دکترا ) با بیش از ۲۱ سال سابقه اجرایی و مفید در دولت ایران توانست در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ خدمات ارزش افزوده را به کشورهای مختلف صادر نماید.

این نشان عالی مدیر موفق ملی به پاس زحمات ایشان در بخش صادرات غیر نفتی و صادارت خدماتی توسط نمایندگان دولت و مجلس اهدا گردید.

امیر جوشقانی مجری صدا سیما و مجری اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم به توانایی ها و خدمات ملی شرکت تبلیغاتی مجریان با مدیریت محمد رفیعی اشاره نمود.
ایشان در ادامه افزود : شرکت تبلیغاتی بین المللی مجریان که توانست خلاقیت ، طراحی و خدمات تبلیغاتی را به کشورهای سوریه – استرالیا – انگلیس صادرات نماید و این را ثابت نماید که می توانیم به صادرات خدمات هم فکر اساسی کنیم.

ادامه مطلب
به دستور محمد رفیعی با توجه به افزایش دلار فروش کالاهای موجود به قیمت قبل

محمد رفیعی در طول اجلاس و در مصاحبه اختصاصی با صدا سیما ضمن ابراز خوشحالی خود افزود :

خدا را شاکریم که توانستیم امسال با یک پله رشد و تفاوت نسبت به دیگر همکارانمان این نشان ارزشمند ملی را فتح نماییم.
چند صباحی بود که به فکر این بودیم چکار کنیم تا متمایز باشیم و یک کار ملی صورت دهیم. فکر کردیم و سپس تصمیم گرفتیم به صادرات غیر نفتی فکر کنیم. از آنجا که شرکت های ما خدماتی هستند و محصول محور نیستند تصمیم به صادرات خدمات نمودیم.
تیم حرفه ای را داشتیم. بازاریابی بین المللی را به مجموعه اضافه کردیم و نتیجه شد چند مشتری بین المللی و با حفظ و رشد آنان اکنون چند کشور بین المللی خدمات میدهیم.

ابتدا از سوریه شروع شد و در ادامه چند شرکت استرالیایی و امروزه روز انگلیس هم به ما پیوست. با کارفرمایان ترک بدلیل تفاوت قیمت ها و خرابی بازار کار در آنجا نتوانستیم به توافقات خوبی برسیم ولی الان مطمئن هستم آنان زین پس بدنبال ما و شرکت های ایرانی خواهند بود.

مهندس محمد رفیعی کارآفرین سالهای قبل و خالق بانک اطلاعات انفورماتیک کشور در ادامه افزود :
مهم نیست چه شخص یا شرکتی صادرات خدمات تبلیغاتی را شروع کرد بلکه مهم این است که امروزه نام ایران در ۳-۴ کشور دنیا در بخش بیزینس به نیکی یاد می شود و این می تواند بازار کار خوبی برای دیگر همکاران و شرکت های همکار ما باشد.

تندیس مدیر موفق ملی

در این اجلاس سراسری که از ساعت ۱۵.۳۰ الی ۲۲.۰۰ در مرکز همایش های بین المللی صدا سیما برگزار شد شرکتهای مختلف بخش خصوصی مانند مجتمع مس سونگون – بیمه تجارت نو – ویستا بست – شرکت داروسازی زهراوی – شرکت عمران تل – اپال – بانک رفاه – سنجابک حضور داشتند

ادامه مطلب
سفارش هدایای تبلیغاتی رو با تخفیف ویژه عیدانه مجریان بخرید!

در ادامه این اجلاس در بین ۱۰ مدیر موفق ملی به نام مهندس محمد رفیعی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تبلیغاتی مجریان جهت دریافت نشان عالی مدیرموفق ملی ۱۴۰۱ اشاره شد. که بجای ایشان سرکار خانم رها عبادی معاون ارشد و مشاور امور بین الملل شرکت تبلیغاتی مجریان جهت دریافت نشان به روی صحنه رفتند و از دستهای نمایندگان مجلس دریافت نمودند.

در ادامه اعضای ستاد اجلاس از خانم عبادی دعوت کردند جهت تشکر از مشتریان بین المللی شرکت تبلیغاتی مجریان به پشت میکروفن بروند.
ایشان به زبان انگلیسی از ستاد برگزاری تشکر کردند و سپس از مشتریان خارجی و بین المللی و داخلی تشکر ویژه کردند و در انتها هم از زحمات ۲۱ ساله مهندس محمد رفیعی مالک و مدیرعامل شرکت تشکر نمودند و با استقبال بی شائبه حاضرین به جایگاه خود هدایت شدند.

مراسم سومین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری، چهره های سرشناس علمی و دانشگاهی، کارآفرینان ، نخبگان صنعت و اقتصاد کشور و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و کیفیت آن به مراتب بالاتر از دوره های قبلی بود.

 

فیلم کامل اجلاس و مهمانان به همراه اهدای تندیس زرین مدیر موفق به دکتر محمد رفیعی را مشاهده کنید.

 

play-sharp-fill
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

One thought on “اهدای تندیس زرین مدیر موفق ملی ۱۴۰۱ به محمد رفیعی

  1. اکبر زاده میگوید:

    سلام و عرض ادب
    مثل همیشه عالی
    خیلی خوشحال شدم به جناب آقای مهندس رفیعی تبریک میگویم
    برای شما و تیم مجریان آرزوی موفقیت روز افزون دارم
    موفق و موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *