انواع سررسید تبلیغاتی

معرفی انواع سررسید تبلیغاتی

از بهترین های هدایای تبلیغاتی می توان به سررسید ۱۴۰۱ و انواع سررسید تبلیغاتی اشاره کرد، زیرا دارای تقویم سالانه، محل یادداشت و همچنین معرفی بیوگرافی شرکت و معرفی محصولات می باشد. اگر یک سررسید به شکلی مناسب و با کیفیت طراحی و چاپ شود، تاثیر به سزایی بر مخاطب می گذارد. از دیگر مزایای انواع سررسید های تبلیغاتی می توان به آسان تر کردن برنامه ریزی های روزانه اشاره کرد. این موضوع سبب می شود علاوه بر اینکه نام شرکت تان را هر روز به مخاطبان خود یاد آوری می کنید، به پرسنل خود نیز کمک خواهید کرد که برنامه کاری و جلسات خود را به خوبی زمان بندی کنند.

استفاده لوگو در صفحات داخلی سررسید یکی از موثر ترین روش های چاپ سررسید سفارشی از دیدگاه کاربرد تبلیغاتی است که باعث تکرار نام شما و برند کسب و کار شما در ذهن مخاطب خواهد شد. هدف چاپ یادآوری روزانه برند شما به مخاطبان تان است.

سفارش سررسید اختصاصی جدید بیشتر توسط مشتریانی صورت می گیرد که تیراژ سفارش سررسید آنها بالاست . گاهی وقت ها  برخی از تولید کننده سررسید چاپ لوگو در متن سررسید یا همان ترام را در سفارش پایین نیز انجام می دهند.

ویژگی سررسید رقعی

سررسید رقعی یکی از انواع سررسید تبلیغاتی  موجود در بازار است که نسبت به سررسید وزیری خوش دست تر است و حمل و نقل آن نیز آسان تر است.

چاپ این سررسید در ابعاد ۲۲ در ۱۴ انجام میشود, سایز این نوع سررسید چیزی در میان سررسید وزیری و سررسید اروپایی است, به این دلیل که سررسید رقعی کوچک تر از سررسید وزیری ولی بزرگ تر از سررسید اروپایی می باشد ، چاپ این نوع سررسید ارزان تر از سایر سررسید هاست همچنین ، در طراحی و چاپ آن از کاغذ ۹۰ در ۶۰ که کمی مقرون به صرفه تر است استفاده می شود سررسید جلد نرم رقعی دارای یک جلد انعطاف پذیر است که اگر آن را خم کنید بعد از بازگرداندن به حالت اولیه هیچ رد و اثری از خط  باقی نمی ماند.

ادامه مطلب
منظور از فرم بندی در چاپ کتاب چیست؟

سررسید رقعی جلد سخت

سررسید جلد سخت رقعی شامل سررسید های معمولی میشوند که ویژگی انعطاف پذیری سررسید های جلو نرم را ندارد.

ویژگی های سررسید وزیری

سررسید روزانه وزیری از دیگر انواع سررسید تبلیغاتی است و معمولا به دو صورت، پنج شنبه و جمعه باهم یا جمعه جدا تولید می شوند، طراحی سررسید پنج شنبه و جمعه باهم طوری است که پنج شنبه و جمعه در یک صفحه باهم درج می شود و سررسید جمعه جدا، به صورتی است که پنج شنبه و جمعه در صفحات جداگانه طراحی می گردد.

اکثر تولید کنندگان سررسید، در صفحات داخلی سررسید وزیری از کاغذ تحریر ۷۰ گرمی سفید رنگ استفاده می کنند. معمولا این کاغذها از کشورهای چین، کره و اندونزی تامین می شوند که برند های اندونزی و کره ای از کیفیت بالاتری برخوردارند. سررسید سفارشی بسته به تیراژی که سفارش داده می شود، توسط تولید کنندگان قابل ارائه خواهد بود.

در سفارشی سازی سررسید وزیری میتوان به مواردی از جمله لت گلاسه، ترام و آستر بدرقه اشاره کرد که در ادامه به آنها می پردازیم. یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای سفارشی سازی سررسید، چاپ لت گلاسه است. سفارش دهندگان می توانند مشخصات شرکت و یا برند خود را در این صفحات درج کنند. توصیه ما به شما آن است که لت گلاسه را در ابتدای سررسید قرار دهید تا مخاطبان در اولین نگاه پس از بازکردن سالنامه مشخصات و اطلاعات شرکت شما را ببینند .

امکانات سررسید یادداشتی

سررسید یادداشتی که از انواع سررسید تبلیغاتی است به گونه ای طراحی میگردد که ضمن اشغال فضای کمی بر روی میز استفاده کننده همواره در دسترس بوده و امکان ثبت و یا برداشت اطلاعات را به سهولت ایجاد مینماید.

در این نوع تقویم ها علاوه بر فضای تقویم ، فضای دیگری نیز جهت تبلیغات وجود دارد از سررسید یادداشتی جهت ثبت یادداشت ، قرار ملاقات، برنامه روزانه ، ثبت سفارش ، لیست تماس ها و ..‌. استفاده میشود.

ادامه مطلب
بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی

این نوع تقویم ها به چند دسته تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی کلاسوری ، تقویم رومیزی ماه شمار و تقویم رومیزی فصل شمار تقسیم میگردد.

جهت یادداشت نمودن هریک از تقویم رومیزی روش های مختلفی ب کار برده میشود که در ادامه به بررسی هریک می ‌پردازیم .

در سررسید یادداشتی که برگه های آن برای راحتی کاربر به صورت ورق شده هستند بر روی پایه فضایی تعبیه می شود که برگه ها درون آن قرار می گیرد. مزیت این پایه این است که بعد از تمام شدن برگه یادداشت ها می توان از برگه های دیگر استفاده کرد و برخلاف برگ های یادداشتی فنر شده و چسبی با تمام شدن برگه ها، قابلیت جایگزین شدن دارند .

مزایای سررسید پالتویی

دلیل نامگذاری یک نوع سررسید به سررسید پالتویی کوچک بودن آن و راحتی استفاده از آن و جابجایی ساده آن می باشد . حتماً در هنگام سفارش سررسید پالتویی به سایز آن توجه کنید.

همانطور که از اسم این نوع سررسید مشخص است برای راحتی بیشتر در جابجایی ها و به همراه داشتن آن برند شما می تواند دفعات در نظر مخاطبان شما قرار بگیرد.

قیمت این نوع سررسید ها همانطور که گفته شد به دلیل کوچک بودن و استفاده کمتر از مواد اولیه جهت تولید این طرح سررسید، بسیار مناسب تر از مابقی سررسید ها خواهد بود.

ویژگی سررسید اروپایی

 سررسید اروپایی از نظر صحافی، نوع جلد و دیگر ویژگی‌ ها مشابه دیگر سررسید ها است. همچنین از نظر اعلام مناسبت‌ های مختلف، تعطیلات رسمی، اطلاعات عمومی، صفحات یادداشت و … نیز تفاوت چندانی با انواع سررسید تبلیغاتی ندارد.

با توجه به تعداد سفارش سررسید اروپایی میتوان آن را اختصاصی نمود تا تبلیغاتی با اثرگذاری بیشتر در ذهن مخاطب ایجاد کرد. بهترین راه برای این موضوع در سفارشاتی با تیراژ بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ لوگوی شرکت در تمامی صفحات می‌باشد. که این حس را به مخاطب میدهد سالنامه کاملا مخصوص به شرکت مربوطه می‌باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *