افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

انواع تقویم و سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۲ و افزایش فروش شما !

افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی به چه صورت امکان‌پذیر است؟ کدام نوع از سررسیدهای تبلیغاتی برای فروش موثرتر هستند؟ طراحی سررسیدهای تبلیغاتی با هدف فروش بیشتر چه اصولی دارد؟ کاربرد سررسیدهای تبلیغاتی در برندینگ چیست؟ آماده‌سازی سررسیدهای تبلیغاتی چقدر هزینه دارد؟ تقویم و سررسیدها پای ثابت هدایای نوروزی کسب و کارهای مختلف هستند و همه کسب و کارهای کوچک یا بزرگ، بسته به بودجه، مخاطبان و سلیقه خود انواع آن‌ها را به تنهایی یا به عنوان جزئی از ست‌های تبلیغاتی به مخاطبان خود هدیه می‌دهند. در این مطلب از مجریان وب قصد صحبت در مورد این موضوع را داریم و انواع تقویم و سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۲ و افزایش فروش شما را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی، پرطرفدارترین هدیه نوروزی

تاثیر تبلیغات بر افزایش فروش بر کسی پوشیده نیست. حتی اگر کسب و کار شما پر متقاضی‌ترین محصول را تولید کند اما مشتریان با زمینه کاری شما آشنایی نداشته باشند، فروش اتفاق نخواهد افتاد. این مسئله به خصوص زمانی که کالا یا خدمت شما رقبای زیادی داشته و برندهای زیادی در زمینه تولید یا ارائه آن فعالیت می‌کنند، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. در چنین شرایطی کسب و کارها باید با ترغیب مشتریان به خرید محصولات خود از رقبا پیشی گرفته و فروش را افزایش دهند. برای جذب مشتریان روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها، استفاده از محصولات تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌ها و مراسم‌های خاص مانند سالگرد افتتاح شرکت، ارائه یک محصول جدید و موارد مشابه است. از محصولات قدیمی و البته مهم به عنوان هدیه تبلیغاتی، سررسید و تقویم را می‌توان نام برد. افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی، پرطرفدارترین هدیه نوروزی تضمین شده است اگر این محصول به شکل درستی مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از اصولی از این محصول به معنی انتخاب بهترین نوع تقویم و سررسید متناسب با شرایط کسب و کار و پرسونای مخاطبین، آماده‌سازی و ارائه به موقع آن‌ها و بسیاری موارد دیگر است که در ادامه توضیح می‌دهیم.

 

انواع سررسیدهای تبلیغاتی

سررسید یکی از اقلام پر مصرف و کاربردی برای مدیران، کارمندان و دانشجویان است. این محصول به صورت دفتر یا دفترچه تولید می‌شود که در آن تقویم کل سال قرار دارد و هر برگ از تقویم که نشانگر یک یا چند روز از سال است، فضایی برای نوشتن و یادداشت مطالب دارد. این وسیله هم از جهت اطلاع از تاریخ و هم به منظور یادداشت روزانه و تنظیم قرار ملاقات‌ها یا مطالب مهم کاربردی است. اما این موارد مزیت استفاده از سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی نیستند بلکه ویژگی خاصی که این محصول را به انتخابی ویژه برای هدیه تبلیغاتی تبدیل می‌کند، امکان شخصی‌سازی آن است. با سفارش انواع سررسیدهای تبلیغاتی این امکان را دارید که تبلیغ مورد نظر خود را روی تک تک صفحات چاپ کنید یا صرفا با طراحی یک جلد اختصاصی، تقویم را شخصی‌ و سفارشی کنید.

۱. انواع سررسید با جلد های مختلف

انواع سررسید با جلد های مختلف به سررسید جلد سلفونی، سررسید جلد جیری، جلد چرمی، جلد گالینگور و جلد ترمو تقسیم کرد. این سررسیدها از نظر مراحل صحافی، متریالی که برای چاپ و صحافی آن‌ها به کار می‌رود و قیمت تفاوت دارند. برای مثال در سررسید جلد گالینگور که یکی از مقاومت‌ترین جلدها برای سررسید است از چاپ داغکوب و سیلک برای انتقال لوگو استفاده می‌شود، اما در سررسید جلد جیر معمولا از حک لیزری برای طراحی نام یا لوگوی شرکت استفاده می‌کنند. در میان انواع جلد سررسیدها، جلد جیر جلوه‌ای خاص‌تر، جلد چرم مدلی محبوب‌تر، جلد گالینگور ظاهر سمی‌تر و جلد ترمو ظریف‌تر و سبک‌تر است. از نظر قیمتی همچنین جلد گالینگور و ترمو گران‌تر از جلد چرم و جیر هستند.

۲. انواع سررسید براساس نوع صفحات

انواع سررسید براساس نوع صفحات همچنین به سررسیدهای روزانه، سررسیدهای دو روزه، سررسیدهای هفتگی، سررسیدهای ماهانه و سررسیدهای دستیار تقسیم می‌شود. در سررسیدهای روزانه هر صفحه به یک روز اختصاص دارد و بسته به نوع آن‌ها پنج شنبه و جمعه در یک صفحه یا صفحات جداگانه است. در سررسیدهای دو روزه اما هر صفحه به دو روز از هفته و هر ورق پشت و رو مجموعا چهار روز هفته را پوشش می‌دهد و در سررسیدهای دستیار، هر صفحه به یک روز اختصاص دارد و انتهای سالنامه‌ کامل با تعدادی برگه سفید است.

ادامه مطلب
ویژگی های طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای

۳. انواع سررسید براساس نوع صحافی

صحافی دوخت، صحافی سیمی یا فنری، صحافی کلاسوری و صحافی چسبی انواع سررسید براساس نوع صحافی را تشکیل می‌دهند. در میان انواع روش‌های صحافی سررسید، صحافی دوخت قیمت مناسب‌تری دارد و صحافی سیمی یا کلاسوری دارای قیمت بالاتری است. همچنین صحافی سیمی  ظاهر جذاب‌تر و صحافی کلاسوری استحکام بالایی دارد. به طور کل صحافی چسبی به تنهایی توصیه نمی‌شود، مگر در شرایطی که بودجه شما برای چاپ و صحافی سررسید بسیار محدود باشد.

 

انواع تقویم‌های تبلیغاتی

تقویم‌های تبلیغاتی هم مانند سررسیدها جزو کالاهای پر طرفدار تبلیغاتی هستند که بسیاری از مجموعه‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی خود در سال نو مورد استفاده قرار می‌دهند. این محصول هم به عنوان جایگزین سررسید تبلیغاتی و هم به عنوان مکمل سررسید قابل استفاده است. تنوع تقویم‌هایی که برای تبلیغ و معرفی محصول و کسب و کار می‌توان از آن‌ها استفاده کرد هم مانند سررسیدها بسیار زیاد است اما سه نوع تقویم‌ دیواری، تقویم رومیزی و تقویم جیبی از محبوب‌ترین انواع تقویم‌های تبلیغاتی به عنوان هدیه نوروزی برندها هستند که در ادامه هر کدام را معرفی خواهیم کرد.

۱. تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یکی از محبوب‌ترین تقویم‌های تبلیغاتی است که کاربرد زیادی داشته و یکی از گزینه‌های انتخابی بسیاری از سازمان‌ها و ادارات به عنوان محصول تبلیغاتی است. تقویم‌های رومیزی معمولا در ابعاد کوچکی چاپ و آماده‌سازی می‌شوند تا جای زیادی را روی میز اشغال نکنند. این محصول جزو ارزان‌ترین کالاهای تبلیغاتی نیز هست، به همین دلیل استفاده از آن به تنهایی جلوه چندانی ندارد و بهتر است آن را همراه با ست‌های اداری و مدیریتی مورد استفاده قرار داد. تقویم‌های رومیزی فضای زیادی برای تبلیغات ندارند اما این مزیت را دارند که لوگو یا اسم شرکت شما همیشه روی آن‌ها مشخص بوده و مشتریان با تماشای آن محصول و کسب و کار شما را به خاطر بیاورند.

۲. تقویم جیبی

نوع دیگر تقویم‌های تبلیغاتی که به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی برای پک‌های نوروزی انتخابی مناسب است، تقویم جیبی است. مزیت این نوع تقویم قابل حمل بودن آن است. تقویم‌های جیبی اندازه کوچکی‌ دارند و به راحتی در کیف، جیب یا کشو جای می‌گیرند. این تقویم‌ها همچنین گزینه‌ای مناسب برای یادداشت‌های روزانه هستند، بنابراین شانس دیده شدن تبلیغات با استفاده از آن‌ها بسیار زیاد است. در صورتی که قصد استفاده از این تقویم‌ها به عنوان هدیه نوروزی را دارید بهتر است آن را با طرح و رنگی جذاب آماده کنید تا تاثیر بیشتری در مشتریان داشته باشد. در این گونه تقویم‌ها می‌توانید لوگو یا اسم مجموعه را روی جلد یا در میان صفحات تقویم چاپ کنید و از این طریق به دیده شدن نام مجموعه خود کمک کنید.

۳. تقویم  دیواری

نوع دیگر تقویم‌های تبلیغاتی، تقویم دیواری است. بیشتر ما این مدل تقویم را در خانه یا اتاق شخصی خود داریم و با نمونه‌های آن آشنا هستیم. اگر تصور می‌کنید این تقویم‌ها به دلیل ارزان بودن رایج هستند سخت در اشتباهید. استفاده از مقوای محکم و حصیر قیمت این تقویم‌ها را بالا می‌برد و گاهی از تقویم‌های رومیزی یا جیبی هم بیشتر می‌شود. مزیت تقویم دیواری نمایش هر آنچه برای تبلیغ به آن نیاز دارید، در یک صفحه است. در این مدل تقویم‌ها معمولا یک بخش به تبلیغ مجموعه مانند  چاپ لوگو، برند و آدرس و شماره آن و بخشی دیگر به ماه‌های سال به صورت ماهانه اختصاص دارد. تقویم‌های دیواری بسته به نوع و بودجه‌ای که برای تولید آن‌ها در نظر دارید در دو مدل طراحی می‌شوند. یک مدل از این تقویم‌ها تک برگ است و کل یک سال در یک برگ تقویم جای می‌گیرد و مدل دیگر ۱۲ برگ دارد که هر کدام به یک ماه از سال اختصاص دارند.

 

مهم‌ترین نکات در طراحی تقویم و سررسید تبلیغاتی

در صورتی که افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی هدف شما از طراحی و چاپ سررسید در چاپخانه است باید نکاتی را برای انجام این کار در نظر داشته باشید. از مهم‌ترین نکات در طراحی تقویم و سررسید تبلیغاتی تهیه لیستی از مخاطبین و افرادی است که سررسید یا تقویم را به آن‌ها هدیه می‌دهید. این کار کمک می‌کند که این محصولات را با تعداد مناسب آماده کرده و از هدر رفت هزینه و سرمایه جلوگیری کنید. همچنین با تهیه لیست مخاطبین می‌توانید سررسید را مطابق با پرسونا و شخصیت آن‌ها آماده‌سازی کنید تا تاثیر بیشتری در مخاطب داشته باشد. انتخاب سررسید یا تقویمی که فضای مناسبی برای تبلیغ در اختیار داشته باشد و جز نمایش تبلیغ، مصارف دیگری مانند یادداشت شخصی هم داشته باشد، از دیگر نکات مهم در طراحی تقویم و سررسید تبلیغاتی است.

ادامه مطلب
با انواع فولدر های تبلیغاتی آشنا شوید + کاربرد هرکدام - کدامیک بهتر است؟ 

 

هزینه آماده‌سازی سررسید و تقویم تبلیغاتی

یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان برای سفارش محصولات تبلیغاتی هزینه آن‌ها است. هزینه عامل مهمی در انتخاب یک محصول برای تبلیغات است و شرکت‌هایی که قصد آماده‌سازی هدیه تبلیغاتی برای مشتریان و کارمندان خود را دارند، باید بودجه‌ای مناسب را برای این کار در نظر بگیرد. هزینه آماده‌سازی سررسید و تقویم تبلیغاتی و دیگر محصولاتی که به عنوان هدایا و کالای تبلیغاتی استفاده می‌شوند، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موثر در هزینه این محصولات بودجه شما است. به عبارت دیگر به عنوان یک مشتری متقاضی سفارش سررسید با هر میزان بودجه‌ای توانایی چاپ و آماده‌سازی سررسید را خواهید داشت و بسته به بودجه شما جزئیات سررسید مانند رنگ، جنس جلد و نوع سررسید مشخص می‌شود.

دیگر فاکتور موثر در هزینه آماده‌سازی سررسید و تقویم تبلیغاتی، ابعاد آن است. برای مثال یک سررسید وزیری، قیمت متفاوتی با سررسید جیبی دارد، زیرا میزان کاغذ، نوع صحافی و چسب و جلدی که برای سررسیدهای بزرگ استفاده می‌شود با سررسیدهای کوچک متفاوت است. جلد سررسید و جنس آن دیگر عامل موثر در هزینه آماده‌سازی این محصول است. جلدهای خاص و زیبا همواره برای مشتریان جذاب‌تر هستند اما به همان نسبت قیمت آماده‌سازی آن‌ها نیز بیشتر از جلدهای آماده است. جنس و نوع کاغذ سررسید از دیگر مسائلی است که در قیمت سررسید و تقویم موثر است.در کنار سررسیدهای تبلیغاتی می توانید از خودکار تبلیغاتی هم استفاده کنید.

 

نتیجه گیری 

افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی به دلیل پرطرفدار و کاربردی بودن این محصول موضوعی اثبات شده است. بسیاری از مجموعه‌ها از تاثیر این نوع از هدایای تبلیغاتی آگاهی دارند و با در نظر داشتن این آگاهی، تقویم یا سررسید را به عنوان اولین محصول تبلیغاتی خود در ابتدای هر سال انتشار می‌دهند. هر چقدر محصولی که به عنوان هدیه تبلیغاتی نوروزی آماده می‌کنید، خاص‌تر باشد، در ذهن مشتریان ماندگارتر شده و تاثیر آن نیز در فروش شما بیشتر خواهد بود.از جمله محصولات خاص می توان به فلاسک تبلیغاتی اشاره کرد.

افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی زمانی امکان‌پذیر است که این محصول به بهترین شکل تولید شود و تولید و آماده‌سازی این محصول با بهترین کیفیت هم به مجموعه‌ای که چاپ آن را برعهده دارد، بستگی دارد. مجموعه مجریان یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه آماده‌سازی این محصول و دیگر کالاهای تبلیغاتی است. در مجموعه ما علاوه بر سررسید و تقویم تبلیغاتی انواع کالاها مانند خودکار و روان‌نویس، لیوان، لباس، پرچم و ست‌های مدیریتی متناسب با سلیقه و خواسته شما آماده می‌شوند. تمام محصولات ما از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند تا با هر بودجه‌ و سلیقه‌ای بتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. جهت ارتباط با مشاورین جهت راهنمایی در زمینه خرید هدایای تبلیغاتی و سفارش این محصولات می‌توانید از راه‌های تماس موجود در سایت استفاده کنید.

 

سوالات متداول

۱. افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی در چه صورت امکان‌پذیر است؟

افزایش فروش با سررسید تبلیغاتی در صورتی امکان‌پذیر است که این محصول را متناسب با شخصیت مشتریان خود و به صورتی آماده‌سازی کنید که توجه آن‌ها را به هدیه تبلیغاتی شما جلب کند.

۲. سررسیدهای تبلیغاتی چند نوع دارند؟

سررسیدهای تبلیغاتی براساس جلد، جنس کاغذ، نوع صحافی و بسیاری موارد دیگر انواع مختلفی دارند و به طور کل تنوع آن‌ها در میان انواع محصولات تبلیغاتی بیشتر است.

۳. کدام نوع از تقویم‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی ۱۴۰۲ کاربردی‌تر هستند؟

تقویم رومیزی، تقویم جیبی و تقویم دیواری ۳ مدل محبوب و کاربردی تقویم‌ها به عنوان کالای تبلیغاتی به خصوص هدیه نوروزی هستند.

۴. کدام جنس از سررسیدهای تبلیغاتی قیمت بالاتری دارد؟

جنس گالینگور و ترمو که نوعی چرم مصنوعی با کیفیت است به دلیل کیفیت و ظاهر، بیشترین قیمت را در میان جلدهای مختلف سررسیدهای تبلیغاتی دارند.

۵. مزایای استفاده از تقویم دیواری برای تبلیغات چیست؟

مزیت تقویم دیواری نسبت به دیگر انواع تقویم‌ها نمایش تبلیغ و روزهای هفته در یک صفحه است که باعث بهتر دیده شدن تبلیغ می‌شود.

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *