اسپیکر تبلیغاتی چیست| چاخانه مجریان

اسپیکر تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

اسپیکر تبلیغاتی چیست ؟

اسپیکر تبلیغاتی چیست ؟ بلندگو هایی کوچک هستند که معمولاً با باتری کار می‌کنند و از طریق بلوتوث به گوشی و تبلت وصل می‌شوند. بلندگو ها یا به عبارتی اسپیکر تبلیغاتی های معمولی با جک هدفون یعنی همان فیش ۳.۵ میلی‌ متری آشنا به گوشی و تبلت متصل می‌شوند. اگر سیستم  قدرتمندی داشته باشید، هر یک از دو بلند گوی اصلی آن با یک کابل ضخیم به بخش مرکزی که اَمپلی فایر وصل می‌شود. ممکن است سیستم صوتی بسیار ساده باشد و با سیم نازکی به دو بلند گوی کوچک وصل شود . امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از موبایل و تبلت، نیاز به وسایلی مانند اسپیکر بسیار زیاد شده است و اسپیکر بلوتوث جزو ابزاری است که هر کسی به آن نیاز دارد و در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین یک هدیه تبلیغاتی الکترونیکی مانند اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی میتواند تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن نام برند شما داشته باشد. زیرا اگر آن را به هر مشتری و مخاطبی هدیه دهید، میتوانید قطعا باشید که دور انداخته نمیشود و حتما مورد استفاده قرار خواهد گرفت و توسط افراد بسیار زیادی دیده خواهد شد، که این باعث درخشیدن نام برند و شرکت شما خواهد شد و کمک زیادی به کسب و کار شما خواهد کرد.

اسپیکر بلوتوثی به دلیل قابل حمل بودن وسیله ای بسیار کاربردی است و تقریبا هر خانواده ای به آن نیاز دارد و هرچه یک هدیه تبلیغاتی کاربردی تر باشد، شانس دیده شدن نام محصول و شرکت بیشتر است، در نتیجه موفقیت شما در کسب و کار بهتر خواهد بود. با الکترونیکی شدن زندگی ها، طرفداران وسایل الکترونیکی هر روزه بیشتر میشود و این وسایل نیاز مردم را بیشتر برطرف میکنند. اسپیکرهای بزرگ و حجیم به دلیل وزن زیاد قابل حمل نمی باشند و فقط باید در یک مکان ثابت استفاده شوند. به همین دلیل استفاده از اسپیکرهای کوچک بیش از پیش بین مردم رونق گرفته است. اسپیکرهای سنگین و حجیم برای کاربردهای خانگی، گذاشتن در قفسه‌ ی کتابخانه یا در بین دکوراسیون منزل و محل کار و حتی پشت ماشین استفاده می شوند. این دسته از اسپیکرهای قابلیت حمل خوبی ندارند و همواره باید در جای ثابت استفاده شوند. اما اسپیکر های کوچک تر قابلیت حمل دارند و در منزل، محیط کار، پارک و فضای باز استفاده می شوند. اسپیکرهای تبلیغاتی اسپیکرهای کوچک شارژی و قابل حمل هستند که به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خاص تهیه می شوند. این اسپیکر ها قابلیت پخش آهنگ با اتصال از طریق بلوتوث و فلش را دارا می باشند که باعث می شوند یک وسیله پر کاربرد برای استفاده در هر موقعیتی باشد. به یاد داشته باشید اسپیکر تبلیغاتی به عنوان یک هدیه خاص با هزینه متوسط، می تواند در شناسایی برند شما نقش مهمی را ایفا کند. به دلیل کاربردی بودن این وسیله، فرد هدیه گیرنده تا مدت ها هنگام استفاده از آن به یاد برند شما خواهد بود.

ادامه مطلب
هر آنچه که باید درباره سررسید خشتی 1402 بدانید + ویژگی ها

 

 

 

کیفیت اسپیکر های تبلیغاتی بلوتوثی

این اسپیکر ها دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند و صدای با کیفیت و بلندی نیز از خود پخش می کنند. کیفیت این اسپیکر ها به گونه ای است که با توجه به ابعاد کوچک آن ها شما را از شنیدن بلندی آن ها تعجب خواهید کرد. بلندگو های تبلیغاتی امروزه استفاده از آن ها مورد توجه قرار گرفته است می تواند نقش یادآوری برند را به خوبی ایفا کند و برند شما برای همیشه در ذهن مخاطب نقش ببندد.

 

 

 

چند نکته درباره اسپیکر تبلیغاتی !

مزایای اسپیکر تبلیغاتی چیست؟ و چگونه می تواند ابزار مناسبی برای تبلیغات باشد؟ اسپیکر تبلیغاتی ، یکی از رایج ترین دستگاه های خروجی صدا هستند که برای شنونده قابل شنیدن است. این دستگاه ها میتوانند به هر نوع سیستم صوتی وصل شوند. اسپیکر ها به صورت های مختلف مانند: بلوتوثی، باند های ماشین و … تولید میشوند. کاربرد  اسپیکر های تبلیغاتی در زمینه گوش دادن به انواع موسیقی، اطلاع رسانی های مدارس ، پخش موزیک در مراسم های گوناگون عروسی و تولد، افزایش انرژی در باشگاه ها و … می باشد.

امروزه نیز اسپیکر های بلوتوثی بیشترین طرفداران را دارند. از آنجا که گوشی و تبلت ها از سیستم صوتی بسیار قوی برخوردار نیستند، اسپیکر تبلیغاتی بلوتوثی بهترین گزینه برای گوش دادن به موزیک های گوشی تان میباشد. اسپیکر های تبلیغاتی، بلندگو های کوچک قابل حمل هستند که با باتری کار کرده و شارژی می باشند. هنگام خرید اسپیکر های تبلیغاتی به کاربرد آن دقت کنید. این که برای چه مکانی نیاز دارید و ابعاد و اندازه آن را در نظر بگیرید. همچنین به عمر باتری و کیفیت صدا هم توجه کنید.

ادامه مطلب
استند نمایشگاهی چیست و شامل چه انواعی است؟

اسپیکر تبلیغاتی ایده خوبی جهت هدیه دادن میباشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *