ساک دستی تبلیغاتی چیست|چاپخانه مجریان

کاربرد ساک دستی در تبلیغات چیست و چه تاثیری در برندینگ دارد ؟

ساک دستی تبلیغاتی چیست ؟ برای کسانی که به فکر هدایای تبلیغاتی پر بازده هستند گزینه های بی شماری پیش رویشان وجود دارد , اما اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب و پر کاربرد هستید , ساک دستی تبلیغاتی می تواند گزینه مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما باشد.
در ادامه برخی از کاربرد های ساک دستی تبلیغاتی را با هم مطالعه میکنیم.

ساک دستی تبلیغاتی راهی برای توسعه کسب و کار شما

استفاده از ساک دستی تبلبغاتی راهی مناسب و راحت برای توسعه کسب و کار شماست, با حک آرم شما بر روی ساک دستی تبلیغاتی , این هدیه را به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک تبدیل می کنید . فقط به این نکته توجه داشته باشید که طرح زیبا و همچنین ایده پردازی جدید جهت طراحی ساک دستی تبلیغاتی بسیار مهم است . این هدیه با توجه به پرکاربرد بودنش و مورد استفاده گرفتن توسط افراد بصورت مکرر می تواند اهمیت و بازدهی مناسبی را داشته باشد . به این صورت که با در دست داشتن ساک دستی تبلیغاتی شما و رفت و آمد و گشت و گذار میان کوچه و خیابان و بازار توسط مخاطب این ساک دستی تبلغاتی به صورت یک بیلبورد متحرک برند شما را در ذهن مخاطبان دیگر حک می کند.

ادامه مطلب
آشنایی کامل با اصول طراحی لوگو تایپ + مزایا و معایب

ساک دستی تبلیغاتی

جلب اعتماد مخاطب با انتخاب ساک دستی تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

این روزها کارشناسان حفظ محیط زیست به طور مرتب درباره مضرات کیسه‌ های پلاستیکی برای محیط زیست هشدار می‌دهند. اگر شما هم دغدغه محیط زیست را دارید بهتر است از ساک‌ های پارچه‌ای آن هم ساک‌های کتان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. ساک‌های کتان از مواد سازگار با محیط زیست تهیه می‌ شوند. با این کار مخاطبان شما متوجه می‌ شوند که به فکر محیط زیست هستید و قدردان شما خواهند بود. ساک‌ دستی پارچه‌ ای از نظر شکل انواع مختلفی دارند.ساک های کتان باتوجه با دوام بالایی که دارند می توانند توسط دانش آموزان و حتی برای حمل لپ تاپ نیز مورد استفاده قرار گیرند. مردم به ویژه خانم‌ها این ساک‌ ها را دوست دارند و برای خریدهای روزمره آن را در دست می‌گیرند. ساک‌ کتان از دوام و کیفیت خوبی برخوردارند و مخاطبان شما می‌توانند مدت زیادی از آنها استفاده کنند.

استفاده مکرر از ساک دستی تبلیغاتی به دلیل کم جا بودن آن ها

این ساک ها به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین سازگار بودن آنها با محیط زیست به راحتی میتوانند جایگزین مناسبی برای کیسه های پلاستیکی باشند . نکته مهمتر در خصوص این هدیه تبلیغاتی ارزان این است که با توجه به کم حجم و کم جا بودن آنها به راحتی می توانند توسط مخاطبان حمل شوند , در جیب کیف , کوله پشتی و حتی در جیب لباس و…  همچنین با توجه به کیفیت بالای این هدایای تبلیغاتی , قابلیت شستشو دارند و بعد از شستن نیز جنس و کیفیت خود را از دست نمی دهند و می توانند برای مدتی طولانی توسط مخاطب مورد استفاده قرار گیرند.

ادامه مطلب
طراحی کاتالوگ خاص و منحصر به فرد با قیمت ارزان

بازاریابی مقرون به صرفه با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی

برای طراحی کردن ساک دستی تبلیغاتی لازم است خلاقیت به خرج دهید و نهایت استفاده را از این بازاریابی مقرون به صرفه داشته باشید تا به نتایج خوبی برسید. در تعیین شکل، اندازه، سبک طراحی چاپ، انتخاب رنگ و پارچه ساک خلاقانه عمل کنید. علائم واضحی از کسب‌وکارتان را روی ساک به کار ببرید. برای مثال اگر فروشگاه اینترنتی دارید لوگو و آدرس آن را روی ساک قرار دهید. شعار جذاب و تازه‌ای را برای چاپ روی ساک انتخاب کنید تا نظر مخاطبان را به خود جلب کند. از رنگ‌های زمینه تند و پررنگ استفاده کنید طوری که لوگو و نام برندتان از فاصله دور هم مشخص و قابل مشاهده باشد. همه این کارها باعث می‌شود مخاطبان با نام برند و محصول یا خدمات شما آشنا شوند و یا نام برندتان در خاطرشان ثبت شود.همچنین مجموعه مجریان با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تبلیغات و چاپ برروی انواع هدایای تبلیغاتی نظیر ست مدیریتی و یا لیوان تبلیغاتی و … و همچنین طراحی اوراق اداری، وسایر خدمات طراحی و چاپ ، و همچنین چاپ تقویم رومیزی اداری درخدمت شما عزیزان است . برای انتخاب و خرید و سفارش خود می توانید با کارشناسان و مشاوران این مجموعه از بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]