ست مدیریتی چیست |چاپخانه مجریان

ست مدیریتی هدیه تبلیغاتی مناسب مدیران

ست مدیریتی چیست ؟ 

ست مدیریتی چیست ؟ یکی از مهمترین عوامل برای جلب توجه مشتریان در مشاغل مختلف، هدایای تبلیغاتی می باشد. این نوع هدایا تاثیر زیادی در به یاد داشتن ‏محصول یا خدمات ارائه شده در ذهن مشتری ایجاد می کند. به این ترتیب می توان گفت که انتخاب صحیح و اصولی نوع هدیه، استفاده از خلاقیت برای طراحی و ارتباط ‏ آن با محصول یا خدمات مورد نظر، بسیار دارای اهمیت و موثر خواهد بود. خرید هدایای تبلیغاتی از آنجاییکه برای قدردانی از مشتریان صورت می گیرد می بایست بسیار خاص و دارای جذابیت باشد به طوری که بتواند مخاطب را به هیجان اورده و باعث ایجاد نگرشی مثبت از محصول یا شرکت مورد نظر گردد. یکی از این دسته هدایای تبلیغاتی بسیار با ارزش، ست مدیریتی سررسید می باشد.

ست هدیه مدیریتی 

همانطور که از نام این نوع ست مدیریتی پیدا است، به مجموعه ای از لوازمات کاربردی و تزئینی گفته می شود که قابل استفاده بر روی میز های اداری مدیران، کارمندان و یا حتی افرادی عادی می باشند و یا لوازم مدیریتی کاربردی دیگر ! این نوع ست های تبلغاتی دارای انواع متنوع و آیتم های مختلفی هستند که می‌توان متناسب با سلیقه خود از میان آنها بهترین و زیباترین ست مدیریتی را اتخاب کرد.

ست هدیه مدیریتی شامل چه مواردی است؟

ست های مدیریتی از جمله هدایای تبلیغاتی بسیار با ارزش و نفیس محسوب می شوند و معمولا شامل اقلامی هستند که مناسب افراد رده های بالای مدیریتی بوده و بسیار شکیل و نفیس می باشند. معمولا در اغلب ست های مدیریتی، سررسید وجود دارد و همچنین لوازمی مانند خودکار فلزی و خودنویس و… که این نوع آیتم ها معمولا متغیر بوده و به انتخاب و سلیقه خریدار بستگی دارد. شما به عنوان صاحب یا مدیر یک برند و شرکت می‌توانید مجموعه ست مدیریتی را مطابق میل خود تهیه کرده و هر یک از موارد زیر را داخل ست مدیریتی تبلیغاتی خود قرار دهید:
خودکار
روان نویس
جا کارتی
جای آی دی کارت
جا سوئیچی
کیف دستی
کیف جیبی
پاوربانک
سررسید ( سررسید اروپایی , سررسید وزیری و…)
و….

ادامه مطلب
معرفی انواع روش های چاپ تی شرت تبلیغاتی | روشی جالب و خلاقانه برای تبلیغات برند شما

درج مشخصات روی ست هدیه

معمولا بر روی جعبه ست مدیریتی امکان درج مشخصات شرکت وجود دارد اما می توان بر روی تمام لوازم موجود در ست تیلیغاتی لوگو و دیگر مشخصات شرکت مورد نظر خود را به صورت حکاکی یا چاپی درج کرد. معمولا اغلب از حکاکی برای این کار استفاده می‌کنند اما در صورتی که طراحی خاصی مد نظر داشته باشید می‌توانید آن‌را بر روی ست مدیریتی هدیه پیاده نمایید. البته بهتر است در ست مدیریتی هدیه حجم متنون تبلیغاتی را کم کرده و بیشتر بر روی سایر نمادها و المان‌ ها که دارای تاثیرگذاری و تاثیرپذیری بیشتری است، تمرکز کنید.پیشنهاد می شود خلاقیت خودتان را بر روی این هدایای تبلیغاتی، نوع آنها و ایده های جدید پیاده کنید.

ست مدیریتی مناسب چه کسب و کارهایی است

همه‌ی کسب و کارها. جواب سوال این است. چه کسی ممکن است از سررسید و انواع خودکار پلاستیکی یا هر جنسی و یا انواع ساعت مچی بدش بیاید؟ مسلما هیچکس. اما برای برخی کسب و کارها این هدایا مناسب نیست و ممکن است خیلی از دریافت هدایای تبلیغاتی این چنینی خوشحال نشوند و استقبال نکنند. می‌خواهید روی مدیران تاثیر بگذارید؟ به جز ست مدیریتی چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ مثلا آیا می‌توانید به آن‌ها تیشرت تبلیغاتی هدیه بدهید؟ یا ساک دستی تبلیغاتی ؟ مسلما باید مخاطب خود را بشناسید و مطابق آن انتخاب کنید. هر چند در این مورد خاص، ست چرم هم معجزه می‌کند که با ست مدیریتی همپوشانی دارد. به طور مثال کیف مدارک هم در ست مدیریتی و هم در ست چرم وجود دارد، جاکلیدی و روان‌نویس هم همینطور. اما هدیه تبلیغاتی مورد بحث ما که بسیار مناسب مدیران و افراد خاص است پک هدیه مدیریتی است.

ادامه مطلب
جلد شومیز کتاب و هر آنچه در مورد آن باید بدانیم

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *