طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت 

تعریف کارت ویزیت : یک کارت کوچک شناسایی که توسط یک شخص در ارتباط با کسب و کار خود، به مشتری، مشتری بالقوه و غیره داده می شود.

یک کارت ویزیت خوب باید تصویر کلی کسب و کار را فقط در ۲ یا ۳ اینچ بیان کند . بنابراین چگونه می توان یک پیام را در چنین مقدار کمی از فضا دریافت کرد ؟

انتظار ندارید که کارت کسب و کارتان قادر به توضیح داستان کامل شرکتان باشد ؟ آنچه که شما باید از آن انتظار داشته باشید این است که یک تصویر حرفه ای باشد تا مردم بتوانند آن را به راحتی به خاطر بسپارند.

بهترین شیوه عمل شما در این زمینه چیست ؟

نگاهی به تمام کارت های کسب و کار که در طول این سال ها دریافت کرده اید بیندازید و کارت های مورد علاقه خود را شبیه سازی کنید.

اگر شما برای کارت ویزیت خود در کسب و کار به دنبال خلاقیت و نوآوری هستید ، بهترین انتخاب شرکت طراحی و چاپ کارت و ویزیت مجریان می باشد.

نمونه های طراحی کارت ویزیت حرفه ای

طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت
طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

تابه حال برایتان پیش آمده است که با برند یا کسب و کاری روبرو شوید که کارت ویزیت نداشته باشد؟! قطعا نه! اگر هم این مورد را دیده اید باید بگویم آن کسب و کار با برنامه ای که درپیش گرفته است شکست خواهد خورد. یک کارت ویزیت حرفه ای و یا کارت ویزیت تجاری، به نوعی بیانگر و معرف اولیه هر کسب و کاری است. کارت ویزیت با دیگر اوراق اداری کمی متفاوت است، این تفاوت به دلیل کوچک بودن و حمل راحت آن است. بنابراین داشتن کارت ویزیت برای یک کسب و کار ضروری است حتی اگر روش های بازاریابی جدیدی هم درمیان باشد. داشتن کارت ویزیت درواقع اوراق اداری یک سازمان یا برند را تکمیل میکند. مدیران کسب و کار ها با ارائه کارت ویزیت به مخاطبین جدید به راحتی خدمات و کار خود را به آنها معرفی میکنند.

مزایای طراحی کارت ویزیت

تابه حال برایتان پیش آمده است که با برند یا کسب و کاری روبرو شوید که کارت ویزیت نداشته باشد؟! قطعا نه! اگر هم این مورد را دیده اید باید بگویم آن کسب و کار با برنامه ای که درپیش گرفته است شکست خواهد خورد. یک کارت ویزیت حرفه ای و یا کارت ویزیت تجاری، به نوعی بیانگر و معرف اولیه هر کسب و کاری است. کارت ویزیت با دیگر اوراق اداری کمی متفاوت است، این تفاوت به دلیل کوچک بودن و حمل راحت آن است.
بنابراین داشتن کارت ویزیت برای یک کسب و کار ضروری است حتی اگر روش های بازاریابی جدیدی هم درمیان باشد. داشتن کارت ویزیت درواقع اوراق اداری یک سازمان یا برند را تکمیل میکند.
مدیران کسب و کار ها با ارائه کارت ویزیت به مخاطبین جدید به راحتی خدمات و کار خود را به آنها معرفی میکنند. نگاهی به تمام کارت های کسب و کار که در طول این سال ها دریافت کرده اید بیندازید و کارت های مورد علاقه خود را شبیه سازی کنید.

طراحی کارت ویزیت

اهمیت داشتن کارت ویزیت در نمایشگاه ها

همه کسب و کارها و برند ها قطعا در نمایشگاه های داخلی و یا بین المللی شرکت میکنند. پس در صورت نداشتن کارت ویزیت نمیتوانند کسب و کار خود را به راحتی به مردم بشناسانند. در واقع نیروی های نمایشگاهی که مسئو پخش کارت ویزیت تجاری در میان مردم هستند این کار را با حفظ پرستیژ تمام انجام میدهند. در این میان برای گرفتن نتیجه از این امور، باید به نکاتی توجه داشته باشید؛ یکی از این نکات کیفیت طراحی کارت ویزیت و کیفیت چاپ کارت ویزیت است. به همین منظور در انتخاب طراح و چاپخانه باید دقت داشته باشید. مورد بعد ابعاد کارت ویزیت و همچنین نوع کاغذ و جنس آن است که در ادامه به این موارد میپردازیم؛ طراحی کارت ویزیت

انواع جنس های کاغذ کارت ویزیت

کارت ویزیت ها نیز دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع کسب و کار و کاربرد و همچنین هزینه تخصیص یافته برای چاپ آن به انواع زیر دسته بندی میشوند.؛

  • کارت ویزیت لمینت
  • کارت ویزیت لمینت مات
  • کارت ویزیت لمینت براق
  • کارت ویزیت لمینت برجسته
  • کارت ویزیت سلفونی مات
  • کارت ویزیت سلفونی براق
  • کارت ویزیت کتان امباس
  • کارت ویزیت کتان معمولی (کارت ویزیت کتان آلمان)
  • کارت ویزیت pvc
  • و…

طراحی کارت ویزیت

انواع سایز های کارت ویزیت

کارت ویزیت ها در سایزهای ۹*۶ ، ۶*۶ ، ۸.۵*۴.۸ سانتی متر طراحی و به چاپ میرسند. طراحی کارت ویزیت

سفارش کارت ویزیت حرفه ای 


اگر شما برای کارت ویزیت خود در کسب و کار به دنبال خلاقیت و نوآوری هستید ، بهترین انتخاب شرکت طراحی و چاپ کارت ویزیت مجریان می باشد.
برای سفارش کارت ویزیت حرفه ای و با کیفیت ابتدا باید با مجموعه مجریان تماس گرفته و مشاوره های لازم را در این زمینه دریافت نمایید. پس از دریافت  مشاوره های لازم شما در صورت داشتن لوگو، لوگو تجاری خود را ارسال میکنید در غیر این صورت میتوانید برای طراحی لوگو نیز در همین مجموعه اقدام نمایید.
سپس رنگ سازمانی و یا اطلاعاتی که قرار است روی کارت توسط طراح حرفه ای درج شود را ارسال میکنید.
در صورت لزوم میتوانید به طور مستقیم با طراح مجموعه نیز ارتباط برقرار کنید و در مورد سلایق و انتظارات خود از کارت ویزیت درخواستی تان بگویید! بعد از تایید طراحی کارت ویزیت و مشخص نمودن ابعاد و نوع کاغذ آن نوبت به چاپ کارت ویزیت میرسد.
جهت چاپ کارت ویزیت باید یک چاپخانه مطمئن را انتخاب کنید. البته مجموعه مجریان به طور مستقل چاپخانه نیز دارند.
این چاپخانه دارای امکانات و ماشین آلات بروز است. شما میتوانید از همین مجموعه اقدام به چاپ کارت ویزیت هایتان نمایید. تنها کافی است تعداد کارت ویزیت های درخواستی را اعلام کنید تا در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت کارتان را تحویل بگیرید. طراحی های خلاقانه این مجموعه در کنار کیفیت چاپ حرفه ای امور این شرکت موجب شده تا به عنوان یکی از بهترین چاپخانه ها و هولدینگ ها در تهران و ایران شناخته شود. همچنین این مجموعه طی سالهای اخیر توانسته است نشان رضایتمندی مشتری را از میان رقبا به خود اختصاص دهد.

طراحی کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت حرفه ای

جهت چاپ کارت ویزیت باید یک چاپخانه مطمئن را انتخاب کنید. البته مجموعه مجریان به طور مستقل چاپخانه نیز دارند. این چاپخانه دارای امکانات و ماشین آلات بروز است. شما میتوانید از همین مجموعه اقدام به چاپ کارت ویزیت هایتان نمایید. تنها کافی است تعداد کارت ویزیت های درخواستی را اعلام کنید تا در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت کارتان را تحویل بگیرید. طراحی های خلاقانه این مجموعه در کنار کیفیت چاپ حرفه ای امور این شرکت موجب شده تا به عنوان یکی از بهترین چاپخانه ها و هولدینگ ها در تهران و ایران شناخته شود. همچنین این مجموعه طی سالهای اخیر توانسته است نشان رضایتمندی مشتری را از میان رقبا به خود اختصاص دهد. طراحی کارت ویزیت