طراحی سازه نمایشگاهی

طراحی سازه نمایشگاهی
طراحی سازه نمایشگاهی
طراحی سازه نمایشگاهی

 

طراحی سازه نمایشگاهی

طراحی، ساخت و اجرای سازه های نمایشگاهی از دیگر فعالیت های گروه تبلیغاتی ما است. طراحی سازه نمایشگاهی خلاقانه، کیفیت بالا و استفاده از یک تیم بسیار ماهر در ساخت سازه، توجه ها را در نمایشگاه های بین المللی به خود جلب می کند و رشد قابل توجهی را ازدیده شدن برای شما به ارمغان می آورد.

سازه های نمایشگاهی شامل سبک های غرفه، طراحی و چاپ ( استند، کاتالوگ، رول آپ، غرفه نمایشگاهی، میز نمایشگاه ) می باشد. چاپ برروی متریال با کیفیت و اجرای دقیق و اصولی باعث افزایش دیده شدن کسب و کار و رشد آن میشود.

عوامل موثر در طراحی غرفه های نمایشگاهی :

  1. طراحی و تولید غرفه های اصولی و خلاقانه
  2. غرفه نمایشگاهی
  3. پاپ آپ نمایشگاه
  4. میز نمایشگاه
  5. تبلیغات محیطی موثر

فرآیند طراحی سازه های نمایشگاهی :

گذراندن مراحل پنجگانه فرآیند طراحی نمایشگاه می تواند باعث صرفه جویی در هزینه طراحی غرفه در طول مسیر شود.

و با کمک تیم خلاق مناسب و پشتیانی عالی از خدمات نمایشی، تضمین میشود که تجربه ای عالی و راه حلی برای نمایشگاهی که دوست دارید داشته باشید.

مرحله ۱. پیش برنامه ریزی

اگرچه جذاب نیست، اما پاسخ دادن به سوالات کلیدی قبل از شروع بسیار مهم است. پاسخ های شما هدف و پیامی را ارائه می دهد که جهت کلی طرح را هدایت می کند.

به این مرحله به عنوان فرصتی برای شناسایی اهداف خود برای غرفه و محدود کردن تمرکز برای موثرتر کردن آن طراحی فکر کنید.

هرچه اطلاعات بیشتری ارائه دهید، احتمال اینکه راه حل طراحی فراتر از انتظارات  شما باشد، بیشتر می شود.

این مرحله شامل تکمیل سوالات برنامه ریزی طراحی نمایشگاه است.

مرحله ۲. تحقیق و شناسایی

مرحله  کشف شامل شناسایی و برقراری ارتباط با هدف ، اهداف و مقاصد، انتظارات ، جدول زمانی و بودجه، همراه با نقاط عطف و قابل تحویل است. به طرح های نمایشگاه های گذشته خود نگاهی بیندازید و مشخص کنید چه روندی خوب بوده و چه چیزی خوب نیست.

در مورد طرح های رقبای خود جستجو کنید. اگر در آخرین رویداد خود عکس گرفته اید، کارهایی را که دیگران با نمایشگاه هایشان انجام داده اند مرور کنید و مشخص کنید چه چیز را دوست داشتید و چه چیزی را دوست نداشتید.

نحوه استفاده از غرفه را برای نمایش و نتایج مورد نظر خود به منظور تعیین ساختار اساسی، عملکرد و ویژگی های مورد نیاز در طراحی مشخص کنید.

این عناصر تاثیر مستقیمی بر هزینه ها و جدول زمانی خواهند داشت و پایه و اساس بودجه و برآورد طراحی را فراهم می کنند.

مرحله ۳. مفهوم طراحی

هنگامی که پروژه به درستی تعریف شد،مرحله طراحی آغاز می شود.براساس ترجیحات شما برای ظاهر، عملکرد و بودجه برای نمایشگاه شما، تیم طراحی چندین مفهوم را برای طراحی نمایشگاه توسعه می دهد.

مفاهیم با نماد های متفاوتی از نحوه ظاهر غرفه در فضای نمایشگاه تجاری خاص شما ارائه شده است. شما مفهومی را که بیشتر دوست دارید انتخاب می کنید و در مورد هر تغییر دلخواه باز خورد ارائه می کنید.

فرآیند خلاقیت ضروری است، زیرا طراحان نمایشگاه می توانند هرجهتی را که می خواهید کشف کنند.

هنگامی که با مفهوم اصلی طراحی آشنا می شوید ، آن را بر اساس هر پیشنهادی که دارید بازبینی می کنیم و سپس طرح نهایی را برای تایید ارائه می کنیم.

مرحله ۴. پیشنهادات

پس از تکمیل طراحی، ما یک پروپوزال با تمام عناصر و هزینه های مربوطه ایجاد می کنیم.

این پیشنهاد شامل مواردی  مانند اندازه های گرافیکی مورد نیاز، ساختار غرفه، هرگونه اجزا، خدمات نماش،شرایط و ضوابط، و قیمت دقیق برای هر مورد است.

اگر خودتان تصاویر گرافیکی را ایجاد می کنید، ما یک فایل راهنمای طراحی گرافیکی را که نوع فایل هایی را که برای ما باید ارسال کنید را میفرستیم تا بتوانیم گرافیک غرفه شما را به همراه یک بازه زمانی برای تکمیل هر جزء به شما ارسال کنیم.

مرحله ۵. سازه نمایشگاهی ، نمایش راه اندازی و پیگیری

پس از امضای قرارداد و پیشنهاد، سازه نمایشگاه شروع می شود. به شما یک مدیر پروژه و یک مدیر خدمات نمایش منصوب می شود که در این فرآیند به شما کمک میکند. او با بررسی فوریت ها و اطمینان از درک کامل فرآیند با شما همکاری خواهد کرد.

توسعه و ساخت برخی از نمایشگاه ها هفته ها طول می کشد. همانطور که ما عناصر گرافیکی غرفه شما را نهایی می کنیم، مدارکی برای تایید برای شما ارسال می شود.

پس از تاییدنهایی و صورتحساب، می توانیم غرفه را برای ارزیابی حضوری شما قبل از ارسال به نمایشگاه آماده کنیم.

سفارش طراحی سازه نمایشگاهی 

هولدینگ مجریان علاوه بر تمام فعالیت هایی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار و رشد کسب و کار شما عزیزان انجام میدهد، طراحی و سازه نمایشگاهی نیز انجام میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، با تیم فروش ما در بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید و همچنین برای سفارش سررسید و هدایای تبلیغاتی با تماس بگیرید.